Viimeksi katsomasi elokuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Run Fat Boy Run

Simon Pegg on kyllä loistava!

1408

Ärsyttävän kyyninen kirjailija kirjoittaa kummitushotelleista ja kohtaa lopulta oman mielensä rajat Stephen Kingin tarinaan pohjautuvassa
horrorpätkässä. :2:

The Stone Merchant

Harvey Keitelilla käy taas kerran flaksi tässä hienosti kuvatussa, mutta muuten aika naivissa terrorismia ja islamilaisuutta käsittelevässä italialais-englantilaisessa leffassa. :2:

The Brave One (Stranger in you)

Jodie Foster loistavana nais"batmanina" vigilante-leffassa.
Ennakko-odotuksiani huomattavasti parempi elokuva, suosittelen! :4:

Das Leben der Anderen (The Lives of Others, Muiden elämä)

Ahdistusta synnyttänyt pätkä DDR:n ankeudesta ja turvallisuuspoliisi Stasi:n kyttääjistä. Oscarilla ja kymmenin palkinnoin palkittu imdb:n #50, ei mitään kevyttä viihdettä. :3:

For a Few Dollars More, eli 'Vain muutaman dollarin tähden':4:

On se clintti vaan äijä:rock:

Saw IV :2: 1/2

Enpä tiedä. Jotenkin puuduttavaa ja kidutuskeinot alkavat jo toistaa itseään. Jos jättävät 6. osaan, annan vielä jotenkin anteeksi.

Saw IV :2: 1/2

Enpä tiedä. Jotenkin puuduttavaa ja kidutuskeinot alkavat jo toistaa itseään. Jos jättävät 6. osaan, annan vielä jotenkin anteeksi.

Katselin tuon tänään kanssa ja mulle kyllä upposi, johtuiskohan siitä etten ole nähnyt 2 ja 3 osaa? Eilen katselin ykkösen ja nyt olis tarkoitus hakea käsiin 2 ja 3 osa. Perseestä että 2 ja 3 puuttuivat vuokraamosta. Olisi ollut kiva katsoa nää järjestyksessä muttei malttanut olla katsomatta tuota 4:sta ku kerran siinä käsissä pyöri.

Stay Alive:1:

Emäntä hyvällä leffamaulla taas valkkaamassa ollut:D. Tyypit pelaa tietokonepeliä ja jos kuolet siinä niin kohta kuolet oikeasti:jahas:. Aika väsynyt juoni ja muutenkin laimeahko raina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No Country For Old Men

Kyyyyllähän tuo tokkkiinsa meni. :3:

Musta Jää

Katsoin ainakin kolmessa osassa, joten yhtenäinen tunnellma jäi hiukan saavuttamatta. Ihan ok suomalainen elokuva, välillä vähän tuoksui tekotaiteellisuus.

:3:

Nyt kun useampi alkaa tunnustaa nähneensä ja jopa pitäneensä SAW IV:stä, niin kaivan vanhan postaukseni esiin. Sain vastauksen, mutta en tyydyttävää sellaista
Noniin, nyt joku saatana laittaa mulle spoiler-mustattuna Saw4:n selostuksen. Jatkokysymyksiä alla

Eli 4 tapahtuu samaan aikaan kolmosen kanssa, OK. Leffa loppuu siihen, kun se etsivä kuuntelee viestiä ruumiin vieressä. Leffassa ei selitetä mitenkään sen etsivän suhdetta Jigsawiin (siis minkä takia tämä auttaa häntä), vai oliko se kolmosessa? Ja missä vaiheessa muka kukaan on menny hakemaan niitä Amandan ja Jigsawn ja muiden ruumiita pois? Tai miksi?

Noissahan on niin tolkuttoman sekavat juonet ettei niitä mitenkään jaksa alkaa pohtimaan. Katselee vaan kun raajat irtoilee jne, juonesta niin väliä.

Tuskin kaikki juonenkäänteet edes menee yhteen, kunhan ovat kirjottaneet mitä mieleen juolahtaa.

tuli eilen katsottua hyvät pahat ja rumat. on kyllä loistava elokuva. clintin parhaimpia.

no country for old men 3/5

Ihan jees leffa, mutta alku oli paljon lupaavampi kuin mitä loppua kohden eteni. Loppu vähän pettymys.

The assassination of Jesse James by coward Robert Ford 5/5

Brad Pitt tekee loistavan suorituksen ja on juuri sellainen kuin Jesse Jamesin olen kuvitellut :D
Aivan huikea pätkä ja jatkaa "tositapahtumiin" perustuvien leffojen ihailuani, oon kattonu nyt usean leffan ja on ne vaan niin loistavia.

The Darjeeling

Melko hyvä ja hauska pätkä. :3:

Nyt kun useampi alkaa tunnustaa nähneensä ja jopa pitäneensä SAW IV:stä, niin kaivan vanhan postaukseni esiin. Sain vastauksen, mutta en tyydyttävää sellaista

Heh... mä olen ihan vitun sekasin noiden kanssa. Tuli katsottua ne hieman huonossa järjestyksessä 1, 4, 2 ja 3. Tällaiset pitäis ehdottomasti katsoa järjestyksessä. No joo... 5 osaa odotellessa.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom