vielä Matrixista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime yönä näin tosi himmeetä unta: luulin, että se uni oli totta ja että kun mä herään niin mä olen *matrixissa*. Ei oikein huvittanut herätä, mutta pakkohan se oli.

Itse asiassa en ole nytkään ihan varma onko tämä pakkis totta vai olenko *pakkismatrixissa*. Wake me up!

Matrix on joo todella hyvä leffa. On tullu katottua varmaa 8x. Tossa piakkoin ku tulee leffaan ni pitää mennä kattoo se jatko-osa ja syyskuussa se 3:s osa.

WAKE UP NAISKOVIS...THE MATRIX HAS YOU...

Jos keinoäly käyttää ihmisruumiita vain energiantuotantoon, miksi sen kannattaa ylläpitää matrixin kaltaista mielikuvitusmaailmaa?:confused:

Selvitettiinkö siinä muuten se minkä vuoksi ne ihmiset täytyisi pelastaa? Näytti meinaan aika ankealta se todellinen tellus, että eikö siellä kiissellin seassa olisi mukavampi lillua?

Onko kukaan muuten lukenut uusinta Tieteen Kuvalehteä? Selailin sitä eilen, ja siinä oli artikkeli tästä aiheesta. Tai itse asiassa siitä, että joukko tiedemiehiä/matemaatikkoja/mitänytsittenovatkaan on tälläkin hetkellä sitä mieltä, että elämme itse asiassa Matrix-tyyppisessä tietokonesimulaatiossa. :eek: Hm, pitäneekin lukea se artikkeli ihan ajatuksella läpi, kun kotiin pääsen...

Leffa ois ollu hyvä ilman niitä tappelukohtauksia... Kuka jaksaa kattoa, kun isot miehet leikkii hippaa.

Originally posted by maolpa
Selvitettiinkö siinä muuten se minkä vuoksi ne ihmiset täytyisi pelastaa? Näytti meinaan aika ankealta se todellinen tellus, että eikö siellä kiissellin seassa olisi mukavampi lillua?

Amerikkalaisen vapausajattelun vuoksi.

H-D, väitätkö etten mä olekaan ainut ihminen jonka mielestä 'megasikasiistit tappelukohtaukset' eivät olleet elokuvassa parasta?

Originally posted by H-D
Leffa ois ollu hyvä ilman niitä tappelukohtauksia... Kuka jaksaa kattoa, kun isot miehet leikkii hippaa.
Leffa olisi ollut hyvä, jos siinä olisi ollut ensimmäinenkin hyvä näyttelijä. Mutta ihan ok-pätkä esitellä kotiteatterikamoja, paitsi että Terminator 2 Ultimate Edition on vielä parempi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli vielä tuosta matrixista mieleen kun sen nyt sitten näin, että keanu-setä juoksee tosi hassusti. Ihan oikeasti, katsokaa sen banjopolvia, aivan vieterillä. Hyvin epäkoolia.

Gillyanne, kävin lukemassa Tieteen kuvalehden sivuilta sen jutun. Hui kauheeta! Ja ne ihmiset, jotka "tajuavat totuuden" joutuvat deletoiduiksi. Kuinka monta sataa ihmistä Suomessa katosikaan vuosittain???

Originally posted by H-D

Pitää ymmärtää että Matrixissa ne tappelukohtaukset on yli-itsetarkoituksellisia. Wachowskin veljesten hauskanpitoa, jota he tekevät taidokkaasti. Kohtaukset on tehty niin yliampuviksi että se on jo läpinäkyvää. Ei kannata ottaa liian tosissaan tässä tapauksessa. Mahtavat peruslähtökohdat, mahtava tarina, sujuva juoni, visuaalisesti kaunista erikoiskameratekniikoiden käyttöä -> loistava elokuva.

Originally posted by naiskovis
Ja ne ihmiset, jotka "tajuavat totuuden" joutuvat deletoiduiksi. Kuinka monta sataa ihmistä Suomessa katosikaan vuosittain???

MATRIX.DELETE(naiskovis);
MATRIX.DELETE(Gillyanne);

Originally posted by Andy_T
Pitää ymmärtää että Matrixissa ne tappelukohtaukset on yli-itsetarkoituksellisia.

Niin ja siksi, että Matrixissa (siis siellä keinotodellisuudessa, tietokoneen/keinoälyn sisällä tai siihen kytkettynä) voi saada yli-inhimilliset kyvyt, jos ymmärtää olevansa Matrixissa eikä todellisessa maailmassa. Siksihän siinä lopussa käy Neon ja agenttien kanssa niinkuin käy -> Morpheus "He is finally beginning to believe." ...tai sinne päin lausahti -> Neo ymmärtää ja uskoo lopulta kunnolla, mitä Matrix on ja osaa käyttää tietoisuutta hyväkseen. Siksi ne tappelukohtaukset ja seinälläjuoksemiset ja luotien väistelyt. Matrixissa (siis keinotodellisuudessa) eivät päde maapallon fysiikan lait.

Erinomainen scifielkka on Matrix, siitä ei pääse mihinkään. Innolla oottelen jatko-osia, toivottavasti ovat huolella tehtyjä.

edit: ups, perkule, mutkin varmaan deletoidaan kohta! ;)

Originally posted by Gillyanne
joukko tiedemiehiä/matemaatikkoja/mitänytsittenovatkaan on tälläkin hetkellä sitä mieltä, että elämme itse asiassa Matrix-tyyppisessä tietokonesimulaatiossa.

Toi on tuttua jo lukioajoilta wannabee-filosofian alalla. Silloin jo monesti pohdittiin aihetta, aikaa ennen Matrix-leffaa.

Minusta Matrix:issä on parasta se über-coolius. Jokaisessa kuvakulmassa kaikilla on coolit ilmeet, asennot ja asut. Pitää näyttää hyvältä.

Noi tappelukohtaukset on tuttuja jo kamppaluelokuvista, tottakait jokainen pysyy ilmassa. Katsoin eilen Jet Lin Hero:n, ei ollut juoneltaan ja asenteeltaan hyvä mutta kyllä sitä katto. Matrix on löysää fysiikan uhmaamista Jetin leffojen rinnalla.

Originally posted by Ällöpylly
Jos keinoäly käyttää ihmisruumiita vain energiantuotantoon, miksi sen kannattaa ylläpitää matrixin kaltaista mielikuvitusmaailmaa?:confused:

Koitin tähän keksiä selitystä: Siksi, että ihmiset eivät pysy hengissä kauan ilman tarpeellista ja aktiivista aivotoimintaa;)

Originally posted by Jep
Matrix on joo todella hyvä leffa. On tullu katottua varmaa 8x. Tossa piakkoin ku tulee leffaan ni pitää mennä kattoo se jatko-osa ja syyskuussa se 3:s osa.

:eek: mä luulin, että se tulee vasta marraskuussa.. kuka tietää ihan varmasti, millon sen nyt tulee?

Originally posted by Tomi
Leffa olisi ollut hyvä, jos siinä olisi ollut ensimmäinenkin hyvä näyttelijä. Mutta ihan ok-pätkä esitellä kotiteatterikamoja, paitsi että Terminator 2 Ultimate Edition on vielä parempi...

Mun mielestä noissa näyttelijöissä ollut mitään vikaa, mutta makunsa kullakin. Leffa kuuluu mun suokikkeihin, ei voi muuta ku odotella jatko-osia.

Suositut

Back
Ylös Bottom