Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilecules sanoi:Minkälaisia kiloja täällä porukat ottaa vinopenkistä (tangolla)? Maksimi ja sarjatuloksia kaivataan.
Itellä nousee kämänen 10x85 kg, maksimeja ei ole koskaan tullut kokeiltua.
make-82 sanoi:onha toi ihan jees. itsellä menee norm. penkistä tällä hetkellä kälyset 150 kiloa. viime viikolla tein vuoden tauon jälken vinopenkkiä, ja oli aika tiukkaa tehdä ysikympillä kakkonen:wall:
Ilecules sanoi:onko järkevää?
bb23 sanoi:pitihän se nyt kokeilla että sen 200 sai.
Avilla sanoi:2kk treenin jälkeen sain vinopenkissä 60kg, ja normaalipenkissä vaan kympin enemmän. Outoa ? Heikot ojentajat kuulema.
Crusader sanoi:Itse saan pystypunnerrusta, vai miksi sitä suoraan ylöspäin tangolla tehtävää olkapääliiketta kutsutaan, n. 60kg maksimia. Penkki n. 135kg.
Tarkoitan sanoa että se vinopenkin kulma selittää hyvin pitkälle nuo erot siinä suhteessa vinopenkin/normaalipenkin välillä.
Raven sanoi:Harvalla noin hyvä suhde kuitenkaan on. Eräs menneiden aikojen huippu voimanostoja sanoi, että penkin ja vinopenkinpenkin välinen ero sais olla 10kg taviksen hyväksi.
Raven sanoi:Millaista otetta muuten käytät? Samaa kuin normi penkissä vai hieman kapeampaa?
Tää nyt on ihan mututuntumalla, mutta musta tuntuu, että se vinopenkki on sen takia raskaampaa, kun se rasitus siirtyy enemmän siihen ylempään rintalihakseen, joka on paljon pienempi lihas kuin se alempi. Korjatkaa toki jos olen väärässä.Crusader sanoi:Itse saan pystypunnerrusta, vai miksi sitä suoraan ylöspäin tangolla tehtävää olkapääliiketta kutsutaan, n. 60kg maksimia. Penkki n. 135kg.
Tarkoitan sanoa että se vinopenkin kulma selittää hyvin pitkälle nuo erot siinä suhteessa vinopenkin/normaalipenkin välillä.
elasto sanoi:Tää nyt on ihan mututuntumalla
elasto sanoi:Tää nyt on ihan mututuntumalla, mutta musta tuntuu, että se vinopenkki on sen takia raskaampaa, kun se rasitus siirtyy enemmän siihen ylempään rintalihakseen, joka on paljon pienempi lihas kuin se alempi. Korjatkaa toki jos olen väärässä.