Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IJK sanoi:Eikö se nyt vaan ois helpompaa ettiä vinkkejä digivideokameran ostoon digivideokameroihin keskittyneestä forumista?
-ö- sanoi:Ostin kanssa 800 budjetilla Sony DCR-HC40E -mallisen digivideokameran niistä aiemmin mitään tietämättä. Mulla ratkaisevat ominaisuudet olivat dv in+out, analog in+out, erinomainen kuvanvakaaja ja hyväksi kehutut kennot. Lisäksi järjestelmä piti olla MiniDV.
-ö- sanoi:Digivideo-sivusto on vidioottien pakkotoisto, jossa kiistellään kuvan laadusta kuin täällä 3,0 tai 3,1 gramman proteiinimäärästä. Sunnuntaikuvaajille kamerat on ihan riittävän hyviä tuossa hintaluokassa.
-ö- sanoi:Ostin kanssa 800 budjetilla Sony DCR-HC40E -mallisen digivideokameran niistä aiemmin mitään tietämättä. Mulla ratkaisevat ominaisuudet olivat dv in+out, analog in+out, erinomainen kuvanvakaaja ja hyväksi kehutut kennot. Lisäksi järjestelmä piti olla MiniDV.
Sitä ollaan jo pitkällä. Mulla ei ole vielä eka kasetti täynnä. Ei se taida koneelle siirtyä kameran mukana toimitetulla paketilla, varsinkaan DVD-kelpoisena. Kaupassa esiteltiin Firewire-liitännä kautta videoklippien siirtoa ja editointia Pinnacle Studiolla. Mun ainakin pitää vielä hankkia tuo editointiohjelma (DC:llä???) ja firewire-liitäntä. Ja tietysti polttava DVD, ja uusi kovalevy ja uusi tietokone ja uusi auto ...Force sanoi:Nyt kun kokeilin ensimmäistä kertaa laittaa kuvattuja videopätkiä kamerasta (DV-kasetti) koneelle niin eihän se perskeles onnistunutkaan niin helposti. Miten homma toimii, miten saan videon siirrettyä kamerasta koneelle? Softa on asennettu ja näen koneella videon USB-streaminä, mutta en osaa kopioida sitä koneelle.
charter sanoi:Mikä ominaisuus vaikuttaa eniten pimeässä kuvatun kuvanlaatuun?
PCI-porttiin tuleva Firewire kortti maksaa noin 20€, firewire piuha about saman verran, eli ei niin kallista ;)Force sanoi:Damn, ei löydy täältäkään firewire liitäntää. Saakohan niitä videoita koneelle kasetilta USB-piuhalla edes jossain muodossa? Paras mitä olen onnistunut saamaan aikaan on se, että poltin videot cd:lle burn vcd ohjelmalla ja cd:ltä kopioin sitten koneelle. Ne tuli jossain .DAT muodossa ja yhtenä pötkönä eikä löydy mitään ohjelmaa millä niitä voisi editoida.