Vihreä Maili

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Relg sanoi:
Samaa mieltä, tosi vaikuttava ja hyvä leffa.
Toinen mun mielestä jotenkin samantasoista luokkaa oleva leffa on Rita Hayworth - Avain pakoon.
Johtuisiko mielikuva siitä että molemmat vankilaleffoja, luultavasti..mutta Relg suosittelee! :)
Ja johtuisiko myös siitä että molemmilla leffoilla on samat käsikirjoittajat ja ohjaaja :)
Loistava leffa, joskin hieman liian pitkä.

Mixu sanoi:
Michael Clarke Duncan. 196 cm pitkä, painaa noin 130 kg.

Elokuvassa käytettiin tehosteita ja kamerakulmia, minkä takia hän näytti paljon isommalta kuin mitä oikeasti oli.

No joo, mutta on se iso äijä siltikin. Jos katsotte vaikka käsiä siinä kohtauksessa kun se kuristaa vanginvartijaa niin voi herra jestas mitkä lapiot!

Tuo on loistava leffa.
On itseasiassa ensimmäinen elokuva, jonka olen DVD-formaattina ostanut. Hinta oli silloin huikeat 100mk :)

Leffaa vaivaa minusta mustavalkoisuus. Paha vartija ja paha vanki on tooosi pahoja ja naurettavan ilkeitä. Hyvät taas on tooosi hyviä ja kilttejä. Hyvissä elokuvissa on raja hämärämpi. Tom Hanks on jotenkin kohmeessa ja Duncan taas vetistelee liikaa.

BTW: mitkähän Duncanin tulokset on ja millainen treeniohjelma?

Manuel sanoi:
Skorpionikuninkaassakin oli sama mies, vähän äijempi rooli siinä the rockin kanssa.
Skorpionikuninkaan DVD-ekstroissa oli muuten hupaisa blooper, kun The Rock osui jossain tappelukohtauksessa vähän kovemmin Duncaniin kuin oli tarkoitus. Kun Duncan sanoi subbariäänellään "NEVER hit me like that again" (tjsp), mä olisi ainakin ottanut varoituksen tosissani :)

XXL sanoi:
Leffaa vaivaa minusta mustavalkoisuus. Paha vartija ja paha vanki on tooosi pahoja ja naurettavan ilkeitä. Hyvät taas on tooosi hyviä ja kilttejä. Hyvissä elokuvissa on raja hämärämpi. Tom Hanks on jotenkin kohmeessa ja Duncan taas vetistelee liikaa.

BTW: mitkähän Duncanin tulokset on ja millainen treeniohjelma?

Onhan siinä vähän kärjistetty. Ketkä leffasta tykkäsivät, suosittelen ehdottamasti lukemaan kirjan, jonka pohjalta leffa on tehty; Kuoleman käytävä muistaakseni nimeltään, ainut kirja mitä lukiessani olen itkenyt :itku:

Ihan huippu leffa! varmasti yksi parhaista mitä oon nähny :rock:
Tuo elokuva sai muuten iltalehessä yhen tähden :curs:
mie anna viis :5: :)

Sin City vai? Komea ja tyylillä tehty leffa. Jonkun pitäisi alkaa tekemään arvosteluja leffa-arvostelijoiden kommenteista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hafanafa sanoi:
Leffa päätyi mun ostoslistalle.
Samoin.
Katsoin tuon viimeksi kun se näkyi telkkarista ja itkuhan siinä pääsi :itku:
Paras leffa mitä olen koskaan nähnyt. Pitäisi ilmeisesti tarkastaa ulos tuo Avain pakoon..

soulsick sanoi:
Samoin.
Paras leffa mitä olen koskaan nähnyt. Pitäisi ilmeisesti tarkastaa ulos tuo Avain pakoon..

Kyllä Vihreä maili oli hyvä mutta Rita Hayworth - Avain pakoon on vieläkin parempi. Pääosissa yksi parhaista, Morgan Freeman :thumbs:

timberjack sanoi:
Kyllä Vihreä maili oli hyvä mutta Rita Hayworth - Avain pakoon on vieläkin parempi. Pääosissa yksi parhaista, Morgan Freeman :thumbs:

:offtopic:
Ei voi käsittää noita suomenkielisiä nimiä välillä, tai siis sitä että niitä käytetään. Itse ainakin tunnen tuon leffan paaljon paremmin nimellä The Shawshank Redemption. http://www.imdb.com/title/tt0111161/ 9.1 saanu arvosanaks ja on kaikkien aikojen parhaat top 250 kakkosena. Parhaimpia tai paras leffa kyllä mitä on tehty.

soulsick sanoi:
Samoin.

Joo kannattaa kahtoa tuo avain pakoon se on yksi parhaista näkemistäni elokuvista. Aivan huippu leffa.

Nousuun sanoi:
:offtopic:
Ei voi käsittää noita suomenkielisiä nimiä välillä, tai siis sitä että niitä käytetään. Itse ainakin tunnen tuon leffan paaljon paremmin nimellä The Shawshank Redemption. http://www.imdb.com/title/tt0111161/ 9.1 saanu arvosanaks ja on kaikkien aikojen parhaat top 250 kakkosena. Parhaimpia tai paras leffa kyllä mitä on tehty.

Täytyy myöntää että aikas erikoisen käännöksen suomeksi tuo shawshank on saanut :lol2:
Noh suomennoksesta huolimatta elokuva on masterpiece :worship:

Vihreä Maili on kyllä aivan loistava elokuva.
Onko kukaan muu muuten huomannut että siinä on yhteisiä teemoja Steinbeckin klassikon Hiiriä ja Ihmisiä kanssa? (muutakin kuin että siinä esiintyy hiiriä ja ihmisiä :D )

Mulle tuli mieleen tästä elokuvasta vaikka en uskovainen olekkaan niin jeesus,eli tämä coffeyn tarina on melko samanlainen kuin jeesuksenki,eli paransi sairaita ja kuoli muiden syntien tähden!

Shawshank redemption on yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista, mutta en voi kyllä käsittää miksi tuota vihreää mailia pidetään niin suuressa arvossa.

Toinen tykkää äidistä jne., mutta olihan tuossa niinpaljon irtopisteiden kalastelua sentimentaalisuudella ja muuta, lisäksi juonesta ei voi parhaalla tahdollaankaan mitä erityisen mullistavaa löytää (tai sitten en vain ymmärtänyt elokuvan sanomaa). IMHO pelkkää menestysreseptillä ratsastamista koko vihreä maili, tylsäkin. Ei toki huono varsinaisesti, pikemminkin keskinkertainen.

Suositut

Back
Ylös Bottom