BB Ville Rasimäki

Toivottavasti herran metodeiksi ei paljastu giantit. Sen jälkeen voi olla melkoista hullunmyllyä saleilla ympäri suomen, kun nuoret jannut säntää laitteesta toiseen..

Mitä vittua?? 2 vuotta? On kyllä jäbällä geenit kohdillaa meikä treenannut jo kohta 4 vuotta ja en oo läheskään tossa kunnosa....

Kuva taitaa olla välidietiltä eikä tämän hetken dietiltä.

PekkaK2.0.webp

Kyllä ne on kumma juttu ne geenit...

Kiinnostavaa silti nähdä miltä Ville näyttää line upissa. Viereen tulee ainakin Tyrylahden Jarkko joka n. 20cm pidempi. Saa pituudella lyhyempiä ukkoja näyttämään hieman pienemmältä. Luulen, että yksinään lavalla seisoessa Ville on tosi kova. Mutta saa nähdä. Toivotaan hyviä kisoja! :rock:

-Kuuluisaa penaa: PR 130kgx5 (viime viikolla)
-Takakyykky: PR 160kgx5 (joskus tos kesäl)
-Pystypunnerrusta: PR 90kgx6 (viime viikolla)
-Jalkaprässi: PR 410kgx8 (kesällä ja tais olla aika kauheen näköstä :D)
-Ylätalja myötäote: PR 110kgx6 (joku aika sit)
-T-kulmasoutu LT: PR 120kgx6 (Viimeviikolla, ehkä seki tost nousee kun loppuu noi seläntappo työt)

valaistin nyt teitä hieman mitä tuloksia saanu aikaan 1v9kuukaudessa

Mun kokemusten perusteella lätkäjätkillä on lähtötasotki voimailulajeihin vähä eri ku cs-nörteillä, ni ei ainaka noi kesällä tehdyt sarjat mitään ihan järjettömiä oo parin vuoden kovan panostuksen myötä. Ok, 6x90kg pystypunnerrus on kova :D

edit:

ok ehkä se juttu on kyllä enemmänki toi lihasmassa, jota on vaan tttodella paljo.

Kiinnostavaa silti nähdä miltä Ville näyttää line upissa. Viereen tulee ainakin Tyrylahden Jarkko joka n. 20cm pidempi. Saa pituudella lyhyempiä ukkoja näyttämään hieman pienemmältä. Luulen, että yksinään lavalla seisoessa Ville on tosi kova. Mutta saa nähdä. Toivotaan hyviä kisoja! :rock:

Sanon tähän vain muiden kilpailijoiden kiusaksi, että itärajalta kajahtaa tänäkin vuonna. ;) Henri Hakkarainen... En ole kellään suomalaisella samanikäisellä jannulla nähnyt yhtä friikkejä jalkoja ja etenkin takareisiakselia. Muutenkin balanssi ja fysiikka on todella komeata katsottavaa. Kyselen jos pystyisi vähän kuvaakin antamaan todisteeksi.

Ihan käy vituttamaan nämä junnut, kun tulee tuommosia friikkejä joka tuutista... :D Tekis mieli vaan levytankoja levitellä pitkin salia että kompastuisivat ja menis ura siinä. " :D :D "

No mitä paskaa. Kaks vuotta. Mitä helvettiä mä oon tuolla salilla touhunnu sillä aikaa ku tää jamppa on reenannu

Kahden ensimmäisen treenivuoden saldo 68kg --> 86kg (ja ainakin suurimmaksi osaksi lihasta)...onhan se keskimääräistä parempi tulos, mutta ei mielestäni anna mitään syytä roinahuuteluihin. Perisuomalainen kateus toki kuuluu asiaan kuin asiaan. Mutta tuo kehitys kyllä on täysin tehtävissä kovalla työllä, hyvältä pohjalta, lahjakkaana nuorena naturaalina.

Henk. koht. en pidä itseäni erityisen lahjakkaana lajiin ja silti kahden ensimmäisen treenivuoden kehitykseni oli 68kg --> 82kg. Ja tuo 82kg oli dieetin jälkeinen paino, joten väliin jäävä 14kg oli kiinteän massan kehitys. Jos joku lahjakkaampi nyt sitten laittaa lätkäpohjalta 2kg vuodessa enemmän kuin minä triathlonpohjalta, niin ei varmasti vaadi vielä milliäkään kropan ulkopuolista substanssia.

Tässä vaan tullaan siihen kehonrakennuksen iänikuiseen optiseen illuusioon eli kropan ja lihasten malli tekee aivan helvetisti. Rasimäellä molemmat ovat hienosti kohdallaan... jaloista en tiedä, yläkropassa nätti v-malli ja hyvät lihasten kiinnityskohdat ja ennen kaikkea harvinaisen pyöreä lihasten malli [valkoiseksi mieheksi]. Ja se nyt vaan näyttää niin hiton friikilta kun lähemmäs 16kg lisää lihasta lyödään 172cm mittaiseen kaveriin... 10cm pidempi jätkä joutuu laittamaan tuplasti sen määrän että lopputulos olisi vastaava.

Eikä tarkoitus nyt ollut todellakaan dissata hänen kehitystään... päinvastoin... helkkarin hienoa työtä on nuori mies tehnyt ja toivottavasti näemme lisää sitä jatkossa, koska ensimmäiset pari vuotta on vasta oman todellisen potentiaalinsa pintaraapaisua. Rasimäellä kaikkea hyvää jatkoon.

Ottamatta mitään kantaa siihen, että kuka käyttää ja mitä käyttää vai onko käyttämättä, niin tämän postin pointti oli, että kun palikat on kohdallaan, niin Rasimäen-kaltainen kehitys on naturaalina täysin realistinen. Ei tosin kenelle tahansa, mutta jos JUURI SINÄ et siihen pysty niin se ei tarkoita että EI KUKAAN siihen pysty.

Ei tässä kilomääräisessä kehityksessä nyt mitään hirveän ihmeellistä ole. Hyvä malli ja ei mikään hujoppi niin näyttää helvetin kovalta. Itselläkin samantapainen kehitys mutta ohan tällä jätkällä varsinkin noi kädet ihan helvetisti kookkaammat.

Kahden ensimmäisen treenivuoden saldo 68kg --> 86kg (ja ainakin suurimmaksi osaksi lihasta)...onhan se keskimääräistä parempi tulos, mutta ei mielestäni anna mitään syytä roinahuuteluihin. Perisuomalainen kateus toki kuuluu asiaan kuin asiaan. Mutta tuo kehitys kyllä on täysin tehtävissä kovalla työllä, hyvältä pohjalta, lahjakkaana nuorena naturaalina.

Henk. koht. en pidä itseäni erityisen lahjakkaana lajiin ja silti kahden ensimmäisen treenivuoden kehitykseni oli 68kg --> 82kg. Ja tuo 82kg oli dieetin jälkeinen paino, joten väliin jäävä 14kg oli kiinteän massan kehitys. Jos joku lahjakkaampi nyt sitten laittaa lätkäpohjalta 2kg vuodessa enemmän kuin minä triathlonpohjalta, niin ei varmasti vaadi vielä milliäkään kropan ulkopuolista substanssia.

Tässä vaan tullaan siihen kehonrakennuksen iänikuiseen optiseen illuusioon eli kropan ja lihasten malli tekee aivan helvetisti. Rasimäellä molemmat ovat hienosti kohdallaan... jaloista en tiedä, yläkropassa nätti v-malli ja hyvät lihasten kiinnityskohdat ja ennen kaikkea harvinaisen pyöreä lihasten malli [valkoiseksi mieheksi]. Ja se nyt vaan näyttää niin hiton friikilta kun lähemmäs 16kg lisää lihasta lyödään 172cm mittaiseen kaveriin... 10cm pidempi jätkä joutuu laittamaan tuplasti sen määrän että lopputulos olisi vastaava.

Eikä tarkoitus nyt ollut todellakaan dissata hänen kehitystään... päinvastoin... helkkarin hienoa työtä on nuori mies tehnyt ja toivottavasti näemme lisää sitä jatkossa, koska ensimmäiset pari vuotta on vasta oman todellisen potentiaalinsa pintaraapaisua. Rasimäellä kaikkea hyvää jatkoon.

Ottamatta mitään kantaa siihen, että kuka käyttää ja mitä käyttää vai onko käyttämättä, niin tämän postin pointti oli, että kun palikat on kohdallaan, niin Rasimäen-kaltainen kehitys on naturaalina täysin realistinen. Ei tosin kenelle tahansa, mutta jos JUURI SINÄ et siihen pysty niin se ei tarkoita että EI KUKAAN siihen pysty.
Mutta Pera pakkisjörön mielestä kaikki jotka kehittyy nopeammin ja on isompia kuin hän, roinaa, ja kaikki jotka taas ei ole samalla tasolla edes kuin itse, ovat laiskoja paskoja. Totta kai tuollainen khitys on mahdollista myrkylöittä, ja rakenne kun on vielä kohdillaan, niin on hienoa katsottavaa!

Geenit nyt on ne mitä on saanut, loppu on kiinni treenistä, syömisesta ja miten muun elämän hoitaa. Eihän kukaan pikajuoksijakaan yleensä vingu, että "enpäs juokse 100m alle 10 sekuntiin, vaikka oon treenannut ainakin yht kovaa ja fiksusti, kuin Usain Bolt". Tää genetiikkavinkuminen nyt kuuluu tähän lajiin, vaikka s tässä lajissa sen selkeiten näkee fyysisesti. Toiset taas on sitten sellaisia, että haukkuu laiskoiksi paskoiksi kaikk, jotka ei vain saa lihasta nopeasti. Kyse on heistä vain sitä, etteivät tee asioita kunnolla ja treenaa kovaa.

Täällä Paskiksella pitää kuitenkin aina haukkua kaikki :D

No en mä ihmettele jos joku epäilis et tällä on jotain kierrossa. Ei se ole niin et tää ei missään nimessä voi olla roinaaja ja kaikki epäilijät ovat tyhmiä ja kateellisia. Itse uskon et on naturaali. Se miks näitä näkyy harvemmin on et todella harvat tekee alusta asti asiat edes jotenkuten oikein vaan suurin osa treenaa ekat vuodet joko sitä rintaa ja hauista tai sit ei ymmärretä syömisen tärkeyttä ja koitetaan kasvaa lihapullilla ja ranskalaisilla

Näiden uusien ''talenttejen'' nousemiseen vaikuttaa myös aika pitkälti se, kuinka paljon kuntosaliharrastus on yleistynyt Suomessa. Kun lajin parissa on enemmän ihmisiä, lajin parissa on myös enemmän hyvillä geeneillä varustettuja ihmisiä. Samalla myös todennäköisyys, että huippulahjakkuudet löytävät tiensä lajin pariin kasvaa.

Harmillinen juttuhan tuo oli. Se pitää kuitenkin muistaa, ettei ole sen arvoista junnuna vetää itseään tilttiin yhden kisan takia. Seuraavalla kerralla ottaa vain aikaa tarpeeksi, niin ei tule paniikkitilanteita ja stressejä. Tsempit Villelle vielä tulevaan tätäkin kautta! :puntti:

Back
Ylös Bottom