Vikings

Näyttää Jasper rallienglantineen saaneen jatkaa tulevallakin kaudella. Huoh.

Joo, Peter Franzenilla on itse asiassa aika suuri rooli nähtävästi. Haraldista pitäisi tulla Norjan eka kuningas. Fanipedia (http://vikings.wikia.com/wiki/Harald) ei tätä korosta, mutta wikipedia enemmän (https://en.wikipedia.org/wiki/Harald_Fairhair). Kai ne Jasperiakin kuljettaa juonessa sidekickkinä, kunnes vaikkapa joku Ragnarin pojista päästää Jasperista ilmat sopivassa kärhämässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HBO Nordicin toiseksi katsotuin sarja jatkuu, kun Vikingsin 5. tuotantokausi alkaa HBO Nordicilla torstaina 30. marraskuuta, eli heti Yhdysvaltain ensiesityksen jälkeen.

20 jaksosta koostuva kausi esitetään kahdessa osassa. Ensimmäinen puolisko alkaa kahdella jaksolla 30.11., ja seuraavat kahdeksan jaksoa saavat ensi-iltansa aina torstaisin. Kauden loppupuoliskon 10 jaksoa tulevat ensi-iltaan myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana vuonna 2018.

Sarjan 6. kausi on myös vahvistettu ja sen kuvaukset alkavat vielä tämän vuoden puolella Irlannissa.

Teaserit julki;

Ilmeisesti edelliset kaudet palaa HBO Nordicille vasta kun viides kausi alkaa. Palaavat kyllä, mutta tekstistä ymmärrän että vasta sitten.
Joku sitä jossain joskus kyseli.

Toivottavasti tulee molemmat jaksot kerralla! Olen jo suunnitellut, että vietän lauantain hotelli-illan viikinkejä katsoen ja mässyä syöden. :barefoot:

Yksi jakso sinne on ilmestynyt. Meinaako ne tosiaan ettei tule heti kärkeen tuplat, mikä mun käsittääkseni on sarjan julkaisutahdin mukainen määrä ensi-illalle?
Jos ei tule kahta, niin tässähän ollaan sitten väkisin viikon jäljessä? Ellei HBO jotenkin porrasta johonkin random päivälle ennen kolmatta osaa tuon ekan jakson toisen osan / toisen jakson....

Juu, niin löytyy.
Onkohan HBO keksinyt ekan jakson nimen itse? Pitäisi olla kummankin ihan "The Departed", eli kaksi osaa.
Noh, tuolla tuskin väliä, toki vähän se hämää. :D

Mulla olisi vielä 4.kausi katsomatta. HBO:lta ei taida enää aikaisempia kausia nähdä. Mistähän ton 4.kauden voisi nähdä vai onko DVD tai Blueray -boksin ostaminen ainoa keino?

Mulla olisi vielä 4.kausi katsomatta. HBO:lta ei taida enää aikaisempia kausia nähdä. Mistähän ton 4.kauden voisi nähdä vai onko DVD tai Blueray -boksin ostaminen ainoa keino?
Löytyy HBO:lta tällä hetkellä kaikki aiemmat kaudet. Niillähän taitaa olla sellainen politiikka, että muiden kuin omaa tuotantoa olevien sarjojen osalta sarjat ovat kokonaisuudessaan katseltavissa, kun uusia kausia ilmestyy, ja jonkin aikaa sen jälkeen. Sitten poistuvat valikoimista. Esim. Vikingsin kohdalla oli näin, välillä ei sarjaa ollut valikoimissa ollenkaan, ja nyt löytyy kaikki ilmestyneet jaksot.

Sain eilen sitten kuitenkin katsottua kummatin jaksot.
Ihan jees aloitus kaudelle. Ei nyt mitään spessua, mutta kyllä tuota katsoo.

Kyllähän tuota mielummin katsoo kuin walking deadia nykyään. Ja kyllä itse ainakin seuraan mielenkiinnolla Peterin ja Jasperin suorituksia. Hyvä että ainakin Franzen tulee pysymään kehissä pitkään. Ihan hyvä aloitus 5 kaudelle.

Hiukan Franzenin roolihahmolle kateellinen =) Toivon että sarjasta ei katoa selkeä punainen lanka kun porukkaa alkaa seilaamaan ties missäkin, alkaa jo tulemaan GoT mieleen. Tietysti myös aika menee sarjoissa luonnollisesti hassusti, toiset vanhenee ja toiset eivät mutta jostain syystä alfredin roolihahmon muutos oli hetken "kukas hitto toi nyt on"

On tosiaan paljon luontevampi ja karismaattisempi, mutta ihan positiivinen yllätys on koko kaksikko ollut.
Samaa mieltä. En toivo, että edes Jasperin hahmo kuolee ihan lähijaksoissa.

Katsoin kolmannen jakson eilen ja harmitti, ettei ollut yhtään lisää jaksoja katsottavana. Nyt tapahtuu Ivarille ja kumppaneille niin paljon, ettei viime jaksossa näytetty ollenkaan Lagerthaa. Häthätää saatiin edes Björn mahdutettua kuviin.

Pidempiä jaksoja! Enemmän jaksoja kerralla!

Vaikka Lagertha välillä hieman huolimaton nainen onkin, taidan kuitenkin mennä hänen kanssaan naimisiin, ja alkaa Norjan kuninkaaksi. Ivar on myös mielenkiintoinen hahmo, mutta lähes kaikki muut ovat säälittäviä tissiposkia.

Olipas hyvä tämä viimeinen jakso, naurahdin monessa kohtaa.
Björnin ilmeet, kun Jasperin hahmo kertoi iltaviihdykkeestään. :ROFLMAO:

Kummaa, ettei kukaan ole kommentoinut enää tänne Olenko ainoa, joka jaksaa tuijottaa tätä keskiajan Salkareiksi muuttunutta sarjaa? Muka tärkeitä hahmoja ja niiden tarinoita on aivan liikaa. Lisäksi tylsiä, "ylläviä" juonenkäänteitä, salaliittoja, yllätys lapsia, katkeraa monimutkaisia rakkautta, jne Kaunnit ja Rohkeat miekoilla aivan liiaan. Surkein kausi tähän mennessä! (n)(n) Yksinkertaisuus toimi!

Kummaa, ettei kukaan ole kommentoinut enää tänne Olenko ainoa, joka jaksaa tuijottaa tätä keskiajan Salkareiksi muuttunutta sarjaa? Muka tärkeitä hahmoja ja niiden tarinoita on aivan liikaa. Lisäksi tylsiä, "ylläviä" juonenkäänteitä, salaliittoja, yllätys lapsia, katkeraa monimutkaisia rakkautta, jne Kaunnit ja Rohkeat miekoilla aivan liiaan. Surkein kausi tähän mennessä! (n)(n) Yksinkertaisuus toimi!

Ei ole itse tuota uusinta settiä ehtinyt aloittaa vielä emännän kanssa, kun on pari muutakin sarjaa kesken. Tarkoitus kyllä olisi. Ikävää, jos taso menee kerran alaspäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom