Vikings

Tehdäänpäs uusi ketju, nyt on alkanut jenkeissä kuukausi sitten uusi sarja nimeltään Vikings. Hieman jo hypetettiin tuolla Game of Thrones -ketjussa. Jos pidät Game of Thronessista niin todennäköisesti pidät tästäkin. Varoituksena voisi sanoa, että on todella koukuttava ja äärimmäisen hyvä jos ei lasketa ensimmäisen jakson ensimmäistä 20 minuuttia.

Mukava huomata, että sarjassa on käytetty paljon näyttelijöitä täältä pohjoisesta, myös suomalaisia mahtuu sekaan kunte Jouko Ahola ja muutama pienempi. Onko muuten kukaan huomannut, että 7 jakson 34 minutiin ja 22 sekunnin kohdalla puhutaan suomea?

Ei kai tässä muuta. Nyt kaikki katsomaan ja kertomaan mielipidettä :rock:

http://www.imdb.com/title/tt2306299/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäinen jakso oli vähintäänkin "aika hidas", mutta ehdottomasti siinä(kin) kiehtoo jokin. Kolmea jaksoa katsottu, tuntuu vain paranevan. Voi kyllä suositella.

Jep, ensimmäinen jakso alkoi todella huonosti, mutta lähti kyllä voimakkaasti nousuun.

Paras sarja mitä oon seurannu Game of Thronesin jälkeen. Peittoo walking deadinki huolella! Jakso 7 katsomatta ja en meinaa pysyä housuissa, että pääsen kattelemaan

Ehdottomasti kannattaa kituuttaa ainakin vielä seuraava jakso. Kyllä tämä omasta mielestä pärjää Spartacus / Rome / yms. kanssa.... kiehtoo tuo Nordic meininki sen verran, ja kuitenkin laadukas.

Paras sarja mitä oon seurannu Game of Thronesin jälkeen. Peittoo walking deadinki huolella! Jakso 7 katsomatta ja en meinaa pysyä housuissa, että pääsen kattelemaan

Koita kuunnella tarkkaan siinä kohdassa kun ne Britit jättävät ne rahakärryt siihen leirin eteen jos kuulisit kanssa sen suomen kielen sieltä taustahuudoista. Itse arvostelin IMDB:ssä tämän paremmaksi kuin Game of Thronesin, sillä tässä tapahtuu jotain koko ajan.

Koita kuunnella tarkkaan siinä kohdassa kun ne Britit jättävät ne rahakärryt siihen leirin eteen jos kuulisit kanssa sen suomen kielen sieltä taustahuudoista. Itse arvostelin IMDB:ssä tämän paremmaksi kuin Game of Thronesin, sillä tässä tapahtuu jotain koko ajan.

En siis ole ainoa, joka kuuli parissa kohtaa soomenkielistä mölinää. Helpotus.

En siis ole ainoa, joka kuuli parissa kohtaa soomenkielistä mölinää. Helpotus.

Itekkin piti viisi kertaa se kuunnella ennen kuin varmistuin, että se on suomen kieltä :D

Joo sarjan pilottijakso saattoi työntää porukkaa sarjan parista. Huono homma sillä loistava sarja
Oli niin kaamivat ekat 20 minuuttia, ettei pystynyt katsomaan pidemmälle kun tuossa kuukausi takaperin yritin alkaa katsomaan sarjaa.

Ehkä annan toisen mahdollisuuden myöhemmin.

7 Jaksoa tuli nyt sitten katsottua 2 päivässä. Tällä hetkellä parempaa kuin GoT, koska todellakin tapahtuu koko ajan jotain. Ei niin sekavaa/ ylitsepursuavaa juonittelua. Kun GoT pääsee taas kunnolla vauhtiin, niin uskon että päihitää tämän.....

Ragnar Lothbrok on kuitenkin erittäin mielenkiintoinen hahmo seurata. Pakkohan tätä on nyt alettava katsomaan, kun alkuun on päässy.

Miekii oon koukus. Tuntuu, että jokanen jakso on edellistä parempi. :) Tosi ihanan jäätävä katse sillä Ragnarilla... *kuol* :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom