Ei helvetti, pakko avautua asiasta. Pistää niin kovin nuppiin sellaset biisit, jota porukka kuuntelee sen takia, koska se on nyt in ja muutkin kuuntelee. Pätee erityisesti tommoseen tanssimusiikkiin ja muuhun amisteluun. Lisäksi viime aikoina on tullut hirveesti kappaleita missä otetaan suoraa joltain toiselta esittäjältä. Asteen biisissä oli joku kertsi-systeemi(naurettava esittäjä ja sanat, ei jumalauta) kopioitu, samaan kastiin menee kaikki poppiscoverit. Kaikki pikkuorava ääniset ja muuten typerät renkutukset ottaa Jeesuksen kovin pattiin.
Tässä hyvä esimerkki edellämainitusta. Helvetin idiootti biitti, typerät sanat ja ärsyttävä tulkinta.
Sama massanmukanakulkeminen näkyy aika paljon vaatetuksessa, kaikilla (ainakin omanikäsillä) samanlainen räppärilippis, jossa on pakko olla se tarra mukana. Toki sama näkyy myös omassa leirissä, nuoret mötley-tytöt. Ehkä siksi potuttaa näin paljon, kun kaveriporukassa yhdellä on samantyylinen musiikkimaku. Itse olen tämän pikkukaupungin ainut "pitkäletti". Turpiin voi tulla ja vittuilua sataa niskaan.
Hevimiehenä luonnollisesti hevi menee, mutta kyllä muutakin menee, tosin hyvin vähän. Ihan ok, että toiset kuuntelee erilaista musiikkia. Räppi ja poppikin voi olla ihan jees, nuorempana tykkäsinkin tollasesta "raikkaankuulosesta" popista ja hetken jopa räpistä, mutta jossain vaiheessa vaan tajusin, että rajumpi meno iskee. Noissa vaan on lähinnä se, että sitä tyrkytetään joka välistä.
Toinen juttu mitä en oikeen käsitä on noi grindcoret jne., jossain määrin black/death metalkin. Kaikki tehdään mahdollisimman sekavaksi, huudetaan mitä sattuu, rummut vaan sairaan nopeesti ja säröt kaakkoon ja jotain sinnepäin. Siltä se mun korvaan kuulostaa, ihan ok, jos siitäkin tykkää. Oma musiikkimaku onkin nimenomaan melodinen death/black/folk musiikki. Tuo sana "melodinen" muuttaa melkeen koko musiikin.
Mikään ei siis ole mun mielestä sillä lailla parempi musiikkityyli, on vaan jokaisen omat suosikit. Kuitenkin televisio-ja radiokulttuuri on mätä. Luultavasti kohta tulee, että olen
, joten sanon sen jo itse. Olen