Videot, joita ei kannata vuokrata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rinkku

epäihminen, antihomo
Ikä
52
Mä olen huomannut, että yleensä jengin mielipiteet menee paljon paremmin yhteen sysipaskoista leffoista kuin niistä, mistä on tykätty. Tähän voi laittaa subjektiivista mielipidettä, tietenkin ilman spoilereita. Mua vituttaa niin saatanasti käydä julkisilla hakemassa "hyvä" krapulaleffa ja sitten...grrr...

Leffa: Irreversible - Syntiset

Ranskalainen uutuuspätkä, joka oli kuvattu heiluvalla käsikameralla. Memento-tyyppistä mukaälykästä tarinankerrontaa yhdistettynä tekotaiteelliseen kamerankäyttöön. On olemassa hyvää käsivarakameraa (NYPD-Blue), ja sitten huonoa. Tässä oli mm. noin 5 minuutin kohtaus, jossa kameraa pyöritettiin ympäri jonkun "diskon" kattoa. Siis todellakin kamera kuvasi vain välkkyviä seiniä ja kattoa ja pyöri vinhasti ympäri! Mun oli pakko lopettaa 15 minsan kohdalla, koska aloin saada niin pahaa hedaria ja "epileptistä" oloa.

Teette itsellenne palveluksen, kunhan ette koskaan katso minuuttiakaan Spielbergin Artificial Intelligence:stä. :jahas:

Mun puolesta kukin saa tehdä videovuokraamossa melkein mitä valintoja vaan, mutta mitä ikinä teettekin älkää ikinä I-KI-NÄ vuokratko The Scorpion Kingiä. Varsinkin kaikille Conan barbaarin faneille tämä leffa on erityisen tuskallinen. Katsomiskokemus vastaa noin tuhatta kuolemaa. Teitä on varoitettu.

Ei itseasiassa huono leffa, mutta äläköö kattoko itchi the killeriä ellette tiedä mihin olette ryhtymässä. Vuokrattiin kaveriporukassa krapulaan ja jokatyyppi oli suu ammollaan ekan puoltuntisen jälkeen. Se oli sairas leffa. Mutta sitten tuli pakottava tarve katsoa se uudestaan. Ja uudestaan. Ja vielä kerran. Sehän olikin uskomattoman syvällinen ja omalaatuinen.

Ei helvetti, pitäiskö taas vuokrata.

salihemmo sanoi:
mutta mitä ikinä teettekin älkää ikinä I-KI-NÄ vuokratko The Scorpion Kingiä.
Wooot?! Tästä saadaan kohta tappelu aikaseks :evil: Musta Scorpion King oli ihan hauskaa ajanvietettä ja on se Rock vaan niin :kuola:

Emmah sanoi:
Wooot?! Tästä saadaan kohta tappelu aikaseks :evil: Musta Scorpion King oli ihan hauskaa ajanvietettä ja on se Rock vaan niin :kuola:

Tarkoitatko ihan oikeata kunnon tappelua, vai sellaista tyyliin Scorpion King (ikäraja sallittu), jossa verta ei näy mailla halmeilla ja katsojia alkaa haukotuttamaan.

Taika-Jim sanoi:
Ei itseasiassa huono leffa, mutta äläköö kattoko itchi the killeriä ellette tiedä mihin olette ryhtymässä.
Ei helvetti, pitäiskö taas vuokrata.

Ichi On aivan helvetin hyvä/hauska leffa! Suosittelen jopa perheen pienimmille. ;) Kun katsottiin kavereiden kanssa kyseistä elokuvaa, niin viimeistään siinä kielen leikkaus kohdassa tuli hieman paha olo. Kyseisen elokuvan ohjaajalta on tullut muitakin hyviä elokuvia, mutta nimet eivät vain nyt tule mieleen. http://www.ichithekiller.net/

Elokuva nimeltä Ernet Intissä on aivan täydellistä ripulia. Elokuvan pitäisi olla komedia, mutta se on aivan paska eli katsoessa ei naurata yhtään. Ernest intissä- leffaa voin suositella vain pahasta mielisairaudesta kärsiville masokisteille (jos niillekkään).

Renny Harlinin Driven oli aika :urjo: kokemus. Katsoin sen sietämättömissä vatsakivuissa, ja leffan jälkeen olin vielä entistäkin sairaampi. Saatanan Lauri mää tapan sun!

Uusimmat Uuno Turparuhot = :wall:

Kaikki James Bondit = :curs:

Lauri Törhösen leffat = :eek:

Mission imbossible vai mikä perkele se oli = krapulapaskaa.

Nykyleffoissa ei ärsytä niinkään huonous vaan keskinkertaisuus. Aidosti giglimäisiä elokuvia on loppujen lopuksi aika vähän.

huonoja leffoja on vaikka kuinka paljon,
tässä pari..
Honey(hyi vittu mitä imelää hollywood paskaa)
barber shop2(ois kannattanut lopettaa ykköseen)
mindhunters(harlinin skeidaa)
day after tomorrow(kliseistä sontaa)
troy :itku:
blondin kosto2 :wall:
tässä oli kyl muutama jota ei oo viel vuokral mut siinä mun mielipiteet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Black Dog :lol2:

Onpas teillä siellä paljon leffoja, joita ei voi sysipaskoiksi sanoa pahalla tahdollakaan. :rolleyes:

Näitä en siis allekirjoita:
AI
Ichi
James Bondit
Mission Impossible
Minority Report

Näitä en kyllä en taas suosittele kenellekään:

* Jo täällä mainittu Blondin kosto 2 (ja ykkönen tottakai)
* Monster. Charlize Theron kalastelee oscareita muokkautumalla rumaksi. Uhrautuvaisuus roolin eteen on saanut oscar-akatemian aina jaloilleen, ja tässäkään ei säännöstä poiketa. Okei, on se rumaksi saatu. Entä sitten?
Juoni kamalaa kliseehuttua, johon on käsikirjoitettu kamalan epäloogisesti käyttäytyviä, luonteenpiirteiltään jossain määrin samanlaisia heiluvia Jar Jar Binksejä. Koko pakettia kruunaa kuvaaja-ohjaaja-parivaljakon valikoimat rajausvirheet (surutta kaulasta katki) ja lattea äänimaailma. :urjo: :0:

Äh, en pysty tänään enää jatkamaan. Alkoi niin suututtamaan tuo Monsteri. Mutta tämä avautuminen teki hyvää, kiitos siitä. :itku:

Videot, joita ei kannata vuokrata: kaikki videot tällä planeetalla. Syy: kuka helvetti vuokraa enää mitään VHS:nä? :jahas:

Existenz tjsp. EI ole hyvä leffa ellei satu tykkäämään hc skifistä, josta ei voi edes uneksiakkaan. Leffassa joku porukka käyttää jotain juttuja mennäkseen johonkin feikki maailmaan ja takaisin, eikä lopussa tiedä kumpaan ne nyt sitten päätyikään.

Green Dragon. Pääosissa Patrick Swayze ja Forest Whitaker, älkää älkää ikinä lainatko... Käsittämättömän tylsä ja paska.

Sähköputkimies (Cable guy) - en ole Jim Carreyn fani muutenkaan, mutta tämä pätkä on kyllä niin alle kaiken arvostelun, ettei mitään järkeä :urjo:

Yamakasi :urjo:

Poijan kuikelot loikkii voltteja, juoksee kuin apinat ja mongertaa ranskaa. Ei todellakaan kannata vuokrata!

Toinen oli joku helvetin pakojuna vai mikä lie, yleensä aina pystyn leffan katsomaan loppuun mutta kyseisen leffan kohdalla en yksinkertaisesti pystynyt. Se oli kertakaikkiaan niin paska. Paskista paskin. :down:

Conan O'brienin suuresti mainostamat Gigli ja Glitter voi myös olla aika paskoja leffoja :D

Tuolla edellähän oli mainittu joitain ihan katsottaviakin leffoja..

En usko, että KUKAAN voi nauttia seuraavien leffojen katsomisesta:
Erämaa syö Miestä
Killing Zoe
Driven
Kuolleiden Karnevaali
Operaatio Mars
Ihmissusi Pariisissa
Caligula (olen totta puhuen kuullut jonkun tykkäävän tästä, mutta en vaan voi ymmärtää sitä..)
Hellraiser elokuvien jatko-osat
Itseasiassa kaikkien keskinkertaisten elokuvien jatko-osat...

Tätä listaa voisi varmaan jatkaa loputtomasti. Miksi tehdään niin paljon surkeita elokuvia?

Gillyanne sanoi:
Sähköputkimies (Cable guy) - en ole Jim Carreyn fani muutenkaan, mutta tämä pätkä on kyllä niin alle kaiken arvostelun, ettei mitään järkeä :urjo:

Mä muistan ton! Mun mielest toi oli just hauska. TOisaalt katoin se sillo ku olin joku 10wee. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom