osaako joku kertoa että jos polttaa esim. 2 askia viikonloppuisin, niin onko suuria vaikutuksia hapenottokykyyn pitkällä aikavälillä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kipi I sanoi:Mulla menee keskimäärin 1-2 röökiä päiväs. En silti ole riippuvainen. Mitenköhän paha tämä on??
Kipi I sanoi:spaddu,rööki,kössi,kessu,tupakka,sätkä..mitä vielä Spaddua en ole ikinä kuullutkaa
Belmondo sanoi:Bölli. Körstä. Rösbä. Räysä. Röbä.
Millä se viikonlopputupakointi pysyy vaan vkonlopussa jos menee aski pari?? Sen sijaan tuollainen 5 röökiä lauantaina, jotenkin hullusti ajattelen että se saattaisi jopa olla treeniä keuhkoille... SAATAN OLLA VÄÄRÄSSÄ.
jokke_pappa sanoi:Ite lopetin röökinpolton vappuna ja sen jälkeen polttelin viikonloppusin, nyt oon lopettanu kokonaan. Mun mielest se on melkeen epäterveellisempää vetää vaan viikonloppusin, ku et polttas joka päivä, koska sillon ku poltat vaa viikonloppusin ni sun keuhkot on just ehtiny tottuu tupakoimattomuuteen, jolloin ne menee aina heikompaan kuntoon... Voin olla vääräski...
jokke_pappa sanoi:Ite lopetin röökinpolton vappuna ja sen jälkeen polttelin viikonloppusin, nyt oon lopettanu kokonaan. Mun mielest se on melkeen epäterveellisempää vetää vaan viikonloppusin, ku et polttas joka päivä, koska sillon ku poltat vaa viikonloppusin ni sun keuhkot on just ehtiny tottuu tupakoimattomuuteen, jolloin ne menee aina heikompaan kuntoon... Voin olla vääräski...
mappana sanoi:COPD. Ihan sama miten paljon polttaa voi tupakointi aiheuttaa tuon kauhean keuhkoahtaumataudin.
Keuhkojen pinta on mikroskooppisen pientä ryppyä. Jos keuhkot levittäisi koko alalleen, tulisi niistä jalkapallokentän kokoinen alue. Kun tupakointi pahimmillaan aiheuttaa tuon COPD:n niin on voi keuhkojen pinta-ala olla vain parin meliömetrin laajuinen... Että miettikään sitä.
p.s. ite polttanu niin maan prrrkeleesti 16v asti. Mutta onneksi välttynyt kaikilta sairauksilta tupakkaan liittyen. Olin tuossa vähän aikaa sitten polttamatta 2 päivää ensimmäistä kertaa 8 vuoteen ja aiettä oli mahtavaa kävellä kun henki kulki...