Viikonlopputreenit

Tämän hetken tilanteessani pystyn treenaamaan vain viikonloppuisin, La ja Su, :( Ohjelmani menee näin.

LA
Rinta
Vinopenkki 3
Penkki kp 2
Ristikkäistalja 3

Olkapäät
Vipunostot sivuille 3
Vipunostot eteen 3

Ojentajat
Ranskalainen punnerrus 3
Pushdown taljassa köydellä 3
Yhden käden vastaote pushdown 2

SU
Selkä
Ylätalja niskantaakse/eteen 4
Soutukone(yates-laite) 3
Alatalja 3

Hauis
Hauis taljassa 4
Posehauis 2
Hammer 3
Hauiskääntö myötäotteella 3

Jalat olen päättänyt jättää tauolle näiksi about 3 kuukaudeksi kun joudun tätä viikonloppureeniä harrastamaan. Huili jaloille tuleekin hyvään väliin sillä olen kärsinyt yltyvistä polvi ja alaselkäkivuista.

Onko kukaan koskaan treenannut näin, pelkästään kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa? Pyrin syömään varsinkin viikonloppuisin ja alkuviikosta mahdollisimman paljon, sitten aikavälillä ti-pe keskityn syömään normaalisti hyvin ja nauttimaan mahdollisimman paljon proteiinia. Voiko näin saada lihaa kasvamaan, jos voi niin onko vinkkejä esim. syömisen suhteen?
:david:

no syöt kovasti ympäri viikon ja olkapäille mä tekisin pystypunnerruksen ja viparit taakse ja rinnalle vino-p käsipainoilla ja penkki tangolla..ja sit ota selälle enemmän liikkeitä tai ainakin sarjoja ja vähennä hauiksilta kahteen liikkeeseen..

Megamaster sanoi:
Tämän hetken tilanteessani pystyn treenaamaan vain viikonloppuisin, La ja Su, :( Ohjelmani menee näin.

....

Onko kukaan koskaan treenannut näin, pelkästään kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa? Pyrin syömään varsinkin viikonloppuisin ja alkuviikosta mahdollisimman paljon, sitten aikavälillä ti-pe keskityn syömään normaalisti hyvin ja nauttimaan mahdollisimman paljon proteiinia. Voiko näin saada lihaa kasvamaan, jos voi niin onko vinkkejä esim. syömisen suhteen?
:david:
Joku täältä foorumilta taisi muistaakseni treenata 4pv putkeen, tai ainakin 3. Eli ei tuo 2pv varmaan haittaa, pahempi on se 5pv:n tauko, sanoisin.

Back
Ylös Bottom