Viikate

Viikate74

Bukkake Fighter
Pukki toi Viikatteen leimun...

Pakko kehua ja ylistää levyä. Helvetin hyvä.

Aika laaja biisien kirjo muutenkin levyllä, yllättävänä lisänä Reino Helismaan biisi viikatteen tulkintana.

Kalevan PeTo liitteessä oli jokin aika sitten Kaarlen haastattelu jossa hän kertoi musiikistaan. Ideana on ollut yhdistää jollain tapaa death metal ja rautalanka musiikki.

Kuuntelen aika laajasti erilaista heavyä mutta viikate jostain syystä kolahtaa ihan tolkuttomasti.

Viikate toimii, myös livenä!
Suosittelen hommaamaan muutki levyt!
Vaikka joulu meni jo niin Vuoden Synkin Juhla toimii!!

Jees, mulla on myös pari vanhempaa.

Alakujotettuja tunnelmia ja ei ole ketään kelle soittaa.

Jonkinverran tuli vanhaakin kotona kuunneltua kun kerran lasten kanssa istuttiinn aamupalalla alkoi poika 4 v laulamaan itseksees että loppuisi jo tämä nöyryytetyn osa, ainainen kitinä ja nälkä =)

Kyllä ne tarttuu biisit tenaviinkiin...

Vaatimattomasti parasta kotimaista jo monen vuoden ajan. Kaikki levyt löytyy hyllystä, keikoilla olen nähnyt varmaan yli kymmenen kertaa - olin katsomassa ekaa keikka Jyväskylässä.

Ostin joskus Noutajan valssin tietämättä bändistä mitään. Paras sokko-ostoslevy ikinä.

Tyylikehitys sopii minulle, sekä itsetuhoruikutus ja rautalanka menee kympillä läpi.

:5:

Samma på här.. Todella hyvä bändi, suomalaista melankoliaa parhaimmillaan.
Olin just vähän aikaa sitten kattomassa ja löytyy muutama levykin, muhun kolahti ekana "Ei ole ketään kelle soittaa" -biisi.

Joo tuli viime kesänä oltua ihan sattumalta Tammerfestissä Viikate-risteilyllä. Varsin omalaatuista musaa mikä ei missään nimessä ole huono asia. Ihan jees.

Joskus Napsterin kulta-aikoina tuli tutustuttua Viikatteeseen ihan pohjalta 'mikähän se tuokin on'. Koukkuun jäin ja siitä lähtien olen ihan ostanut ne levyt...

Tolkki kuuluu niihin ihmisisiin jotka sanoo suutuipäissään kaikkea tyhmää. onhan sillä paljon järkeviä kommentteja, mut myös paljon typeriä. sillä nousi kusi päähän ku strato alko menestyä, mut nykyään se on tullu vähän järkiinsä.

Back
Ylös Bottom