Siis ei ne arvet sinäänsä haita mutta se että näkyy selvästi että olen itse ne aiheuttanut ja nimenomaan viilellyt mikä hävettää.Kyllähän nuo arvet tuosta ajan myötä vaalenevat ja häviävät näkyvistä. Ei välttämättä kokonaan mutta en välttämättä lähtis peittämään millään tatuoinilla jos ei sellaisia oikeasti halua. Vituttavat varmasti parin vuoden päästä enemmän kuin ne arvet, koska näkyvät huomattavasti selvemmin...
Vähän sama kuin auton ovessa on pikku lommo ja sitä kun yrittää itse korjata niin kohta on koko ovi aivan ruvilla.:face: Jälkeenpäin kun katsoo ovea, niin ei se pikku lommo enää ollutkaan niin paha.
Eikä ne tosiaan häviä kokonaan ajan kanssa tai ei oikeastaan ollenkaan vaan vaalenevat kokonaan. Nyt noi on reunoilta vaaleat ja keskeltä vielä punaiset. Mutta vaikka vaalenesivatkin kokonaan niin ne huomaa selvästi vasemmassa kädessä ainakin kun sen verran isot ja varsinkin kesällä kun muu iho ruskettuu ja noi pysyy vaaleaina, oikein loistavat siinä. Lapsena on monta arpia tullut kun on ulkona juossut, kaatuillut esim. kerran rikkinäisen lasipurkin päälle yms. isojakin, ne on vaaleita nykyisin mutta kyllä nekin huomaa selvästi(mutta ne onkin sellaisia ettei niistä näy että olen itse ne tehnyt, eikä ne ikinä ole haitannut.) En tiedä hävettäiskö teitä muita samalla tavalla mutta minua kyllä hävettää tämä että itse oon viilellyt noita.
Mitä nyt katsellut niin jos haluaa plastiikkakirurgin avulla poistaa niin tulee kyllä huikea summa ja silti jää jäljet. Siis kun olen katsonut esim ''ennen ja jälkeen'' kuvia.
En meinaa noi jättää näin ja olen jo päättänyt että tatuointi on pakko noiden päälle ottaa kun kuulemma peittää noi kokonaan. Oikean käden ohuet arvet voisi ehkä laserhoidolla poistaa melkein kokonaan tai kokonaan mutta se maksaa tonneja. En usko että vasemman käden isot voida korjailla ettei jälkiä jäisi. Ja jos kerran on pakko tatuointi ottaa vasempaan käteen niin sama se on ottaa oikeaseenkin eikä maksaa tonneja että ne pienet arvet voisi hoitaa kokonaan pois mikä on kai mahdollista. Täytyy tosiaan miettiä tosi tarkkaan minkä tatuoinnin ottaa kun se on sitten koko loppuelämän. En mitään hätiköityä päätöksiä tee ja käyn ehkä vielä tosiaan juttelemassa jonkun plastiikkakirurgin kanssa asiasta onko sitten mahdollista hävittää noi vasemman käden arvet kokonaan sellaisella hinnalla ettei asunnottomaksi joudu. Ja tatuointi on kyllä 1000 kertaa parempi vaihtoehto kun noi arvet. Kyllä ihminen osaa olla tyhmä!! Mitä vittua silloin mietin.
Kiitoksia linkkeistä ja vastauksista.