Viiltelyarpien poisto/korjaus tms.? Onko mahdollinen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampere2
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän nuo arvet tuosta ajan myötä vaalenevat ja häviävät näkyvistä. Ei välttämättä kokonaan mutta en välttämättä lähtis peittämään millään tatuoinilla jos ei sellaisia oikeasti halua. Vituttavat varmasti parin vuoden päästä enemmän kuin ne arvet, koska näkyvät huomattavasti selvemmin...

Vähän sama kuin auton ovessa on pikku lommo ja sitä kun yrittää itse korjata niin kohta on koko ovi aivan ruvilla.:face: Jälkeenpäin kun katsoo ovea, niin ei se pikku lommo enää ollutkaan niin paha.
Siis ei ne arvet sinäänsä haita mutta se että näkyy selvästi että olen itse ne aiheuttanut ja nimenomaan viilellyt mikä hävettää.

Eikä ne tosiaan häviä kokonaan ajan kanssa tai ei oikeastaan ollenkaan vaan vaalenevat kokonaan. Nyt noi on reunoilta vaaleat ja keskeltä vielä punaiset. Mutta vaikka vaalenesivatkin kokonaan niin ne huomaa selvästi vasemmassa kädessä ainakin kun sen verran isot ja varsinkin kesällä kun muu iho ruskettuu ja noi pysyy vaaleaina, oikein loistavat siinä. Lapsena on monta arpia tullut kun on ulkona juossut, kaatuillut esim. kerran rikkinäisen lasipurkin päälle yms. isojakin, ne on vaaleita nykyisin mutta kyllä nekin huomaa selvästi(mutta ne onkin sellaisia ettei niistä näy että olen itse ne tehnyt, eikä ne ikinä ole haitannut.) En tiedä hävettäiskö teitä muita samalla tavalla mutta minua kyllä hävettää tämä että itse oon viilellyt noita.

Mitä nyt katsellut niin jos haluaa plastiikkakirurgin avulla poistaa niin tulee kyllä huikea summa ja silti jää jäljet. Siis kun olen katsonut esim ''ennen ja jälkeen'' kuvia.

En meinaa noi jättää näin ja olen jo päättänyt että tatuointi on pakko noiden päälle ottaa kun kuulemma peittää noi kokonaan. Oikean käden ohuet arvet voisi ehkä laserhoidolla poistaa melkein kokonaan tai kokonaan mutta se maksaa tonneja. En usko että vasemman käden isot voida korjailla ettei jälkiä jäisi. Ja jos kerran on pakko tatuointi ottaa vasempaan käteen niin sama se on ottaa oikeaseenkin eikä maksaa tonneja että ne pienet arvet voisi hoitaa kokonaan pois mikä on kai mahdollista. Täytyy tosiaan miettiä tosi tarkkaan minkä tatuoinnin ottaa kun se on sitten koko loppuelämän. En mitään hätiköityä päätöksiä tee ja käyn ehkä vielä tosiaan juttelemassa jonkun plastiikkakirurgin kanssa asiasta onko sitten mahdollista hävittää noi vasemman käden arvet kokonaan sellaisella hinnalla ettei asunnottomaksi joudu. Ja tatuointi on kyllä 1000 kertaa parempi vaihtoehto kun noi arvet. Kyllä ihminen osaa olla tyhmä!! Mitä vittua silloin mietin.

Kiitoksia linkkeistä ja vastauksista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei tatuoinnin ottaminen ainakaan satu kun on hermot menneet paskaksi noiden haavojen takia niin ei ole tuntoa hirveästi noiden läheisyydessä. Jotain hyvää sentään:D

Opi elämään noiden arpien kanssa perkeleen Tampere!

Naiset tykkäävät jos miehellä on arpia. Sitä paitsi jos mulla olisi kädessä tuollaisia arpia, niin olisin vitun ylpeä niistä koska ne näyttäisi niin cooleilta. Arvet tekevät miehestä seksikkään. Tiukka lyhyhihainen paita päälle ja baariin. Naiset taatusti tanssiessas tai muuten vaa hipelöi niitä arpia, koska ne vaan on niin vitun kuumia. Vähän kuin naiset hipelöi miehen tiukkaa vatsaa tai rintalihaksia.

Kyllä itsekin olen kuullut monet kerrat että arvet on miehuuden merkki ja naiset tykkää muttei sentään itseaiheutetut viiltelyarvet ehkä kuitenkaan:D

Kaveri juoksi hieman normaalia huonommassa mielentilassa olohuoneen ikkunan läpi parvekkeelle, käsivarsiin hakkautti tekstiä jälkien päälle ja muun kropan jätti arville. Sanonut itteänsä tiikeriksi aina kun jäljistä joku kysynyt!

Naiset tykkäävät jos miehellä on arpia. Sitä paitsi jos mulla olisi kädessä tuollaisia arpia, niin olisin vitun ylpeä niistä koska ne näyttäisi niin cooleilta. Arvet tekevät miehestä seksikkään. Tiukka lyhyhihainen paita päälle ja baariin. Naiset taatusti tanssiessas tai muuten vaa hipelöi niitä arpia, koska ne vaan on niin vitun kuumia. Vähän kuin naiset hipelöi miehen tiukkaa vatsaa tai rintalihaksia.

Arvet on sairaan siistejä jos ne on tullu karhuista ja uhkarohkeista pelastustoimista.. jos ne näyttää ite aiheutetuilta ne ei ehkä oo niin seksikkäitä enään..

jokatapauksessa komppaan jotain aikasempaa, lisää arpia ja kuhmuja ja väitä pelastanees kokonainen bussillinen pikkulapsia täysin varmalta kuolemalta ja eiköhän sillä irtoo.

Pikkusen pakkelia (tai aika paljon) päälle joka aamu. Ei kai ole miestenkään keskuudessa niin kummallista. Voi kyllä olla sittenkin, että pelkkä pakkeli ei ihan riitä, jos on iso alue...

Kaveri sanoo, että ei esim uimaan huvita mennä ihmisten ilmoilla, kun arvet häiritsee. Ja sitten joku ehdottaa pakkelia laitettavaksi, joka aamu.

Kaveri sanoo, että ei esim uimaan huvita mennä ihmisten ilmoilla, kun arvet häiritsee. Ja sitten joku ehdottaa pakkelia laitettavaksi, joka aamu.

Saunassa saisi myös varmasti kysyviä katseita osakseen, jos ei ole tarinaa tuntevia tuttuja mukana.

Kannaisiko olla liikaa välittämättä. Toi itseaiheutettu on vähän omituinen käsitys. Jos joutuu afganistanissa miinaan tai tiikerin raatelemaksi metsästyksessä niin se on aika itse aiheutettua typeryyttä. Liikenne onnettomuus ei välttämättä ole olellenkaan itseaiheutettua. Ja jos yrittää viiltää ranteensa auki niin sehän vaatii jo asennette ja mitä välii...

Kannaisiko olla liikaa välittämättä. Toi itseaiheutettu on vähän omituinen käsitys. Jos joutuu afganistanissa miinaan tai tiikerin raatelemaksi metsästyksessä niin se on aika itse aiheutettua typeryyttä. Liikenne onnettomuus ei välttämättä ole olellenkaan itseaiheutettua. Ja jos yrittää viiltää ranteensa auki niin sehän vaatii jo asennette ja mitä välii...

Täh? Ranteidensa viiltäminen vaatii asennetta? Nyt taas valoja päälle.
Nolojahan nuo arvet on, eikä niistä nopeasti pääse eroon oikeen millään. Ite varmaan vaan toteisin kyselijöille että olipa kerran tyhmä teinipelle, ei onneks oo enää. Piste.

Mä ehkä odottaisin ainaki siihen ens kesään et jos vaikka niihin alkaiskin tottumaan. Niinku kyllä itekkin sanoit, ettei kannata tehdä hätiköityä ratkaisua.

Näyttää cooleilta? :rolleyes: Kait niistä tyhmempikin tajuaa että teini on vähän raapinut omaa kättä että saa muille näyttää kuinka kova jätkä on tai kuinka helvetin rankkaa elämä on ollut.. Varmasti naiset arvostaa kun selittää että piti vähän raapia kättä kun äippä ei antanut skootteriin bensarahoja ja se vitutti niinku..
Itseä ainakin naurattaa kun näkee jollain sellaisia arpia. Ymmärrän kyllä ketjun aloittajaa kun haluaa saada ne näkyvistä pois.

Vai oliko tuo sinun teksti sarkasmia.. :jahas:

Apteekeista löytyy okklusiivinen sidos arpienhoitoon. Mepiform nimellä voit kysellä. Sidosta pidetään paikallaan 24 tuntia, ja otetaan pois suihkun ajaksi. Samaa levyä voi käyttää niin kauan kuin se vain tartuu ihoon. Hoitoaika on tyypillisesti 2 - 6 kk, mutta vanhojen arpien kohdalla jopa 12 kk.

Toinen apteekeista saatava vaihtoehto on Kelo-Cote silikonigeeli, joka on läpinäkyvä ja hajusteeton. Geeliä levitetään kerran päivässä ja annetaan kuivua 4 - 5 min. Tyypillinen hoitoaika on 2 - 3 kk, mutta taas vanhojen arpien ollessa kyseessä, voi hoitoaika olla pidempikin.

Elikkäs hoidossa vaaditaan kärsivällisyyttä.
Voivat olla kalliita, mutta hintansa väärtejä!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom