vieroitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NYSSE
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka monelle tuli oireita kun ei päässyt Pakkotoistolle?
Saiko kriisiapua kukaan?
Minä ainakin join olutta ja tuntui helpottavan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olihan tässä itse kullakin kylmä rinki perseen alla. Onneksi sql-tietokanta oli palveluntarjoajalla tallella ja eheyttäminen onnistui. Valtavat kiitokset heille!

Kieltämättä oltiin huolissaan täälläkin päässä, vieroitusta nyt ei tullut, mutta huoli kylläkin..

Originally posted by Mike
Backuppi otetaan ISP:n puolesta joka yö.
Itellä aika paha paniikki täällä kun oli lievä katastrofin haju persvaossa.

Eikös vBulletinissakin voi ottaa backupin? Saattaa olla melkoisen kokoinen, mutta olisipahan ainakin jotain tallella jos ISP:n backup-nauhat kusee.

Öö, onkos täällä kuvissa jotain häikkää vielä? VIP-puolen kuvat ei lataudu, samoin kaupan kuvat. Jaa, eikä www.pakkotoisto.com aloitussivukaan???

EDIT: Unohtakaa!! Mun selaimen vika. Toimii taas kun käynnisti uudestaan...

Palveluntarjoajalle oli lienee noloa, että heidän oma vikailmoitussivu oli hetken aikaa hakkeroituna, sivuille oli lisätty ruotsinkielinen "selostus" tilanteesta :D

No huh huh. Kattelitteko postit läpi yksitellen :D

Kun ei pakkikselle päässyt, auttoi kummasti oloa kun otti pari olutta. Siihenpä se tissuttelu sitten jäikin, ettei huomisen treenit jää väliin.

Teidän takia repesin ryyppäämään. :curs:
Koettakaa saada homma toimimaan paremmin, ettei rahat mene kokonaan viinaan.:curs:

;)
Edit: nyt ei edes uni tuu. :curs:

Olut yleensä auttaa asiaan paitsi huomenna, kun pitäisi päästä rattiin kello 11. Kuinkakohan sitä kehtaisi ajelemaan lähteä, jos palttiarallaa yhdeksältä on aloitellut oluen tuhoamisen ja kahden tietämillä lopettanut? Kaljoo sitä meni palttiarallaa mäyräkoira painottuen - ylläripylläri - alkuiltaan. Vissiin kannattaisia käydä puhaltelemassa ennen lähtöä.. Joo nyt nuquun. :zzzz: Tai ainakin hetken päästä. Ehkä pian. No joskus ainakin. Kai.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom