Videot, joita ei kannata vuokrata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä heitän oman hevoseni peliin... Filmtown uutuus: Testamentti aka Posljednja volja. eli kroatialainen toimintapläjäys. Makuasia mutta näistä pitäis varoittaa! =)

Powerhousu sanoi:
Tuli eilen katottua Mind Hunters. Voi vittu mitä tuubaa. Jos joku haluaa etsiä elokuvista epäkohtia, niin ei kannata kattoo tota. Niitä löytyy kasapäin etsimättäkin. Taattua Renny Harlin laatua muutenkin... :wall:

:0:

Olen täysin erimieltä.Elokuvahan oli aivan loistava. Oikeasti. Eihän Rennyn leffat mitään järjen riemuvoittoja ole, mutta mielestäni useimmat aivan katsottavia. Ei kaikki suomalaisten tekeleet ole paskoja. :curs:

:4: Mind Hunters

apina-arska sanoi:
Olen täysin erimieltä.Elokuvahan oli aivan loistava. Oikeasti. Eihän Rennyn leffat mitään järjen riemuvoittoja ole, mutta mielestäni useimmat aivan katsottavia. Ei kaikki suomalaisten tekeleet ole paskoja. :curs:

:4: Mind Hunters
Mun mielestä oli myös hyvä!!Muistakin Rennyn leffoista oon tykänny(Cliffhanger,Die Hard 2,The Long Kiss Goodnight,Deep Blue Sea&Manaaja)..!

Mind hunters oli yllättävän hyvä! Mulla oli epäilyksiä Rennyn suhteen, joten odotukset eivät olleet suuret..kannattaa todellakin vuokrata!

Näitä en suosittele(lähinnä komedioista):
Blondin kosto 2
Le divorce
Lizzie McGuire popstar
Ghost world
Scary movie 3
Carolina
Gigli

Joitakin leffoja, jotka jakaa varmasti mielipiteet:
Lost in translation
Van Helsing
8-mile
:down:

apina-arska sanoi:
Olen täysin erimieltä.Elokuvahan oli aivan loistava.

nemesis sanoi:
Mun mielestä oli myös hyvä!!

nannaansku sanoi:
Mind hunters oli yllättävän hyvä!

Ette voi olla tosissanne. Olihan se sinänsä ihan hyvin tehty ja juoneltaankin ihan hyvä, mutta... Mä oon ilmeisesti ylitarkka tollasten virheiden suhteen.

Niistä kaikista murhista tuli mun osalta jotain sanomista. Niinkun vaikka se eka jossa se äijä sai nestemäiset typet päällensä. Mistä vitusta tää murhaaja voi tietää että uhri seisoo just siinä kohtaa just siihen aikaan. Ei mistään. Tai se jossa oli happoa tupakassa. Mistä se taas tiesi että tää akka tulee käveleen sen tupakka-automaatin ohi juuri siihen aikaan. Ei mistään. Ja miksi se tupakka ei sulanut sen hapon vaikutuksesta? Onko sellaista happoa joka reagoi vasta lämmittyään? En usko. Mutta vaikka olisikin, se tupakka oli sulattanut maahan reiän, mutta ei itse ollut sulanut. Tossa vaan kaks esimerkkiä. Lisääkin löytyy.

:kakka: leffa

Tätä ei ainakaan tuon searchin mukaan ole vielä mainittu: Dogville.
Von Trierin pseudo-syvällinen 3h draama, joka tapahtuu teatterimaisissa kulisseissa muutaman sadan neliön tilassa. Tarvitseeko muuta kertoakaan... vaikka arvostan elokuvia, joissa on sanomaa, tämä leffa on paskaa! On varmaan ollu Nicole Kidman vähän perkeleen kallis, kun ei ole ollut varaa hommata edes kaikkia kulisseja. Teatteri teatterina, leffat leffoina. :wall:

Powerhousu sanoi:
Ette voi olla tosissanne. Olihan se sinänsä ihan hyvin tehty ja juoneltaankin ihan hyvä, mutta... Mä oon ilmeisesti ylitarkka tollasten virheiden suhteen.

Niistä kaikista murhista tuli mun osalta jotain sanomista. Niinkun vaikka se eka jossa se äijä sai nestemäiset typet päällensä. Mistä vitusta tää murhaaja voi tietää että uhri seisoo just siinä kohtaa just siihen aikaan. Ei mistään. Tai se jossa oli happoa tupakassa. Mistä se taas tiesi että tää akka tulee käveleen sen tupakka-automaatin ohi juuri siihen aikaan. Ei mistään. Ja miksi se tupakka ei sulanut sen hapon vaikutuksesta? Onko sellaista happoa joka reagoi vasta lämmittyään? En usko. Mutta vaikka olisikin, se tupakka oli sulattanut maahan reiän, mutta ei itse ollut sulanut. Tossa vaan kaks esimerkkiä. Lisääkin löytyy.

:kakka: leffa
Mulla ei tuu niihin isommin kiinnitettyä huomiota, ja ei ehkä aina kannatakkaan..! Tuntuu moni leffa paremmalta :)

Niistä kaikista murhista tuli mun osalta jotain sanomista. Niinkun vaikka se eka jossa se äijä sai nestemäiset typet päällensä. Mistä vitusta tää murhaaja voi tietää että uhri seisoo just siinä kohtaa just siihen aikaan. Ei mistään.

Eikös siinä ollut joku radio houkuttelevasti paikallaan, josta se dominorivi sitten lähti etenemään jne. Siinä kohdassa oli epäilemättä oltava käynnistääkseen ansan. Ajankohdan arvioiminen taas on eri asia.

Tai se jossa oli happoa tupakassa. Mistä se taas tiesi että tää akka tulee käveleen sen tupakka-automaatin ohi juuri siihen aikaan. Ei mistään.

Jos katsoit tarkkaan, niin kaikki saaren tupakka-automaatit luovuttivat askin siihen aikaan. Ajoitus taas on ansan laukeamisen suhteen mysteeri, mutta ansan virittyminen ei.

Pidin Mindhunters elokuvasta. Kokoajan sai miettiä kuka lähtee seuraavaksi ja millä tavalla. Samalla hahmojen puolesta vähän jännitti.

N.O.Kummonen sanoi:
Eikös siinä ollut joku radio houkuttelevasti paikallaan, josta se dominorivi sitten lähti etenemään jne. Siinä kohdassa oli epäilemättä oltava käynnistääkseen ansan. Ajankohdan arvioiminen taas on eri asia.
Jos katsoit tarkkaan, niin kaikki saaren tupakka-automaatit luovuttivat askin siihen aikaan. Ajoitus taas on ansan laukeamisen suhteen mysteeri, mutta ansan virittyminen ei.
Pidin Mindhunters elokuvasta. Kokoajan sai miettiä kuka lähtee seuraavaksi ja millä tavalla. Samalla hahmojen puolesta vähän jännitti.

Pystytkö selittämään sen oikean tappajan ampumisen? Käsitin, että se nainen ja tumma kaveri luulivat kumpikin, että se oli juuri se toinen joka sen ampui. Ja siksi alkoivat metsästää toisiansa.Kuka sen ampui sitten?

Missä helvetin välissä se kaveri olis ehtiny rakentaa nuo ansansa? Paikkahan oli kait jonku sotajoukon reenipaikkana ja oli vain annettu yhdeksi viikonlopuksi "lainaan". Aivan liikaa mahdottomuuksia tossa leffassa. Paremman olisivat voineet tehdä.

Dunajev sanoi:
Kukaan ei oo vielä maininnu Matrixin jatko-osia tai Anger Managementtia. Aivan paskoja kaikki. Yks ääni Dude where is my Carille kans.

No Revolutions ei ollut niin hyvä, se loppu oli sellainen että "mitä vittua?"
Mutta Reloaded oli siitä hyvä että taistelukohtaukset oli hyvin tehtyjä ja näyttelijöiltäkin vaativia ja pitkiä. Tosin jossakin tuli seinä vastaan, että kuinka kauan jaksaa pelkkää mättöä katsoa. Silti Wachowskin veljekset tekee tässä leffassa hyvän suorituksen.

Kill Bill 1 en muista enää paljoa (muistan kyllä että se oli huono), mutta Kill Bill 2 muistan joten kuten. Siis jos sua ammutaan haulikolla suolapanoksilla rintaan ja haudataan puuarkussa niin eipä sieltä noin vain tulla pois, saati sitten lyödä käsi siitä puusta läpi niin lyhyellä lyöntimatkalla.
Täyttä kakkaa.
Realistisuutta pyydän :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmmm... Eikös Kill Billin idea ollut kierrättää kaikki tunnetut ja tuntemattomammat leffakliseet toiminta-, hongkong- ja scifi-leffoista?
Ilman noita siitä olisi kadonnut kaikki hauskuus. :hyper:

Suhteellisuudentajua pyydän :david:

Fat Rat sanoi:
Pystytkö selittämään sen oikean tappajan ampumisen? Käsitin, että se nainen ja tumma kaveri luulivat kumpikin, että se oli juuri se toinen joka sen ampui. Ja siksi alkoivat metsästää toisiansa.Kuka sen ampui sitten?

Missä helvetin välissä se kaveri olis ehtiny rakentaa nuo ansansa? Paikkahan oli kait jonku sotajoukon reenipaikkana ja oli vain annettu yhdeksi viikonlopuksi "lainaan". Aivan liikaa mahdottomuuksia tossa leffassa. Paremman olisivat voineet tehdä.

Mindhuntters oli kyllä mielestäni aika roskaa. Tyypillistä harlinia jotenkin. Turhaa verisillä yksityiskohdilla mässäilyä, joka ei vaan jotenkin sopinut nimenomaiseen leffaan, vaikka moniin muihin sopii. Jännitystä ei juuri ollut, tiesi, että kohta joku kuolee, ihan sama kuka. Aiheesta/tarinasta olisi paremmankin elokuvan varmasti saanut.

Eniten elokuvassa kuitenkin ihmetytti kohta, jossa LL Cool J oli ampunut(luullut ampuneensa) sen oikean murhaajan ja lähti tämän jälkeen jahtaamaan sitä naista käyttäytyen kuin sekopää ja puhuen, kuin olisi itse ollut syyllinen. Ei voi käsittää...

PS. kuinka monta kertaa tossa leffassa oikein vedettiin aseet esiin yhtä aikaa ja osotettiin toisia kuten Reservoir Dogsissa tai The Rockissa konsanaan?

Jep. Mindhunters oli kehno, Rennie ohjaa toiminta-/jännäjännäkohtaukset melko hyvin, mutta henkilöohjaus on kaameaa katseltavaa, kahvinjuontikohtausta edeltävä pyssyjenheiluttelu oli älytön. Ja tuskin loppuratkaisu oli kenellekään mikään yllätys.

Joo unohtui kokonaan se tärkein, eli se, ettei noissa hahmoissa ole mitään persoonaa. Sille naisellekkin oli väkisin sen sikon kuolema keksitty...

Porkkanaraastin sanoi:
Kill Bill 1 en muista enää paljoa (muistan kyllä että se oli huono), mutta Kill Bill 2 muistan joten kuten. Siis jos sua ammutaan haulikolla suolapanoksilla rintaan ja haudataan puuarkussa niin eipä sieltä noin vain tulla pois, saati sitten lyödä käsi siitä puusta läpi niin lyhyellä lyöntimatkalla.
Täyttä kakkaa.
Realistisuutta pyydän :david:

Siis ei todellakaan mikään huono leffa, Tarantinon parhaita leffoja mielestäni.
Vaikka makuasioita nämä vaan on sano Musti kun..
Aika kaukaa saa etsiä sellaista toimintaleffaa joka olisi realistinen.( jättää vaan ne aivot narikkaan ;) )

Sinttu sanoi:
Biker Boyz, en ees oo varma miten kirjoitetaan..

Voihan perse. Ajattelin eilen nollata aivoni ihan täysin ja nauttia huuhaaviihteestä Canal plussalta tarttuneen mopoilufilmin merkeissä.

Muuten oli aika OK filmi, jos ei vaan olisi ollut ihan paska. Tiedostan kyllä että kyseessä on tarkoituksella kevyesti väännettyä viihdettä, mutta joku raja nyt paskan määrällä per filmi kai pitäisi kuitenkin olla. Käsikirjoittajien tietämys moottoripyöristä rajoittui selvästikin kahteen faktaan:
-useimmissa moottoripyörissä on kaksi pyörää
-mitä kammottavampi hevonperseteiniamisklovninoksennus-maali pyörässä on, sitä kovempaa se kulkee

Kiihdytyskisa Hayabusa vs. GSX-R jonkun hevosranchin takapihalla olevalla kuoppaisella soratiellä? Tuossa vaiheessa päähäni pälkähti 148. kerran elokuvan aikana ajatus: "Siis mitä v**tua?!"

Onkohan käsikirjoituksen takana sama 13 vuotiaiden teinien tiimi kuin Fast & Furious ja Fastimpi & vielä Furioosimpi -elokuvienkin takana? Lapsellisuus, mauttomuus ja taustatiedon hakeminen Playkkapeleistä ainakin tuntuvat täsmäävän.

Viiden kakan asteikolla täydet :kakka::kakka::kakka::kakka::kakka::kakka:

nemesis sanoi:
Mun mielestä oli myös hyvä!!Muistakin Rennyn leffoista oon tykänny(Cliffhanger,Die Hard 2,The Long Kiss Goodnight..!

Jep nuo leffat on kanssa mielestäni tosi hyviä. Mindhunters tuli katsottua juuri täällä vallinneiden dissauksien perusteella ja käsitykseni muuttui heti sen nähtyäni. Mindhunters kuuluu seuraaviin ostoksiini leffojen suhteen. Olihan siinä niitä hieman "outoja" juttuja kuten tais yhdessä kohtaa kaveri tempaista beretan lippaan glockiin mutta mitä väliä sillä on. Elokuvathan on juuri sitä että niitä katsoessa pääsee irti arjesta. Jos joku haluaa todellisuutta niin eikun vaan jonnekin torille ohikulkevia ihmisiä kyttäämään.

Semmonen moottoripyörä elokuva kun, Hanaa oli kyllä paskin elokuva mitä olen katsonut.
Alkuperäiseltä nimeltään Torque.

Percele sanoi:
Jep. Mindhunters oli kehno, Rennie ohjaa toiminta-/jännäjännäkohtaukset melko hyvin, mutta henkilöohjaus on kaameaa katseltavaa, kahvinjuontikohtausta edeltävä pyssyjenheiluttelu oli älytön.
Totta, mun mielestä se vedenalainen ampumiskohtaus oli helvetin hienosti tehty.

Torque on kyllä aivan käsittämättömän huono elokuva. Vaikka yleensä en ole niin tarkka elokuvien realistisuudesta niin tämä alkoi potkia päähän kyllä aivan liian kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom