Vihreistä feministipuolue

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarhu
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
11.11.2003
Viestejä
1 287
http://iltalehti.fi/2005/12/05/200512043806848_uu.shtml

Täytyy sanoa, että moinen on melkoinen pettymys. Leimasivat itsensä telaketjufeministeiksi, ja nolasivat puheillaan oman puolueensa. Kuka voi enää ottaa tosissaan koko puoluetta?

Minä ennustan puolueen kannatuksen rajua laskua. Mitä mieltä te olette? Pitäisikö miehen perustaa sovinistipuolue, vai mikä on rajana päättäjien pelleilyllä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No just, tämä tuskin lisää puolueen kannatusta. Mitähän helvettiä tää feministivouhotus Suomessa on? Täällä jos jossain on kaikki niin tasa-arvoista kuin voi olla. Saa mennä armeijaan, saa äänestää, pääsee eduskuntaan, on jopa perkele presidentti, mitä vielä?
 
En löytänyt mitään mainintaa aiheesta Vihreän Liiton sivuilta. Onkohan tässä toimittaja tehnyt hätäisiä johtopäätöksiä?
 
:jahas: Meriläinen ja kumppanit taas vauhdissa...no joo, aika sama mulle mitä tekevät. Melkein kaikki puolueet on nykyään järkevällä tasolla ympäristöasioista huolissaan. Vihreillä on joitain harvoja hyviä ideoita/henkilöitä, mutta aika turha puolue mun mielestä muutenkin...jotenkin en oo edes yllättyny...lähinnä naurattaa...:lol2:

Fake edit: Ei kai niitä kukaan tosissaan ole ottanu enää pitkään aikaan?:hyper:
 
Älkäähän nyt voi saada vielä hirveän ääniryöpyn tempauksellaan, nuoret kapinalliset ym=)
 
Ei tarvita. Keskustelua politiikasta on kuitenkin suhteellisen vähän, minun mielestäni mahtuu yleiselle.
 
Ennen olen vihreiden puolella ollut.. mutta alkaa hassis-sekoilut ja nämä feministi-jutut menemään yli.. ei tarvii odottaa mun ääniä.
 
mxm sanoi:
No just, tämä tuskin lisää puolueen kannatusta. Mitähän helvettiä tää feministivouhotus Suomessa on? Täällä jos jossain on kaikki niin tasa-arvoista kuin voi olla. Saa mennä armeijaan, saa äänestää, pääsee eduskuntaan, on jopa perkele presidentti, mitä vielä?

näin on, armeijaan saa mennä muttei ole pakko. Mitä vielä, ehkä valtion tukema ravintolalaiva Wäiski jokaiseen Suomen satamaan;)
 
Olen yleensä suhtautunut vihreisiin kriittisen solidaarisesti, pitkälti sen takia, että he kuitenkin ovat lähin approksimaatio edustamalleni sivistysporvariudelle, mutta edellisen jälkeen kehotan kaikkia kunnon ihmisiä kompromissittomaan taisteluun Vihreää liittoa vastaan. Meidän on taisteltava heitä vastaan, maksoi mitä maksoi. Me taistelemme heitä vastaan rannoilla, me taistelemme heitä vastaan kiitoradoilla, me taistelemme heitä vastaan pelloilla ja kaduilla, me taistelemme heitä vastaan Pohjanmaan vaikeakulkuisilla vuoristoseuduilla, emmekä me saa koskaan antautua, - jos minun on lupa siteerata Churchillia ja vähän Arto Melleri -vainaatakin. Kuten lukijat jo tietävät feminismi on mafia, camorra, ndrangheta ja sacra corona unita, joka imeytyy yhteiskuntaan kuin myrkky pesusieneen. Kun jokin puolue julistautuu feministiseksi, sen jäseniin on suhtauduttava kuin syfiliitikkoihin, spitaalisiin ja fasisteihin, ja heille on tehtävä selväksi, että vaikka olemme täysin voimattomia heidän armottoman, itsetarkoituksellisen, säälimättömän ja keskusteluun kykenemättömän, tuhoamishimoisen pahuutensa edessä, aivan kuten kansalaiset Natsi-Saksan tai Neuvostoliiton miehittämissä maissa aikoinaan olivat miehittäjiensä armoilla, se ei suinkaan tarkoita, että hyväksyisimme heidän absoluuttisen raakuutensa tai ettemme näkisi heidän mätien, haisevien valheittensa läpi. Kuten Herra sanoo, lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, älkääkä saastaiseen koskeko. Jos tunsitte ennen jonkun vihreän puolueen jäsenen, ette tunne häntä enää. Hän on harmaa täplä maisemassa, hämärästi ihmisen muotoinen, mutta vihollinen, saasta, hirviö, ihmisenmuotoinen lika, jonka kanssa ei ole sopivaa eikä mielekästä keskustella, häntä ei saa tervehtiä, spitaaliseen, vesikauhuiseen olioon ei saa koskea.


EROTKAA



HEISTÄ



ÄLKÄÄKÄ



S A A S T A I S E E N



KOSKEKO!


Ja muistakaa toistella mielessänne tuota väkevää ja totuudellista sanaa: saastainen, saastainen, saastainen, saastainen. Kaikki se, mihin feminismi on koskenut, on saastaista. Kaikki ne, jotka feministeiksi tunnustautuvat, ovat saastaisia, Saatanan saastaa.
 
Ajatelkaapas tilannetta toisinpäin.. Jokin puolue julistautuisi täysin toiseen suuntaan, eli julistautuisi siis sovinistipuolueeksi... Tämähän olisi mielestäni siis täysin sama asia kuin tuo feministipuolueeksi julistautuminen. Jaa, miksi? Siksi, koska sekä feminismi, että sovinismi tarkoittaa mielestäni pääperiaatteissaan sitä, että jompaakumpaa sukupuolta syrjitään toisen hyödyksi. Onhan totta, että jonkun on potkittava niitä etuja kummallekkin puolelle eteenpäin... mutta ei myöskään olisi kenenkään etu, jos meitä olisi johtamassa mies ja nais -puolueet...:evil:

Se, että kuinka tosissaan tuota asiaa oli käsitelty tuolla vihreiden kokouksessa, en tiedä. Luulenpa, että toimittaja on nostanut ainoastaan tämän hyvinkin kiinnostavan yksityiskohdan tuolta kokouksesta esiin(hyvin yllättävää, eikö) :rolleyes:

Eli eiköhän tän uutisen saa jättää iha omaan arvoonsa. Ruotsissa ilmeisestikin on jonkinmoinen nais-puolue(?) -yritelmä.. Ja jos vielä iha oikein muistan, niin siitä tuli myöskin jokin dokkari telkkarista(tv2). Taisivat vain tuon puolueen toimintatavat olla hieman....:down:

Olisiko joku niin :arvi: , että muistaisi tuosta dokkarista tarkemmin?
 
jarhu sanoi:
Kuka voi enää ottaa tosissaan koko puoluetta?


Mä en oo ainakaan ottanu pitkään aikaan.

Ja tohon sovinistipuolueeseen, niin kyllä pitäis perustaa. Ja muutenkin Suomi alkaa rapistumaan ja moraali hiekkenee. Ehdottaisin paluuta vähintään 70-luvulle.

Ja riivattu mä alan muutenkin tästä tasa-arvo paskasta saada tarpeekseni, Suomalaisia naisia pidetään mielestäni kun kukkaa kämmenellä ja vieläkin vaan vouhotetaan kiihtyvällä tahdilla, että pitää tasa-arvoa edistää. Hyvinhän kaikki pykälät täällä alkaa tasaantumaan, naisten väkivaltaisuus kasvaa kohisten, nuorten naisten tupakointi ja alkoholin käyttö kasvaa jne ikäisiinsä poikiin nähden... :/

Noo niin, avauduttiin taas.
 
twinlab sanoi:
Mä en oo ainakaan ottanu pitkään aikaan.

Ja tohon sovinistipuolueeseen, niin kyllä pitäis perustaa. Ja muutenkin Suomi alkaa rapistumaan ja moraali hiekkenee. Ehdottaisin paluuta vähintään 70-luvulle.

Ja riivattu mä alan muutenkin tästä tasa-arvo paskasta saada tarpeekseni, Suomalaisia naisia pidetään mielestäni kun kukkaa kämmenellä ja vieläkin vaan vouhotetaan kiihtyvällä tahdilla, että pitää tasa-arvoa edistää. Hyvinhän kaikki pykälät täällä alkaa tasaantumaan, naisten väkivaltaisuus kasvaa kohisten, nuorten naisten tupakointi ja alkoholin käyttö kasvaa jne ikäisiinsä poikiin nähden... :/

Noo niin, avauduttiin taas.

Juuri tämän takia tarvitsemme pakolaisia, varsinkin muslimimaista, Somalia, Iran, Iraq jne.
Kyllä noista maista tulevat miehet palauttavat taas meidän Suomalaistenkin miesten itsetunnon pikkuhiljaa:kippis1: ai niin, tuo kyllä on kiellettyä.
 
Zappo sanoi:
Olen yleensä suhtautunut vihreisiin kriittisen solidaarisesti
...
Ja muistakaa toistella mielessänne tuota väkevää ja totuudellista sanaa: saastainen, saastainen, saastainen, saastainen. Kaikki se, mihin feminismi on koskenut, on saastaista. Kaikki ne, jotka feministeiksi tunnustautuvat, ovat saastaisia, Saatanan saastaa.
Johan oli comebäckki Zapolta. Jouduin oikein kattoon koko tuotannon läpi enkä vieläkään o varma, oliko tuo sarkasmia vai ei.

Mutta kummassakin tapauksessa olen täysin samaa mieltä!!
 
reino sanoi:
Johan oli comebäckki Zapolta. Jouduin oikein kattoon koko tuotannon läpi enkä vieläkään o varma, oliko tuo sarkasmia vai ei.

Mutta kummassakin tapauksessa olen täysin samaa mieltä!!
Et sä voi olla samaa mieltä kummassakin tapauksessa! Se sotii öö, varmaan jotain argumentoinnin lakia vastaan.

edit, en jaksa etukäteen spekuloida kun ei tuota ehdotusta vielä ole läpi päästetty.
 
twinlab sanoi:
Hyvinhän kaikki pykälät täällä alkaa tasaantumaan, naisten väkivaltaisuus kasvaa kohisten, nuorten naisten tupakointi ja alkoholin käyttö kasvaa jne ikäisiinsä poikiin nähden... :/

Oli Hesarissa juttua että naisten itsemurhaluvut on nousseet selvästi 90-luvulta lähtien. Miehet on tietysti vielä reilusti edellä, mutta tällainen kehitys on olemassa.
 
mxm sanoi:
No just, tämä tuskin lisää puolueen kannatusta. Mitähän helvettiä tää feministivouhotus Suomessa on? Täällä jos jossain on kaikki niin tasa-arvoista kuin voi olla. Saa mennä armeijaan, saa äänestää, pääsee eduskuntaan, on jopa perkele presidentti, mitä vielä?

jep ja vielä pääministeriksi,eli todellisen vallan kahvaan ois päässy,jos ei ois..hmm..mokannu?
mitä te vielä tarviitte,perkele?

no vihreät nyt on ollu ihan pellepuolue viimoset vuodet että ei tää silleen yllättäny
 
Ilmeisesti feministit ovat kusseet kaikkien aamupuuroon kun heitä lyödään kuin vierasta emakkoa. Eihän kyseessä kuitenkaan ole miehiä sortava ideologia, vaan naisten tasa-arvopyrkimys...

Siitä tietysti voidaan keskustella, että ollaanko Suomessa tasa-arvoisia. Minua ainakin vituttaa suunnattomasti, että miesten on pakko käydä armeija ja naisten ei. Miehen opiskelut usein viivästyvät kaksi vuotta armeijan takia. Pitäisi olla vapaaehtoinen kaikille. Tasa-arvo kunniaan.
 
Back
Ylös Bottom