Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

amf sanoi:
Vittuileekos mun kone nyt ihan päin naamaa vai tuleeko muillekkin jotain ihan ihme kirjainhässäkäpaskasysteemisähellyskompleksia.

Samaa sössöä tulee täälläkin, mutta veikkaisin rautakokin tarkoittaneen tätä klippiä, josta pieni capture, olkaapi hyvät.

2005-12-16-11-31_aaaa.jpg

ironchef sanoi:
Ainakin IE:llä näkyy. Kokeilin Netscapella ja silloin tuli kirjainhässäkäpaskasysteemisähellyskompleksia.

IE is bad; you shouldn't be using IE... mkay?

Nuoriherra ei tykänny?!Mulle tuli taas katottuani ton videon,sellanen olo,et miks en myy kamojani pois ja pistä kauluspaita päälle ja muuta vaikka karibialle loppuiäks.Syy:muutama vuosi vielä revittävä rahaa,uusia ideoita on poikimassa koko ajan.Toivottavasti 5vuoden päästä olis asunto jossain lämpöisessä.

Ville1Suuri sanoi:
Nuoriherra ei tykänny?!Mulle tuli taas katottuani ton videon,sellanen olo,et miks en myy kamojani pois ja pistä kauluspaita päälle ja muuta vaikka karibialle loppuiäks.Syy:muutama vuosi vielä revittävä rahaa,uusia ideoita on poikimassa koko ajan.Toivottavasti 5vuoden päästä olis asunto jossain lämpöisessä.

No olihan se sentään surkuhupaisa video, sen verran tykkäsin.:D
Tossa olisi kyllä ideaa, kelpaisi minullekkin lämpösemmät maisemat, mutta opiskelut ovat vielä niin alussa, ettei ole kyllä ajankohtaista vielä pitkään aikaan.:( Tsemiä suunnitelmille ja toteutukselle!:D :thumbs:

Löytyykö sitä videota enää mistään, missä jotkut tyypit kusettaa mesessä tyypin riisuutumaan? Joku nuori tyyppi pitää rintsikoita ja hankaa "rintojaan" web-kamerassa jne.

Back
Ylös Bottom