Mitä mieltä jengi on alati laajenevasta viinipakkausten kirjosta? Itse vasta muutama viikko takaperin löysin muovipullot ja hurahdin niihin heti. En ollut yhtään tajunnut että Alkossa on niin paljon muovipulloviinejä. Voisin ihan hyvin ostaa vaikka jonkun spesiaalitilaisuuden Amaronen tai Barolonkin muovipullossa koska en mä viiniä säilytä vaan ostan heti juotavaksi. Tai vaikka ostaisinkin säilytettäväksi niin ei kai noista nykymuoveista voi mitään viiniin imeytyä.
Sit meidän kotialkoon on tullut semmoset pienet metallitölkit. Eli vähän kun oluttölkki mutta oliko se kahden desin. Kun sais jotain vähän parempaa tyyliin 12€ viiniä 0.33dl tölkissä niin avot:dance: Laatikkoviinissä pännii että johtuuko se hanan rakenteesta vai mistä kun ainakin mulla pari ekaa lasia tulee ihan hullulla paineella ja saa varoa hanaa avatessa ettei seinät ja kattokin oo viinissä. Tohon kaipais parannusta.
Ja hienoa että kierrekorkkia alkaa olla jo niin monessa pullossa. Luonnonkorkit joutais ******
Sit meidän kotialkoon on tullut semmoset pienet metallitölkit. Eli vähän kun oluttölkki mutta oliko se kahden desin. Kun sais jotain vähän parempaa tyyliin 12€ viiniä 0.33dl tölkissä niin avot:dance: Laatikkoviinissä pännii että johtuuko se hanan rakenteesta vai mistä kun ainakin mulla pari ekaa lasia tulee ihan hullulla paineella ja saa varoa hanaa avatessa ettei seinät ja kattokin oo viinissä. Tohon kaipais parannusta.
Ja hienoa että kierrekorkkia alkaa olla jo niin monessa pullossa. Luonnonkorkit joutais ******
mutta edelleenkään sitä ensimmäistä ei siis ole vastaan tullut :D