Vinkkejä solttupenkkiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Posedown sanoi:
Oteleveydestä sen verran, että hyvin monet kovat nostajat nostavat kapealla otteella. Etusormet melkein karhennusten reunassa. Pistin vaan merkille kun olin kisoja kattomassa Lopella. Makuasia kai kuitenkin.
Säästää ranteita?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kapea ote taitaa säästää myös olkapäitä.
En tiedä toimivuudesta, mutta mulla toistokisaan valmistauduttaessa (ainakin uskoisin niin) toimi ihan normaali punnerrusten tekeminen. Tein 40 kpl punnerruksia aina kun mieleen tuli, useita kertoja päivässä. Kai sillä on sellastakin vaikutusta, että menee homma "lihasmuistiin".

Olen nyt treenannu penkkiä kaksi kertaa viikkoon aika kovaa, mutta tuntuu, että palautuminen on ongelma. Varsinkin kun harjoitteluun kuuluu myös kovaa kyykkyä ja mavea etc. Miten Mortal Palaudut edellisestä treenistä jos vedät kaksi maksimitreeniä penkkiä samalla viikolla? Pidätkö välillä täyslepoa, kevyempiä viikkoja vast.?

Posedown sanoi:
Kapea ote taitaa säästää myös olkapäitä.
En tiedä toimivuudesta, mutta mulla toistokisaan valmistauduttaessa (ainakin uskoisin niin) toimi ihan normaali punnerrusten tekeminen. Tein 40 kpl punnerruksia aina kun mieleen tuli, useita kertoja päivässä. Kai sillä on sellastakin vaikutusta, että menee homma "lihasmuistiin".

Olen nyt treenannu penkkiä kaksi kertaa viikkoon aika kovaa, mutta tuntuu, että palautuminen on ongelma. Varsinkin kun harjoitteluun kuuluu myös kovaa kyykkyä ja mavea etc. Miten Mortal Palaudut edellisestä treenistä jos vedät kaksi maksimitreeniä penkkiä samalla viikolla? Pidätkö välillä täyslepoa, kevyempiä viikkoja vast.?
Oisko kroppa tottunu tohon kun on ikänsä sillein treenannu.
Ja kuormitukseltaanhan noi treenit ei oo lähellekkään maksimia, kun eihän siinä tuu kuin 1-3 ykköstä 95-100%.
Ja sit vielä otan treenit eri oteleveyksillä, niin palautumisen kans ei oo mitään ongelmia. 2-3 päivää riittää mainiosti. Sit sinne väliin yritän sovittaa selkä ja olkapää treenit. Jalkoja treenaan yleensä niin vähän ettei ne oo häiritsemässä palautumista.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom