VIP miittien ikärajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei ole, paitsi jos miitti on jossakin mihin vaaditaan ikää, tosin ei se silloin ole miitin ikäraja vaan sen paikan.

Jep, varsinaisesti miitteihin ei oo ikärajaa. Mutta usein niiden "ohjelmatarjontaan" liitty ravintola/yökerho-juttuja, joissa luonnollisesti taas on ikärajat. Usein miiteissä on kyllä tosiaan ekaks jotain hengailua, johon pääsee oikeastaan kuka tahansa vippi ja sitten se jälkipuolisko on tätä k-jotain-sarjaa.

Kyllä. Esim. Tampereen miitti on avoin kaikenikäisille. Yhteistreenit, Särkänniemeen ja sitten syömään - ruokaravintolaankin pääsee messiin kun siellä ei ole ikärajoja. Illan (22->) biletys on sitten jossain yökerhossa, jonne on ikärajat.

Parina vuonna on tullut oltua lähinnä expojen yhteydessä, enkä selvinkään porukasta ollut, muita junnujahan tuolla on mukana myös :)

Mä en kehtaa näytellä mun isoja käsivarsia, enkä uskalla tulla kun kuiteski jotku Pakkislaiset vääntää mun pään mun perseeseen.

Bodaaja mukaan vaan niin ne sun vahvat käsivarret eivät jää vain virtuaalimaailmaan :)

ps. ja mitä oon seurannut noita maikin haukkumisia niin kateellisten paskapuhetta, taitaa aika nättiä jengiä olla muut sitten :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom