Viherkasvit

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kuvasta näkyy kuinka pyrkii pois ikkunasta vaikkakin lehdet ovat kääntyneet kohti valoa. Jänniä nämä.
katso liitettä 154495
Mitään en kasveista tiedä enkä juuri muustakaan, mutta eikö tuo oo köynnöstävälle ihan loogista? Lehdet tarttee valoa, varsi tarttee jotain mitä pitkin kiipiä/kietoutua, ja mitään jälkimmäiseen tarkotukseen ei löydy siltä suunnalta mistä valo tulee.

Mitään en kasveista tiedä enkä juuri muustakaan, mutta eikö tuo oo köynnöstävälle ihan loogista? Lehdet tarttee valoa, varsi tarttee jotain mitä pitkin kiipiä/kietoutua, ja mitään jälkimmäiseen tarkotukseen ei löydy siltä suunnalta mistä valo tulee.
Mutta, kun ei ole mitään mitä pitkin se alkaisi köynnöstellä. Itse varret roikkuu täysin tyhjän päällä, mutta ne kääntyy pois ikkunasta päin. Lehdet kuitenkin on kääntynyt "päällipinta" kohti ikkunaa.

Tähän saakka jokainen enemmän valosta pitänyt kasvi, on alkanut kurottaan jokaisella osallaan kohti kasvivaloa tai ikkunaa.

Teen veikkauksen, että ikkuna on kylmempi ja tämä aiheuttaa kasvin pois pyrkimisen. Paha sanoa.

Olin kylvänyt muutaman paprikan siemenen kookosbrikettiin, jätin vessan allaskaapin alle kun on lattialämmitys ja unohdin ne sinne. Nyt mulla kasvaa hujoppeja. Nostin ne kasvilampun alle.

Mulla on muutamassa kasvissa kilpikirva-invaasio, tuntuu että kaikki on kuolemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom