vipellystä palautusjuomapussissa

Kun ei millään jaksais penkoa jauhoja ja ettiä ötököitä. Itse kun olen niin laiska että pidän jauhopussit siinä samassa muovipussissa mikä tuli kaupasta ja lusikka kans siellä muovipussissa ja muovipussi lattialla.Pussitkin "suljen" silleen kiinni, ettei tarvis rullailla pussia auki hirveän paljoa, eli ne on lähes auki. Et pitää sitten jonkun siivilän läpi noi jauhot pistää joihinkin muovitöniköihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees jees, eiköhän jätetäkin nuo jauhot vähemmälle ja ruveta kaikki syömään torakoita ja matoja. Tulee meinaan aika paljon halvemmaksi...kiitoksia tästä threadista.:mad2:

ps. katsoo Fastin protskupussiin vainoharhainen ilme kasvoillaan...tuolla taisi liikkua jokin...

Viimeksi muokattu:
Varokaa vaan! jos noi palautusjuomat ja protskut toimii vähääkään sillai mitä mainokset lupaa , niin ei paljon naurata kun kissan kokonen öhkötönkiäinen hyppää ulos kaapista... :eek:

Jos sattuu vielä säilyttämään thaikkuja samassa kaapissa :lol1:

Hee hee isot miehet itkee parin pikku madon takia,ei muuta ku sheikkerin läpi ja nassuun...:hmmm:

Onko nyt sitten varma, etteivät ötökät denaturoidu sheikkerissä? Ettei vaan pääse hyväksikäyttöaste kärsimään...

Hyi saatana... Tällä hetkellä ei mieleni tee herkullista proteiinipirtelöä, varsinkaan jos käy miettimään oliko ne eilisiltaiset paakut siellä seassa sittenkään protskujauhoa... YÖK!

:hmmm:

:urjo:

ei näin, mut en silti jaksa vaihtaa niitä mihkää purkkeihin :P

Madoista

Mulla on varmaan noita samoja toukkii vessassa
eli omistan sokeritoukkafarmin!!

Eikös noita sokeritoukkia esiinny lähinnä vähän vanhemmissa taloissa? Itse asun 70-luvulla rakennetussa kerrostalossa ja en ole nähnyt kyseisiä ötököitä kertaakaan. Pidän jauhoja pusseissa ja pussithan vuotaa aika lailla ja koko kaappi on yleensä aivan protskujauhoissa, mutta eipä siellä silti elämää näy olevan. Täytyy tosin alkaa katselemaan vähän tarkemmin.
:lol1:

Eikös se ole vähän siivoamisestakin kiinni ? Jos on paljon pölyä lattioilla ja jauhoja/ruoantähteitä kaapeissa, niin ötökätkin viihtyy ?

Originally posted by Nitsku
Eikös se ole vähän siivoamisestakin kiinni ? Jos on paljon pölyä lattioilla ja jauhoja/ruoantähteitä kaapeissa, niin ötökätkin viihtyy ?

Tuossa tapauksessa mulla olis kämppä täynnä torakoita. :D Hyödyllinen tieto: Ihminen syö nukkuessaan keskimäärin 8 hämähäkkiä.(lähde tuntematon)

Originally posted by Krusifiksi
Tuossa tapauksessa mulla olis kämppä täynnä torakoita. :D Hyödyllinen tieto: Ihminen syö nukkuessaan keskimäärin 8 hämähäkkiä.(lähde tuntematon)

Jep. Siis elämänsä aikana kaikkina nukkuminaan öinä. Ei tarkoita, että joka yönä vipeltää kahdeksan tarantellaa vatsalaukussa.

Tää threadi on kyllä aika lapsellinen. Eihän isot (?) miehet (?) voi paria pientä ötökkää pelätä. Tempaset vaan yhtä hännästä (?) kiinni ja naamaan niin eiköhän loput tajua luikkia koteihinsa. Mä olen joskus ulkosalla syödessä popsinut ruokaan eksyneet hämiksetkin naamaan (jonka ainakin joku palstalaisista voi todistaakin)...ei ne miltään maistu. Kerran kyllä nielasin vahingossa paarman ja olin viikon aivan tajuttomassa mahataudissa.

Nimimerkillä: pitäähän sitä ihmisellä harrastuksia olla

Nyt menee vähän ot mutta pöllikääpä jostain mikroskooppi ja tutkikaa millaista elämää teidän sängyn lakanoista löytyy.. heh heh :D :hmmm:

Originally posted by Svetlana
Nyt menee vähän ot mutta pöllikääpä jostain mikroskooppi ja tutkikaa millaista elämää teidän sängyn lakanoista löytyy.. heh heh :D :hmmm:

Sehän on vaan mukavaa kun ei tarvi yksin nukkua. Tosin voisin ne pölypunkit kyllä naiseen vaihtaa.

Originally posted by Arska
Varokaa vaan! jos noi palautusjuomat ja protskut toimii vähääkään sillai mitä mainokset lupaa , niin ei paljon naurata kun kissan kokonen öhkötönkiäinen hyppää ulos kaapista...QUOTE]

*Nauraa niin, että pallea repee*

Itse olen kokenut saman kauhun tunteen weetabix (vaimitänenytoli) aamiaspalasilla. Kaataessani maitoa weetabix-levyjen päälle, pullahti pinnalle sellaisia 1-2 cm pitkiä nilviäisiä. Siivetkin niillä näytti olevan.
5 vuoteen en oo weetabixia syöny, enkä syö!

Originally posted by hiliviuskas
Kun ei millään jaksais penkoa jauhoja ja ettiä ötököitä. Itse kun olen niin laiska että pidän jauhopussit siinä samassa muovipussissa mikä tuli kaupasta ja lusikka kans siellä muovipussissa ja muovipussi lattialla.Pussitkin "suljen" silleen kiinni, ettei tarvis rullailla pussia auki hirveän paljoa, eli ne on lähes auki. Et pitää sitten jonkun siivilän läpi noi jauhot pistää joihinkin muovitöniköihin.

Sama vika meikäläiselläkin. onhan ne sentään pöydällä ettei ilman siipiä tai verkkoa pääse (no mä tykkäänkin kaikesta lentävästä:urjo: ). Ootteko kattonu tota törkytorstain pelkokerrointa, siinä on tullu syötyä ötökkä jos toinenkin!! Että naamaan vaan jos kurkusta alas mahtuu! Ja jossei mahdu niin sitten pureskellaan!!! :hmmm:

Joo, mulla on aina ollu jauhot purkeissa, soon paljon helpompaa ja vähemmän sottasta, kun ei tarvi aina kaivella pussista! Keskussairaalasta takavarikoituun 10 kg:n mansikkahillotörppöön mahtuu maltoa kilo jos toinenkin!

Originally posted by Tomi
Muuten, jos kotona on sellaisia ruskeita, pieniä kuoriaisia, niin niihin auttaa persilja, jota ripotellaan sellaisenaan hyllyille, jossa säilyttää jauhoja.

Salamatomi, aka. Niksi-Tomppa :p

Mulla on jauhot kannellisissa muovipöntöissä, eipä pääse ötökät yllättämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom