Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerhousu sanoi:Tuli eilen katottua Mind Hunters. Voi vittu mitä tuubaa. Jos joku haluaa etsiä elokuvista epäkohtia, niin ei kannata kattoo tota. Niitä löytyy kasapäin etsimättäkin. Taattua Renny Harlin laatua muutenkin... :wall:
:0:
Mun mielestä oli myös hyvä!!Muistakin Rennyn leffoista oon tykänny(Cliffhanger,Die Hard 2,The Long Kiss Goodnight,Deep Blue Sea&Manaaja)..!apina-arska sanoi:Olen täysin erimieltä.Elokuvahan oli aivan loistava. Oikeasti. Eihän Rennyn leffat mitään järjen riemuvoittoja ole, mutta mielestäni useimmat aivan katsottavia. Ei kaikki suomalaisten tekeleet ole paskoja. :curs:
:4: Mind Hunters
apina-arska sanoi:Olen täysin erimieltä.Elokuvahan oli aivan loistava.
nemesis sanoi:Mun mielestä oli myös hyvä!!
nannaansku sanoi:Mind hunters oli yllättävän hyvä!
Mulla ei tuu niihin isommin kiinnitettyä huomiota, ja ei ehkä aina kannatakkaan..! Tuntuu moni leffa paremmaltaPowerhousu sanoi:Ette voi olla tosissanne. Olihan se sinänsä ihan hyvin tehty ja juoneltaankin ihan hyvä, mutta... Mä oon ilmeisesti ylitarkka tollasten virheiden suhteen.
Niistä kaikista murhista tuli mun osalta jotain sanomista. Niinkun vaikka se eka jossa se äijä sai nestemäiset typet päällensä. Mistä vitusta tää murhaaja voi tietää että uhri seisoo just siinä kohtaa just siihen aikaan. Ei mistään. Tai se jossa oli happoa tupakassa. Mistä se taas tiesi että tää akka tulee käveleen sen tupakka-automaatin ohi juuri siihen aikaan. Ei mistään. Ja miksi se tupakka ei sulanut sen hapon vaikutuksesta? Onko sellaista happoa joka reagoi vasta lämmittyään? En usko. Mutta vaikka olisikin, se tupakka oli sulattanut maahan reiän, mutta ei itse ollut sulanut. Tossa vaan kaks esimerkkiä. Lisääkin löytyy.
leffa
Niistä kaikista murhista tuli mun osalta jotain sanomista. Niinkun vaikka se eka jossa se äijä sai nestemäiset typet päällensä. Mistä vitusta tää murhaaja voi tietää että uhri seisoo just siinä kohtaa just siihen aikaan. Ei mistään.
Tai se jossa oli happoa tupakassa. Mistä se taas tiesi että tää akka tulee käveleen sen tupakka-automaatin ohi juuri siihen aikaan. Ei mistään.
N.O.Kummonen sanoi:Eikös siinä ollut joku radio houkuttelevasti paikallaan, josta se dominorivi sitten lähti etenemään jne. Siinä kohdassa oli epäilemättä oltava käynnistääkseen ansan. Ajankohdan arvioiminen taas on eri asia.
Jos katsoit tarkkaan, niin kaikki saaren tupakka-automaatit luovuttivat askin siihen aikaan. Ajoitus taas on ansan laukeamisen suhteen mysteeri, mutta ansan virittyminen ei.
Pidin Mindhunters elokuvasta. Kokoajan sai miettiä kuka lähtee seuraavaksi ja millä tavalla. Samalla hahmojen puolesta vähän jännitti.
Dunajev sanoi:Kukaan ei oo vielä maininnu Matrixin jatko-osia tai Anger Managementtia. Aivan paskoja kaikki. Yks ääni Dude where is my Carille kans.
Fat Rat sanoi:Pystytkö selittämään sen oikean tappajan ampumisen? Käsitin, että se nainen ja tumma kaveri luulivat kumpikin, että se oli juuri se toinen joka sen ampui. Ja siksi alkoivat metsästää toisiansa.Kuka sen ampui sitten?
Missä helvetin välissä se kaveri olis ehtiny rakentaa nuo ansansa? Paikkahan oli kait jonku sotajoukon reenipaikkana ja oli vain annettu yhdeksi viikonlopuksi "lainaan". Aivan liikaa mahdottomuuksia tossa leffassa. Paremman olisivat voineet tehdä.
Porkkanaraastin sanoi:Kill Bill 1 en muista enää paljoa (muistan kyllä että se oli huono), mutta Kill Bill 2 muistan joten kuten. Siis jos sua ammutaan haulikolla suolapanoksilla rintaan ja haudataan puuarkussa niin eipä sieltä noin vain tulla pois, saati sitten lyödä käsi siitä puusta läpi niin lyhyellä lyöntimatkalla.
Täyttä kakkaa.
Realistisuutta pyydän
Sinttu sanoi:Biker Boyz, en ees oo varma miten kirjoitetaan..
nemesis sanoi:Mun mielestä oli myös hyvä!!Muistakin Rennyn leffoista oon tykänny(Cliffhanger,Die Hard 2,The Long Kiss Goodnight..!
Totta, mun mielestä se vedenalainen ampumiskohtaus oli helvetin hienosti tehty.Percele sanoi:Jep. Mindhunters oli kehno, Rennie ohjaa toiminta-/jännäjännäkohtaukset melko hyvin, mutta henkilöohjaus on kaameaa katseltavaa, kahvinjuontikohtausta edeltävä pyssyjenheiluttelu oli älytön.