Tämän hetken tilanteessani pystyn treenaamaan vain viikonloppuisin, La ja Su, :( Ohjelmani menee näin.
LA
Rinta
Vinopenkki 3
Penkki kp 2
Ristikkäistalja 3
Olkapäät
Vipunostot sivuille 3
Vipunostot eteen 3
Ojentajat
Ranskalainen punnerrus 3
Pushdown taljassa köydellä 3
Yhden käden vastaote pushdown 2
SU
Selkä
Ylätalja niskantaakse/eteen 4
Soutukone(yates-laite) 3
Alatalja 3
Hauis
Hauis taljassa 4
Posehauis 2
Hammer 3
Hauiskääntö myötäotteella 3
Jalat olen päättänyt jättää tauolle näiksi about 3 kuukaudeksi kun joudun tätä viikonloppureeniä harrastamaan. Huili jaloille tuleekin hyvään väliin sillä olen kärsinyt yltyvistä polvi ja alaselkäkivuista.
Onko kukaan koskaan treenannut näin, pelkästään kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa? Pyrin syömään varsinkin viikonloppuisin ja alkuviikosta mahdollisimman paljon, sitten aikavälillä ti-pe keskityn syömään normaalisti hyvin ja nauttimaan mahdollisimman paljon proteiinia. Voiko näin saada lihaa kasvamaan, jos voi niin onko vinkkejä esim. syömisen suhteen?

LA
Rinta
Vinopenkki 3
Penkki kp 2
Ristikkäistalja 3
Olkapäät
Vipunostot sivuille 3
Vipunostot eteen 3
Ojentajat
Ranskalainen punnerrus 3
Pushdown taljassa köydellä 3
Yhden käden vastaote pushdown 2
SU
Selkä
Ylätalja niskantaakse/eteen 4
Soutukone(yates-laite) 3
Alatalja 3
Hauis
Hauis taljassa 4
Posehauis 2
Hammer 3
Hauiskääntö myötäotteella 3
Jalat olen päättänyt jättää tauolle näiksi about 3 kuukaudeksi kun joudun tätä viikonloppureeniä harrastamaan. Huili jaloille tuleekin hyvään väliin sillä olen kärsinyt yltyvistä polvi ja alaselkäkivuista.
Onko kukaan koskaan treenannut näin, pelkästään kahtena peräkkäisenä päivänä viikossa? Pyrin syömään varsinkin viikonloppuisin ja alkuviikosta mahdollisimman paljon, sitten aikavälillä ti-pe keskityn syömään normaalisti hyvin ja nauttimaan mahdollisimman paljon proteiinia. Voiko näin saada lihaa kasvamaan, jos voi niin onko vinkkejä esim. syömisen suhteen?