Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johan sanoi:

Mun koneelta tiettyJohan sanoi:Mistä löytyisi lisää "live" esityksiä?
Lisää "kehonkielen hallitsijoilta"!?![]()

On vanha, mä olen joskus tuon jo postannut.Clayman sanoi:http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-5716
Siinä aika hiton hyvä intti viteo, toivottavasti ei kovin vanha![]()
WhiteExorcist sanoi:Ei ristus!!..Käy niin helvetisti tuota koiraa sääliksi ja samalla tekisi mieli tappaa noi tyypit,jotka ton tekivät.Vittu kun pitikin katsoa..nyt vituttaa ja surettaa tuon koiran kohtalo.Onkohan noita tekijöitä saatu kiinni...hmm :( :( :curs: :curs:
WhiteExorcist sanoi:Ei ristus!!..Käy niin helvetisti tuota koiraa sääliksi ja samalla tekisi mieli tappaa noi tyypit,jotka ton tekivät.Vittu kun pitikin katsoa..nyt vituttaa ja surettaa tuon koiran kohtalo.Onkohan noita tekijöitä saatu kiinni...hmm :( :( :curs: :curs:
kriittinenmassa sanoi:Kyllä noi jannut jäi kiinni. Hauskaa tässä on että kaverit taisivat saada selkään isommalta porukalta kun video levisi ympäriinsä. Tuosta oli juttua eräällä toisella foorumilla, missä jannut löysivät mm. uutisen netistä koskien sitä oikeusjuttua. En jaksa lähtä kaivelemaan esiin kun se on sen verran vanha juttu jo.
Aarne sanoi:Kertokaas mitä tuossa koiravideossa käy. En halua kattoa, kun näyttää olevan jotain ihan sairasta. Ja pistäkää linkkeihin pieni sepostus mitä käy, koska kaikki ei varmasti halua vahingossa kattoa mitään tappovideoita ymps. ymps.