Viina-ale: ryyppäämään, ryyppäämään!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän nuo risteilyjä järjestävät puljut nosta hintoja aika mukavasti juuri vapuksi.
Halvemmaksi varmasti tulee oluet sieltä hakea kun maista, itse en taida jaksaa. Ei tuo oluen kulutus niin kovaa kuitenkaan ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho kylläpäs noi hinnat laski :hyper:
Taitaapi dietti mennä viturallee ja nickki PunttiPeTestä PulsuPeTeksi :lol2:
Vai pitäisköhän säästyneet rahat käyttää lihaksen kasvattamiseen ettei saa änkyräkännissä turpii joltain ruipelo-:david:ltä

Laskisivat piru sen ruuan hintaa. Joutavia nuo alkoholivero alennukset... Eipä onneks meikäläisen ottamisiin vaikuta millään tavalla tuo.

Joo ei ollu pahemmin tullu alennusta ku tuli tänään katottua 6-packeja kaupasta. Ehkä yhden vaivaisen euron jolla vois vesilintua heittää. Hinta oli siis 6,40€, ennen siinä 7+jotain.

mun mielestä on jotenkin säälittävää tehdä viinanhaku reissuja.

ps.Sierrazin kanssa samaa mieltä

Siima sanoi:
no ei aina pidäkään, voihan sinne mennä myös selvinpäin tai parin kaljan voimin...

Niin, kyse olikin siitä, kun sitä viinaa otetaan.

Siima sanoi:
selitä nyt sitte miks otat viinaa, vaikka siitä on terveydelle haittaa :rolleyes:

No, enhän minä vielä siinä iässä ole, että viinaa saisin juoda. Mutta mielenkiinnostahan tässä maxmusselkin oli liikkeellä, joten jos sitä sen pullon huulille nostaa, niin mikähän se mahtaisi olla syy, esim. vaikka itselläsi. Voit tietty yrittää esittää ajatuksia myös akateemisen anonyymisti. Sitähän ei tiedä, vaikka sieltä löytyisi ajattelemisen aihetta itse kullekin. Sitten elämämme paranisi taas hitusen.:)

Siima sanoi:
...kun olet tuon selittänyt itsellesi voit mennä lukemaan roinaforumia ja alkaa miettimään uudelleen...esimerkiksi.

Ei kai se vastaus sieltä sentään löydy, koska nämähän ovat hyvin erilaisia asioita. Eipä taida Ronnieta voittaa kukaan natuna tässä elämässä. Niin, ja sitten tietysti vielä tämä.

Siima sanoi:
arvomaailmasta en tiedä, vähän semmosta paskanjauhantaa tuo arvomaailmajuttu nykymaailmassa, kellä se nyt ihan kohillaan olisi?
mutta kumma kyllä aina tällainen keskustelu herättää ajatuksia, myös tekopyhiä sellaisia myös itsessäni...

Jeba, jos joku epäonnistuu, niin ei kannata heti heittää itsekin jalkaan sidottua kirvestä kaivoon. Se arvomaailmahommelihan on sellaista paskanjauhantaa siinä vaiheessa, kun ne aivot jää sinne narikkaan, mutta kyllä se on tavannut noin ihan yleiselläkin tasolla olla aika määräävä tekijä ihmiselämän onnellisuutta haeskellessa. Äkkinäinen saattaisi sanoa jopa, että tuo arvomaailmahommelihan se taitaa olla tärkeintä koko elämässä. :wanha:

Tilannechekki, vieläkö maksa on hengissä?

On muuten ihan eri fiilis alkossa nykyään, jotenkin ilmassa on sellaista suurta suomalais-kansallista urheilujuhlan tuntua.

Harmittaa kun viinien hinnat ei pudonnu samaan tapaan kuin viinojen. Punkkua tulee siemailtua melkein joka viikonloppu pieni lasillinen ruoan kanssa.

mattibodari sanoi:
Joo ei ollu pahemmin tullu alennusta ku tuli tänään katottua 6-packeja kaupasta. Ehkä yhden vaivaisen euron jolla vois vesilintua heittää. Hinta oli siis 6,40?, ennen siinä 7+jotain.
Itse ostin eilen mäyräkoiran Olvia hintaan 8,90 euroa ja se sisältää pullpantit.
Ei oo paha tommonen ~60c per pullon sisältö.

oli pakko itekki juhlistaa eka kertaa tälle vuodelle ku hinnat laski. Vain sen takia ryyppäämään ku on halpaa. No tämä nyt on kuiten ainutkertainen juttu. Sure.

Nyt otin juuri halpaa viinaa ekaa kertaa ja voin sanoa että Vituttaa! Rahat meni hukkaan ja on paska olo! Risteily puolentoista viikon päästä ja sitten pitkä tauko alkoholin kanssa (toivottavasti vuosi perkele!)!

Enpähän oo käyny ees kattomassa hintoja kun en nyt aatellu ryypiskellä kun ehkä sitten vappuna jos sattuu kelit suosimaan ja on muutenkin jotain fiilistä koko touhuun...vois kyllä autoillakkin ainakin jos saa uuden kärryn alle sitä ennen. :evil:

Mutta tais olla eilisissä kympin uutisissa kun oli Torniossa ruotsalaiset ostamassa halpaa viinaa Suomesta, tämähän se on hyvä uutinen tässä jos mikä!!

Jep, eilen ostin mäyräkoiran hintaan 8,75 josta tuli sitten jokunen illalla juotua. Eipä tullut ees krapulaa ja sanokaa mitä sanotte, mutta ainakin mun mieltä tuo hinta lämmittää. Tässähän tunteee olevansa melkein "eurooppalainen" ;)

Kyl tuo on ihan jep, ei aina tarvi joka asiasta maksaa mahottomia.

Toisaalta saisivat kyl laskee rahkan ja kanafileen hintoja vähintään samanlai... ;)

Lord sanoi:
Itse ostin eilen mäyräkoiran Olvia hintaan 8,90 euroa ja se sisältää pullpantit.
Ei oo paha tommonen ~60c per pullon sisältö.

Ja mulle panimo toimittaa 95c puteli.... ei paljo kannata alkaa tilailee panimolta suoraan :( taas pieni saa kärsiä....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom