viesti vastaajaan, vaikka ei puhelua ?

mulle tuli viesti vastaajaan, eikä tullu ees puhelua, ja nyt ihmetyttää miten voi olla mahdollista ? tekstiviesti tuli "1 viesti. soita +35842..." ja toi on vastaajan numero ilmeisesti mikä siinä oli kun se ainakin mun vastaajaan meni..

muutenkin toi vastaaja juttu ihan ***** kun ei kerrota numeroa mistä se viesti on jätetty..tai ainakaan mulla ei kerrota...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by RoadRunner
mulle tuli viesti vastaajaan, eikä tullu ees puhelua, ja nyt ihmetyttää miten voi olla mahdollista ? tekstiviesti tuli "1 viesti. soita +35842..." ja toi on vastaajan numero ilmeisesti mikä siinä oli kun se ainakin mun vastaajaan meni..

muutenkin toi vastaaja juttu ihan ***** kun ei kerrota numeroa mistä se viesti on jätetty..tai ainakaan mulla ei kerrota...

Jos sul oli kännykkä kiinni sillon ku se soitti? :rolleyes:

Kyllähän noihin vastaajiin pystyy soittamaan suoraan (ainakin radiolinjalla). En nyt muista millä logiikalla se vastaajanumero muodostuu.

Ihan tavanomasta, sulla ollu verkot pois sen aikaa tai soittanu suoraan vastaajaan. Kerrotaanhan se kuka on vastaajaan soittanut, siinä ennen kun kuuntelet sen viestin?

ei mulla ainakaan kerrota, kuuluu vaan että "yksi uusi viesti pim" ja sitte se viesti tulee, ja "paina tunnusluku ja ruutu"

Suositut

Back
Ylös Bottom