Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vihreät poliitikot – keskustelua linjoista, päätöksistä ja poliittisista kannoista ilman henkilösyrjintää

Meta description: Keskustelua vihreän politiikan ratkaisuista, vaikutuksista ja suuntaviivoista – mikä toimii, mikä ei ja miksi näkemykset jakavat vahvasti...

Vihreät ❤️ Vastustavat fossiilisia, ydinvoimaa ja turpeen käyttöä, ja sitten ne kitisee kun puuta poltetaan energiaksi. Kun ajattelu yltää siihen saakka, että sähkö tulee pistorasiasta, niin minkäs teet.
Varmin lämmöntuottaja puu on,omavarainenkin.Se varmaan vihreää hiertää.Lisää valtio sääntelyä by vihreät.
Atten takia menen äänestämään eu vaaleissa,Attea vastaan tottakai

Vihreät ❤️ Vastustavat fossiilisia, ydinvoimaa ja turpeen käyttöä, ja sitten ne kitisee kun puuta poltetaan energiaksi. Kun ajattelu yltää siihen saakka, että sähkö tulee pistorasiasta, niin minkäs teet.

Nehän ovat ajaneet Helsingin hiilivoimalaa alas ja vaatineet puunpolttolaitoksia tilalle. Nyt valittavat omista aikaansaannoksista kun niitä puunpolttolaitoksia on saatu.
Vihreillä on just tuo sähkö töpselistä ajattelu, lämmön suhteen heillä on käytössä mystinen kaukolämpö joka tulee kaukaa ja syntyy tyhjästä. Persut ja oikeisto tekee sitten kaiken maailman pahoja voimaloita omaa energiankäyttöä varten, runkopuitakin polttavat, hyi-hyi.

Vihreiden ehdokas puri naispoliisia käteen​

Epäselvästä olutkaupasta tuomittu kuntavaaliehdokas puri poliisia.
590733ec45e8e79d78340b895c99b3a4ffde3ac1d131ec4301e1381e7f82934f.jpg

51-vuotias Khalil Alizadeh Azar on tuomittu Helsingissä tapahtuneista rikoksista. Nyt hän on ehdolla Espoossa.

Tekijät (3)

Tänään klo 8:06
Khalil Alizadeh Azar, 51, rimpuili virkavaltaa vastaan ja puri lopulta poliisia käsivarresta.

Pahoinpitely tapahtui elokuussa 2022. Mies vastusteli poliisia fyysisesti ja poliisit joutuivat käyttämään voimakeinoja. Kun poliisit pakottivat miehen maahan, avasi hän suunsa ja puri naispoliisia käsivarteen.

Pureminen ei ollut kovaa ja loppui, kun partiokaveri uhkasi miestä etälamauttimen käytöllä.

Yhtä kaikki teossa oli oikeuden mukaan kyse pahoinpitelystä ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta. Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Alizadeh Azarin viiden kuukauden ehdolliseen vankeuteen.

Käräjäoikeuden tuomio on lainvoimainen. Miehen koeaika päättyy vasta tämän vuoden marraskuussa.

Semmonen sekopää tämä vihreiden puheenjohtaja.

View: https://youtu.be/Fge4Ar9msso

Tiiä sit mikä on totuus, mut Ainakin oikeuden päätös lähestymiskiellosta on olemassa. Ei kai hirveen hepposin perustein taida saada.
"Virta seurusteli entisen kumppaninsa kanssa vuosina 2014–2020. Käräjäoikeus määräsi ex-miehen lähestymiskieltoon toistamiseen vuonna 2023. Virta kertoi tällöin oikeudelle, että mies oli pahoinpidellyt häntä ensimmäisen kerran jo 2014."

Luulin todella kauan, että hallitsen sen tilanteen.

Virta kertoo, että hänelle oli lopulta tärkeää, että viranomaiset puhuivat hänelle suoraan.

– Mulle sanottiin todella suoraan. Jos mä en välitä siitä, säilynkö mä hengissä, niin haluanko mä, että mun lapsi kasvaa ilman äitiä. Se oli varmaan mulle niitä ratkaisevia asioita, mutta lähdin kyllä viime hetkellä ja en tiedä olisinko tässä, jos en olisi lähtenyt.

Virta jakaa podcastissa kaksi ohjetta niille, jotka elävät väkivaltaisessa parisuhteessa. Ensimmäinen on, että kaikki kannattaa kirjoittaa ylös. Se on hänen mukaansa ratkaisevaa.

– Mieli blokkaa niitä vaikeimpia asioita pois, ne oikeasti unohtaa. Yö voi olla aivan painajainen. Voi olla yö, että sinua valvotetaan, sinua käsketään haukkumaan itseäsi huoraksi ja katsomaan silmiin ja uhataan tappaa sun koirat, ja aamulla sä menet töihin kuin mitään ei olisi tapahtunut, koska mieli ei vain pysty käsittää niitä asioita.

Virran mukaan muistiinpanoja voi tarvita vuosia myöhemmin oikeudessa ja viranomaisten kanssa. Niihin voi myöhemmin palata myös yksin tai läheisten kanssa. Virta kertoo lukeneensa vanhoja muistiinpanojaan ystävilleen.

Toinen ohje on tullut alun perin poliisilta.

– Aina, kun tulee se tunne, että pitäisi soittaa apua, niin soita sillä hetkellä.

Virta on aiemmin avannut taustaansa myös Ilta-Sanomille.

Tiiä sit mikä on totuus, mut Ainakin oikeuden päätös lähestymiskiellosta on olemassa. Ei kai hirveen hepposin perustein taida saada.
"Virta seurusteli entisen kumppaninsa kanssa vuosina 2014–2020. Käräjäoikeus määräsi ex-miehen lähestymiskieltoon toistamiseen vuonna 2023. Virta kertoi tällöin oikeudelle, että mies oli pahoinpidellyt häntä ensimmäisen kerran jo 2014."

Virta kertoo, että hänelle oli lopulta tärkeää, että viranomaiset puhuivat hänelle suoraan.

– Mulle sanottiin todella suoraan. Jos mä en välitä siitä, säilynkö mä hengissä, niin haluanko mä, että mun lapsi kasvaa ilman äitiä. Se oli varmaan mulle niitä ratkaisevia asioita, mutta lähdin kyllä viime hetkellä ja en tiedä olisinko tässä, jos en olisi lähtenyt.

Virta jakaa podcastissa kaksi ohjetta niille, jotka elävät väkivaltaisessa parisuhteessa. Ensimmäinen on, että kaikki kannattaa kirjoittaa ylös. Se on hänen mukaansa ratkaisevaa.

– Mieli blokkaa niitä vaikeimpia asioita pois, ne oikeasti unohtaa. Yö voi olla aivan painajainen. Voi olla yö, että sinua valvotetaan, sinua käsketään haukkumaan itseäsi huoraksi ja katsomaan silmiin ja uhataan tappaa sun koirat, ja aamulla sä menet töihin kuin mitään ei olisi tapahtunut, koska mieli ei vain pysty käsittää niitä asioita.

Virran mukaan muistiinpanoja voi tarvita vuosia myöhemmin oikeudessa ja viranomaisten kanssa. Niihin voi myöhemmin palata myös yksin tai läheisten kanssa. Virta kertoo lukeneensa vanhoja muistiinpanojaan ystävilleen.

– Aina, kun tulee se tunne, että pitäisi soittaa apua, niin soita sillä hetkellä.

En luottaisi tämän sanaan ollenkaan, vasta jäi kiinni medialle valehtelusta.

Tässä on vähän toistakin puolta tarinassa.

View: https://youtu.be/vzgMlQQM8gM

En löytänyt yleistä kotimaan politiikka -ketjua, mut kai tää vähän käy tähänkin. https://yle.fi/a/74-20178147

Vihreät ei hyväksy hallituksen velkajarrua – Hyrkkö: Suomella olisi edessään 50 vuotta sopeuttamista​

Vihreät kritisoi hallituksen esitykseen kirjattua velkasuhdetta koskevaa tavoitetta ja katsoo, että jarru voisi johtaa tärkeiden investointien lykkäämiseen.
Hallituksen esittämä velkajarru ei käy vihreille nykymuodossaan.

Vihreiden eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, valtiovarainvaliokunnan varapuheenjohtaja Saara Hyrkkö kommentoi asiaa eduskuntaryhmän kesäkokouksessa tänään keskiviikkona.

– Velkaantumista pitää hillitä, mutta siinä, että asetamme itsellemme tiukempia tavoitteita kuin EU edellyttää, ei ole järjen hiventä.
Sosialistit hieroo jo käsiään mihin velkarahaa voisi "investoida". Tuosta näkee noiden talousajattelun laadun, ilmeisesti yhtään tiukempi taloudenpito kuin mitä EU meiltä ehdottomasti edellyttää on absoluuttisen tyhmää. Tuolla ajattelulla mentänee taas seuraava hallituskausi, voi saakelin saakeli.

– Velkaantumista pitää hillitä, mutta siinä, että asetamme itsellemme tiukempia tavoitteita kuin EU edellyttää, ei ole järjen hiventä.
Aika saatanan koomista kun ottaa huomioon, että sama ämmä ihan varmasti oli sitä mieltä, että ilmastohumpan osalta pitää tietenkin vetää paljon tiukempaa linjaa kuin EU edellyttää. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom