Viestin deletointi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Pystyykö oman viestin poistamaan viestiketjusta jälkikäteen?

Tai pystyykö viestin editoimaan jälkikäteen (sen tietyn minuuttimäärän umpeuduttua)?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on se 15-20 minuuttia kun voi editoida ja sen jälkeen that's it baby.
Ja ainakin vipit pystyvät tässä ajassa myös poistamaan koko viestin..en muista teistä tavan pulliaisista että miten se oli.

Juu, kyllä edit -painike on huomattu, mutta kysymyshän oli, että pystyykö muokkaamaan AIKARAJAN jälkeen. No nyt selvisi, että delete -painiketta ei ole VIPITTÖMÄLLÄ ja että 15 min. on aikaraja ja sen jälkeen EI onnistu viestin muokkaaminen. Kiitos vastauksista.

Ei kai 15min aikarajan sisällä ole eroa siinä onko vippi vai ei, eli kaikki voi poistaa?

Se delete-nappi tulee kun avaa editin -> paina delete-näppäintä -> siirrä palloa -> paina "poista viesti"-namiskaa.

Ei kai 15min aikarajan sisällä ole eroa siinä onko vippi vai ei, eli kaikki voi poistaa?

Se delete-nappi tulee kun avaa editin -> paina delete-näppäintä -> siirrä palloa -> paina "poista viesti"-namiskaa.

Painoin edit-painiketta, mutta en mä sen jälkeen löytänyt delete-painiketta, puusilmä :evil:

Eikö tosiaan tule tuohon? Ks. kuva.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toimiiko noin? Eli Edit -> Go Advanced ja sitten vaihtaa vaan pallon paikkaa kuten kuvassa.

Liitteet

• Image2.webp
    Image2.webp
    20,2 KB · Katsottu: 343
Ketjun aloitusviestiä ei taida kukaan saada itse poistettua edes editointiajan puitteissa, pois lukien tietysti modet ja ylläpito. Olisiko tässä siitä kyse?

Joo, mutta sitä ei voi edes vip itse poistaa, joten poistatko Mike tai joku muu tän

Aloitusviestiä editoidessa ei siis näy cancel-vaihtoehtoa.

Mites tuo ostomyyntipalstan otsikon muokkaus äplellä pitäisi onnistua? PC kun oli alla niin pystyi mulkkkaamaan tredin otsikkoa jälkikäteen mutta nyt ohjautuu samantien tuotesivulle tuplaklikillä, vilahtaa vaan taustalla muokkausruutu eikä siihen pääse kiinni.

Muutenkin tuo otsikon muokkaus on aika arpapeliä, joskus onnistuu ja joskus ei, vähän joka foorumilla sama ongelma :jahas:

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom