GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Viime kuun kävijämäärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäköhän Int2000 mahtaa laskuttaa suunnilleen, kun tuollaisista liikennemääristä puhutaan? Ei nyt varmaan ihan halpaa enää. Ei taida hinta nousta ihan tasaista käyrää, kun liikennemäärät kasvavat tarpeeksi..

Originally posted by xjussix
Mitäköhän Int2000 mahtaa laskuttaa suunnilleen, kun tuollaisista liikennemääristä puhutaan? Ei nyt varmaan ihan halpaa enää. Ei taida hinta nousta ihan tasaista käyrää, kun liikennemäärät kasvavat tarpeeksi..
Meillä on se kallein mahdollinen paketti, joka on tarkoitettu lähinnä suuryrityksille. Tarkoituksena ottaa seuraavan 6 kk aikana dedikoitu serveri, jonka kustannukset ovatkin sitten jo huomattavasti korkeammat.

Eiks noita foorumisoftia voi heittää jollekkin omalle koneelle joka on tarpeeks paksun piuhan päässä? Vai miten toi systeemi toimii?

Ei s*tana!!! Nyt paisuu pojilla pakkis, kuin nyt jo edesmenneen mummon (rauha hänen sielulleen) pullataikina!!!111yks11!!! Tätä vauhtia ei varmaan kestä kauan, kun seiskassa esitellään öky-Miken kartano ja avoautot, ja Tompan ja Jasminin kuumat lemmenkuvat Thaimaan auringosta. :jahas:

Kävin tuolla Int200.netin sivuilla ja aika mainiolta palvelulta vaikuttaa. Pitäisi vaan saada oma domaini (+ kaikki kilkkeet) heidän hoteisiinsa jollain lailla..

Juu, vierailuja, uniikkeja ip osoitteita on vaikea arvioida kun monella on sama hosti, mutta laskuri näyttää eri osoitteteita 30 tuhatta. Olisko oikea siinä 50 tuhannen paikkeilla.
Virallinen laskurihan ei ole sama kuin tuolla alhaalla, se laske lyhyemmällä aikavälillä. Esim 30 minuutin mukaan, jos kävijä tulee klo 1200 palstalle ja menee pois, tulee taas takaisin 31 minuutin kuluttua, tulee siitä 2 vierailua, virallinen laskuri laskee tuon muistaakseni tunnin ajalta. Monet nettisaitit käyttää tuota lyhyempää laskuria ja saavat siksi isoja kävijämääriä. Refreshin hakkaaminen ei vaikuta palstalla muuhun kuin sivujen avauksiin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
yhtä asiaa olen miettinyt ei kyllä liity aiheeseen mutta jos olet et ole esim viikkoon käyny palstalla lukemassa viestejä..ja sitten tulet ja alat katsomaan niitä viestejä..ja jos esim treeni ja ravinto sivulla sulla on katsomatta kolme sivua..niin kauanko sulla on aikaa lukea kaikki viestit ennen kuin koko sivu muuttuu siksi että kaikki viestit ovat lukematta joskus on niin käynyt että ei ole ehtinyt lukea kaikkia viestejä..sori vähän sekava viesti mutta koittakaa ymmärtää..:whip:

Palvelinkuormaa (tietokanta) käsittääkseni vähentäisi melko paljon tuon nimiluettelon pois ottaminen eli kuka juuri nyt lukee mitäkin palstaa. Ilmeisesti suuri osa bugittamisesta johtuu liian suuresta kuormasta juuri tietokannan osalta. Ensiapuna aavistuksen edukkaampi ratkaisu kuin omat/uudet palvelimet.

Luulisin... En ole varsinaisesti ekspertti aiheessa. :david:

Ei tässä kai vielä kuitenkaan ole paniikkiin aihetta kun ruuhkahuippujenkin aikana homma toimii. :thumbs:

Ei toi kävijämääräkään kaikkea kerro. Mulla ainakin on pakkis alotussivuna, joten multa tulee vierailu joka kerta ku avaan selaimen riippumatta siitä vierailenko mä oikeesti pakkiksella vai häyvynkö samantien johkin muualle surffailemaan. :)

Originally posted by Sale
Pakkotoisto.com on addiktoiva paikka! Menee joku 4 tuntia päivässä ajan tappamiseen täälä :evil:

Jeah! Mulla ainakin 2 tuntia. Täällä pitäis olla, joku laskuri mistä näkis kuinka paljon on viettänyt aikaa vaikka viikossa.
:)

Originally posted by tommih
Jeah! Mulla ainakin 2 tuntia. Täällä pitäis olla, joku laskuri mistä näkis kuinka paljon on viettänyt aikaa vaikka viikossa.
:)

Vois itku päästä jos tuommonen laskuri olis :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom