Viimeksi katsomasi elokuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kertauksen vuoksi piti katella:

Blood of heroes / Salute of the juggers.

Mahtava post apocalyptinen mäiskintäleffa, aivan eriluokan fiilis.

:5: ja :rock:

avp 2. Oli kyl ihan laatuleffa :) ite ainaki tuosta predator hommasta aina pitäny jotenki.

pitkästä aikaa piti kattoa texas chainsaw massacre 2003 versio:5: en tiedä mutta mä diggaan tosta leffasta:rock:

He Was A Quiet Man
:2: ½

Elisha :kuola: Saisi tosin alkaa jo pikkuhiljaa valisemaan hyviä leffoja, viimeiset 3 olleet naikkosta lukuunottamatta melkosta paskaa

Menetetty maa(No country for old men). Tykkäsin leffan tyylistä, Tommy Lee Jones ja Josh Brolin olivat kovia jne. Lopputulos ei kuitenkaan hirveästi miellyttänyt ja kysymyksiä jäi auki.

Rocky I ja II. III, IV, V ja Rocky Balboa odottaa vuoroaan. Aivan uskomattomia Rockyt vaan ovat:rock:

eikä ole ensimmäinen kerta, kun kaikki Rockyt tulee katsottua, ei jaksa edes yrittää laskea niitä kertoja, kun nuo on tullut katottua..:hyvä:

Stephen Kingin - The Mist
:4:

Todella erikoinen leffa vähään aikaan ja sen loppu... :evil:

The Hitman
:2:

Peliä en koskaan ole pelannut ja leffa oli melko kuiva putkijuoksu..

Sympathy for Lady Vengeance. Toimii. :5:

Diary Of The Dead
:3:

Romeron zombiesarjan uusin, kuvattu Cloverfield tyyliin käsikameralla. Taattua Romeroa joka poikkeaa aina valtavirrasta. Loppu tosin jätti vähän kylmäksi.

Street Kings
:4:

Training Dayn tapainen kyttäleffa, erittäin viihdyttävä pätkä loppuun saakka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shoot 'Em Up

Aluksi leffan överiys jaksoi naurattaa, mutta loppua kohden rupesi jo perse vähän puutumaan. Ihan viihdyttävä pätkä kuitenkin, mutta en tiedä haluaisiko katsoa enää uudestaan.

2/5

Closer

Odotin (ja halusin :() jokseenkin hömppäleffaa onnelisella lopulla ja vaikka joku ehkä kokeekin leffan lopun siksi, ei se omaa tarvetta täyttänyt, mikä oli ehkä siltikin ihan hyvä asia. Leffasta jäi mukavasti purtavaa ja Clive Owenhan oli loistava. Hyvähyvä.

3/5

Undisputed

Vittu mitä paskaa.

1/5

Leffoja tullut haalittua viime aikoina jonkun verran, ja nyt eilen ja tänään olen vihdoinkin ehtinyt kattoa muutaman. Meni kyllä suosikkileffojen järjestys uusiksi.

The Usual Suspects
Kovasti kehuttu, mutta silti mulla oli kovat ennakkoluulot ko. leffaa kohtaan.
Osottautui erinomaiseksi!
:5:

Irreversible
Oletin että kyseessä on sairas ja häiriintynyt leffa. Alussa meinasi mielenkiinto lopahtaa, mut vähitellen alko pääsemään juonesta mukaan. Pari kohtausta jäi kyllä pysyvästi mieleen, jotka leffan nähneet pystyvät varmaan arvaamaan. Jo pelkät valikot ja alkutekstit sai voimaan pahoin.
Kerrassaan loistava elokuva!
:5:

Edison
Pitihän se ottaa kun ilmaseksi sai. Aika perus JJ leffa, jonka kattoo kyllä joskus toistekkin, eli huonompoakin on nähty.
:2:½

Ken Park
Vähän samat odotukset kun Irreversible:ssä. Osottautui kuitenkin erilaiseksi mitä odotin.
Hauskaa kun teinit runkkaa nollat taulussa, ja panee toisiaan. Joku voisi pitää sairaana, minä en. Yllätyin, kuinka selvästi monet sessiot kuvattiin, plussaa siitä. Tuli katsottua kovalevyltä, mutta menee ehdottomasti dvd-hankitalistalle!
:4:½

Edisonia lukuunottamatta suosittelen noita leffoja kaikille. Kahteen ensimmäiseen tarvii todellakin keskittyä huolella, muuten menee ohi.

Blade runner:3:

Kovista ennakko-odotuksista huolimatta leffa oli itselle suuri pettymys. Omasta mielestä yliarvostettu.

Star Wars: Sithin kosto: :3:

Ihan hienon näköistä ja näiden uusien trilogian paras, mutta miksi hitossa pitää kaikki tehdä tietokoneilla? Suht lapsellista touhua myös paikoitellen.

Beowulf :5:

Se on mukava, kun CGI leffoissa pystyy ihan tosissaan revittelemään. Mahtipontisin huuto missään leffassa: BEEEEEEOOOOOOOWWWWUUUUULLLLLLLF! :rock:

Beowulf tuli katsottua vähän aikaa sitten ja jos tuota huutoa:D ei lasketa niin aivan täys paska!

american gangster :4:

meni 2,5h ko siivillä. denzel rokkaa.

Orpokoti :4:

Old school kauhua The Othersin tapaan espanjalaisella tyylillä. Äänimaailma säikäytti kyllä muutaman kerran kunnolla.

Blood diamond

Aivan käsittämättömän hyvä leffa. Ehkä paras leffa mitä mä oon ikinä nähny!

Teeth
Sen verran erikoinen leffa ja kohtaukset sen mukaan tehtynä, että siitä pointsit :eek: :D
:3:

Mother of tears
Dario Argenton kolmasosa leffasarjasta. Juonellisesti surkea, mutta splattiskohtaukset hieman paikkasi tilannetta.
:2:

American Gangster.

Loistoleffa kakin puolin ja ehkä paras 'perustuu tositapahtumiin' leffa, mitä olen nähnyt.
Tai tietenkin jos Braveheart on ns. tositapahtuma myös, joten sille se ei aivan pärjää.

Raadollinen kuvaus Harlemin huumehommista, poliisin toiminnasta yms. 70-luvun aikoihin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom