VIP JÄsenyys postitse

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Nii olisko maholista lisätä toi verkkokaupaan tuotteeks.
vois sit maksaa sen siinä samalla kun tilaa tavaraa.
ite ainakin oon niin laiska lähtee pankkiin tekee tilin siirtoa
ite olisin eilen ostanu jäsenyyden siinä samassa kun tilasin tavaraa.

[X]vip jäsenyys www.pakkotoisto.com foorumille 10€

ja [fanfaari] olet nyt onnelinen pakkiksen Vip jäsen :hyper:

Oisko kova?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee vaikeaksi, koska meidän pitää seurata, koska paketti on noudettu ja sitten vasta lisäämme vipit. Muutenkin vaikea järkätä, koska vip jäsenyys menee eri firman tilille.

Tuolla systeemillä vip jäsenyyden voimaanastuminen kestäisi niinkauan, kunnes paketti on pakattu, lähetetty ja noudettu + aika mikä kestää kun posti siirtää asiakkaan fyrkat meidän tilille. Nythän vip jäsenyyden saa törkeen helposti, nettipankkiin vain, maksaa annetulle tilille 10€ ja voila, maximissaan 48 tuntia ja olet vip.

Nythän vip jäsenyyden saa törkeen helposti, nettipankkiin vain, maksaa annetulle tilille 10€ ja voila, maximissaan 48 tuntia ja olet vip.

Totta. Itsellä ainoa kynnys etten oo vielä vip on siinä että kun tänne kirjoittelee kieli poskessa toisinaan aika ronskejakin juttuja niin haluaisin pysyä anonyyminä. Jos olisi joku systeemi jolla vipin voi maksaa ilman henkilötietojen antamista niin oisin varmaan ollut vippi jo ajat sitten. Lähinnä tulee mieleen sellainen tilanne että vippi chatissa joku möläyttää oikeat henkilötiedot mikä olis suoraan sanottuna vittumaista. En tietenkään tiedä että kenellä kaikilla on mahdollisuus katsoa vippien nimet ja osoitteet pakkiksen arkistoista...

Keskustelufoorumina ja tietolähteenä tää on niin mahtava saitti että jo siitä treenaamiseen liittyvästä tiedosta voisi ihan hyvin maksaa sen 10 egee vuodessa. Ja saahan siihen sitten todella paljon muita etuja kuten alennukset verkkokaupasta jne.

:nolo:

No ei ne henkilötiedot ole yleisessä jakelussa, enkä jaksa uskoa että esim. Mike niitä kenellekkään jakelisi.

Juu, vippien nimi ja asuinpaikkakunta ovat tiedossa vain Jounilla ja mulla, muut eivät niitä tietää saa. Ja ihan tosissaan, jos kukaan on noin vainoharhainen, niin elämä mahtaa olla aika helvettiä. Oma nimi kun näkyy vähän jokapaikassa ja vielä kamalampaa, naamankin näkee päivittäin sadat ihmiset. Jos jollakin on perverssio toisten nimistä ja yhteystiedoista, niin siitä vain puhelinluettelo käteen ja katsomaan, siellä on miljoona nimeä numeroineen ja osoitteineen. Eri asia sitten on se, kiinnostaako kiveksiäkään että Pihtiputaalla asuu Malakias Vatkuli niminen kaveri, joka kirjoittelee Malakias nimimerkillä Pakkotoistolla. (tuommoista ei siis ole, vaan keksin sen)

Mike sanoi:
Juu, vippien nimi ja asuinpaikkakunta ovat tiedossa vain Jounilla ja mulla, muut eivät niitä tietää saa.

Alright Mike, pyörähdän saman tien verkkopankissa ja toivottavasti VIP toimii maanantaihin mennessä! Tänks!

:)

protsku sanoi:
Lähinnä tulee mieleen sellainen tilanne että vippi chatissa joku möläyttää oikeat henkilötiedot mikä olis suoraan sanottuna vittumaista. En tietenkään tiedä että kenellä kaikilla on mahdollisuus katsoa vippien nimet ja osoitteet pakkiksen arkistoista...

Mulle ei äkkiseltään tuu mieleen tilannetta missä joku sun tiedot möläyttäisi, ellet siis itse niitä ole siellä toitottamassa. Toki normaalissa keskustelussa saa selville yhtä sun toista toisesta ihmisestä päättelemällä, mutta tuskin kuitenkaan esim tarkkaa asuinosoitetta yms.

Hei oikeesti, lopetetaan tää paranoidi meno.

Tosin olen antanut etukäteen vippejä, jos olen saanut screenshotin maksusta mailitse.

Oukei, maksettu on ja laitoin juuri äsken mailia screenshotin kera!

:worship:

vilma-liina sanoi:
Ja sitten vaan laittamaan muscular-:kuvia: galleriaan.

Hehe, kävin kattomassa vippien kuvagalleriaa ja kyllä täytyy sanoa että pieni poikahan minä olen. Ehkäpä sitten joskus alle 15 prosentin rasvoissa...

:nolo:

Nortti sanoi:
vois sit maksaa sen siinä samalla kun tilaa tavaraa.
ite ainakin oon niin laiska lähtee pankkiin tekee tilin siirtoa
ite olisin eilen ostanu jäsenyyden siinä samassa kun tilasin tavaraa.

Tuota ... mikä estää maksamasta sitä samalla, kun maksaa tilauksestaan? Ellet jaksa itse kirjoittaa toista tilisiirtolomaketta, printtaa vip-jäsenyysohjeet ja ojenna tämä lappu pankin tädille. Jaksanet kantaa yhden ylimääräisen A4:n pankkiin ja piirtää toisenkin puumerkin tilisiirtoon? :rolleyes:

Elämästä ei pidä tehdä monimutkaisempaa kuin se jo on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom