Videot, joita ei kannata vuokrata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
AT79 sanoi:
Caligula (olen totta puhuen kuullut jonkun tykkäävän tästä, mutta en vaan voi ymmärtää sitä..)

Itse nauroin koko elokuvan ajan. Oli niin kipeetä menoo ettei voinut muuta tehdä. Tosin hyvä tuo ei ole ,mutta vois sen taas joskus katsoa.

Target on kyllä sellanen leffa kans minkä vois lailla kieltää...Todella huono juoni joka on tehty jollain kahvirahabudjetilla.Ja vielä pääosan esittäjä on ehkä eniten hanurista.Eli suosittelen :5:

Semmonen pätkä kuin IDIOOTIT. vois mennä hirveessä humalassa ehkä mutta kun normaalisti katsoo nii on vähän :jahas:

Tossa kaks niin turhaa leffaa ku voi vaan olla...Ostos-Tvkin on kiinnostavampi.
-Da Hip Hop Witch
-Blair´s Sick of the Witch Project

-fat pizza, aivan järkyttävän huonoa Aussi "huumoria"!!!
-stuck on you, kuka tälläisiä viitsii edes tehdä.
-battle royale II, eipä paljon kommentoitavaa.

AT79 sanoi:
Tuolla edellähän oli mainittu joitain ihan katsottaviakin leffoja..

En usko, että KUKAAN voi nauttia seuraavien leffojen katsomisesta:
Erämaa syö Miestä
Toihan on todella hyvä elokuva. Se on nähty jo kolme kertaa. :rock:

Aika paskoja leffojahan tänne on kertynyt!

Lisää herkkuja :urjo:

-Herrasmiesliiga (leffasta lähdin pois 10 min jälkee, Yks turhimmista leffoista EVERRRRR!)

-Royal Tenenbaums (vai miten nyt kirjoitettiinkaan. Ei kyllä naurattanu kertaakaan)

-Terminator 3 (Älä katso, jos diggasit 2:sta!)

...Näitähän ois viel vaik mitä...ei vaa tuu mieleen.

Gigli pitää kyl kattoo ihan mielenkiinnosta :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sniper 2 Ykkönen ihan ok kamaa, mutta jatko-osa... :jahas:
Cube 2 Idea koluttu jo ykkösessä... :urjo:

Miten jatko-osat voikin olla näin huonoja suht kelpo leffoista!!!

ringside sanoi:
Leffa: Irreversible - Syntiset

Ranskalainen uutuuspätkä, joka oli kuvattu heiluvalla käsikameralla. Memento-tyyppistä mukaälykästä tarinankerrontaa yhdistettynä tekotaiteelliseen kamerankäyttöön. On olemassa hyvää käsivarakameraa (NYPD-Blue), ja sitten huonoa. Tässä oli mm. noin 5 minuutin kohtaus, jossa kameraa pyöritettiin ympäri jonkun "diskon" kattoa. Siis todellakin kamera kuvasi vain välkkyviä seiniä ja kattoa ja pyöri vinhasti ympäri! Mun oli pakko lopettaa 15 minsan kohdalla, koska aloin saada niin pahaa hedaria ja "epileptistä" oloa.

Tuossa elokuvassa pitäisi varoittaa, ettei jengi menetä hermojaan alussa. Elokuva on aivan vitun hyvä loppujen lopuksi, vetää mukaansa ja se on PAKKO katsoa loppuun. Provosoiva elokuva, mikä pitäisi kaikkien katsoa.

Threadin aihe on sinänsä huono, koska jonkun toisen mielestä tietty filmi on viisi tähteä ja toisen mielestä yksi tähti.

Esim. minä pidin mainitusta Irreversible leffasta ja ERITYISESTI sen alkupuoliskosta, jossa kamera haahuili edestakaisin ja ihme äänet junnasivat taustalla.

Existenz oli myöskin mielenkiintoinen (tietokonepelejä paljon pelanneet kuten minä varmaan saavat enemmän irti).

Toisaalta joku Blondin Kosto 2 ei voinut vähempää kiinnostaa, mutta tyttöystävä piti kuin hullu puurosta.

Noista luetelluista kyllä muutama oli mistä ei minun tietääkseni ole kukaan pitänyt: Cube 2 ja Royal Tenenbaums. Ja sitten Poliisiopistojen viimeisimmät jatko-osat.

Jones sanoi:
-Royal Tenenbaums (vai miten nyt kirjoitettiinkaan. Ei kyllä naurattanu kertaakaan)

Osuit asian ytimeen. Siis ei todellakaan vähäisintäkään hymynhäivää saanut aikaiseksi tämä tekele.

Laitetaan listojen jatkeeksi vielä :down: Zoolander :down:

Jarna-Petteri sanoi:
Laitetaan listojen jatkeeksi vielä :down: Zoolander :down:
Zoolander pitää katsoa vajaassa ja väsyneessä mielentilassa. Se leffan alkupuolen poikien verraton bensasota nauratti pari vuorokautta putkeen. :lol2:

Jarna-Petteri sanoi:
Osuit asian ytimeen. Siis ei todellakaan vähäisintäkään hymynhäivää saanut aikaiseksi tämä tekele.

Yleensä pystyy vielä jotenkin luottamaan siihen, että jos kannessa näkyy merkintöjä kuten " :5: " tai " ...Loistava Leffa!!!1!" , niin oletettavissa on vähintään ok leffa. Tenenbaumin jälkeen katosi tämä illuusio :down:

Irreversible saa täältäkin kehuja. Tosin ekat 5 min oli vitun ärsyttävästi toteutettu! Jäi aika paha olo tuosta leffasta, mutta ihan mielenkiintoinen muistutus siitä, miten vituilleen asiat saattavat yhtäkkiä kääntyä. Arvostetaan niitä elämän pieniä asioita, mmmmmkay :piis: out

kata sanoi:
"Kuin murkkuja pöksyissä". Järkyttävää jopa jenkkihuumoriksi..

Toi on kyllä paskin leffa ikinä! Miten mä muistan että se ei olisi ollut edes jenkkipätkä vaan joku dupattu vitun norjalaispläjäys. Älkää koskeko siihen!

Sanotaan näin threadin aloittajana vielä uudestaan, että lopetin irreversiblen näiden "neurologisten" oireiden takia. Aloin ihan oikeasti voida pahoin siitä kameratyöskentelystä. Siinä mielessä oli ehkä vähän huono "esimerkki", kameratyöskentely kun on vain osa leffaa.

Killing Zoe on mun mielestä nerokas elokuva. Se ohjaaja on Tarantinon nuoruuden kavereita, ja se leffa pitää katsoa ennemminkin mustana komediana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom