Olen nyt käynyt parisen kuukautta salilla ja tehnyt vipareita sivulle 2-3 kertaa viikossa alusta asti. Hiljalleen tuossa likkeessä on alkanut olkapäissä tuntua aika pirullista vihlontaa, joka esiintyy aina negatiivisen toiston eli alaslaskun jälkimmäisellä puoliskolla. Levossa tai muissa liikkeissä kipu ei vaivaa, ei myöskään silloin jos tekee pienellä painolla (~50-60% normaaleista sarjapainoista).
Mistä lienee kyse ja mitä sille kannattaisi tehdä? Vähän sellainen tunne, että olkapää sanoo POKS jos tätä vielä jatkan. Ja jos en jatka, niin täytynee etsiä joku nopeasti kasvava tomaattipuska jolle voi ryhtyä kukkakepiksi :curs:. Sarjapainona olen käyttänyt 8kg käsipainoja. Kevyempää painoa, korvaavaa liikettä vai rumaa irvistystä peliin?
Mistä lienee kyse ja mitä sille kannattaisi tehdä? Vähän sellainen tunne, että olkapää sanoo POKS jos tätä vielä jatkan. Ja jos en jatka, niin täytynee etsiä joku nopeasti kasvava tomaattipuska jolle voi ryhtyä kukkakepiksi :curs:. Sarjapainona olen käyttänyt 8kg käsipainoja. Kevyempää painoa, korvaavaa liikettä vai rumaa irvistystä peliin?