Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan samankaltaisesta kivusta tai vaivasta kysymys, jos kipu ei lähde selästä vaan suoraan pakarasta ja säteilee siitä takareiden kautta pohkeeseen ja sääreen.
Tämä vaiva tulee minulle aina ajottain, ensimmäisen kerran joskus 15-16-vuotiaana ja sen jälkeen muutaman kerran kestäen parista kuukaudesta yli puolen vuoteen.
Kipu tuntuu etenkin venytettäessä takareittä ja se siis heijastuu miltei koko jalkaan pakarasta sääreen ja pohkeeseen asti. Joskus kipu tuntuu myös ituessa tai ihan seistessä.
Joo nuo oireet kyllä sopii just tähä mun vaivaan, kävin 2 viikkoa sitten eka kerran urheiluhierojalla, helvetin kipeää se kyllä kävi vaan ei se auki lähteny. uus aika ois jo pitäny ottaa tässä vaan kävin kumminki sievästi herkisteleen kyykkyä salilla eikä tuntunu ees kovin pahalta ja nyt tuntuu että se ois vähä lähteny paraneen
Hmmm... Osaiskohan joku auttaa..? Itellä vaivaa sama paikka, eli lonkka/reisi/pakara. Erotuksena vaan se, että mulla lonkka kävellessä jotenkin välillä aina "muljahtaa" pahasti (tai tavallaan hetkeksi pettää alta?) ja se sattuu!! Kipua on vaikee paikantaa, mutta eniten se tuntuu etulonkassa ja tulee jostain syvältä... Välillä, mutta harvemmin, kipua on myös seistessä tai istuessa. Ja mulla kipu ei muuten säteile muihin paikkoihin. Tätä näyttää nyt tapahtuvan lähes joka päivä ja monesti päivässä. En osaa ite oikeen ajatella onko tää lihas- vai nivelperäistä vai mitä. Joten, oisko ideoita?
Mulla oli just samanlainen vaiva, alaselästä siirtyi jalkaan. Riuhdoin varmaan mavessa rikki, en oo varma. Pari kuukautta vaivas ja sitte lähti yhessä yössä. Välillä saattaa kuitenkin vielä vihlaista.Ajan kans paranee. Jos ei niin hierontaa/venyttelyä.