Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

D sanoi:
http://www.bagarres.com/fights/douglas_dedge_mort_sur_le_ring

Löysin tuosta Ebaumin linkistä tälläisen ottelu videon missä toinen kavereista kuoli.Tai näin ainakin tekstissä sanottiin.Tietääkö kukaan mihin kaveri kuoli?

Luin yhdeltä sivustolta, että Douglas Dedge oli saanut piilevän aivovaurion pari päivää aikaisemmin pidetyssä matsissa. Kuitenkin vaurio vakavoitui kuolettavaksi vasta, kun tuossa ukrainassa pidetyssä matsissa hän sai 3-4 suoraa iskua päähänsä vastustajalta.

Cthulhu sanoi:
Perkele, edes jollain on kanttia toimia...

http://www.strangeland.com/asp/show.asp?id=4215

Mies , joka tapettiin, oli "under investigation of molestation of a young boy", eli syytettynä pedofiliasta, EI VIELÄ TUOMITTU. On mahdollista, että esim. hänen kämppis oli pedofiili, mutta tämä vaan ohjasi todisteet viittamaan viattomaan asuinkumppaniinsa. Poliisin tehtävä on selvittää, kumpi sen oikeasti teki.

Jos nyt helvetti jokainen tragedian uhri lähtisi tappamaan surmaepäiltyjä, niin hyvää huomenta! Poliisihan usein ottaa kiinni ja epäilee lukuisia ihmisiä, mutta lopulta pidättää vain 1 tai 2.

Ei sitä kannata ottaa joka heittoa niin vakavasti.......................

Elcaco sanoi:
Vaikka on arasta ja erittäin tunteitakuohuttavasta asiasta kyse, ei toi mun mielestä kovin järkevää hommaa ole. Mitä jos kaikki toimisivat noin? Olisi aika nopeasti aikamoinen kaaos vallalla yhteiskunnassa.

Eikös siinä vielä sanota että ampuja vapautettiin syytteistä? Aika hämärää.

Tuo toimintamalli oli kyllä mielestäni ihan oikea, jossei valtio tee mitään niin itse pitää tehdä. Ei tämä yhteiskunta ja poliisit ym. ole kuin riippakivi. Kait mä olen vaan hippianarkisti kun en näe mitä pahaa siinä on että ihmiset toimis niinkun haluaa. Alun kaaoksen jälkeen säännöt olis ihan samat. Henk.koht en tiedä oikeastaan mitään mitä tekisin eri tavalla olisi poliiseja/oikeuslaitosta/yhteiskuntaa tai ei

RRKalle sanoi:
Eikös siinä vielä sanota että ampuja vapautettiin syytteistä? Aika hämärää.

Tuo toimintamalli oli kyllä mielestäni ihan oikea, jossei valtio tee mitään niin itse pitää tehdä. Ei tämä yhteiskunta ja poliisit ym. ole kuin riippakivi. Kait mä olen vaan hippianarkisti kun en näe mitä pahaa siinä on että ihmiset toimis niinkun haluaa. Alun kaaoksen jälkeen säännöt olis ihan samat. Henk.koht en tiedä oikeastaan mitään mitä tekisin eri tavalla olisi poliiseja/oikeuslaitosta/yhteiskuntaa tai ei
Tuossa ehkä eniten vastustan juuri sitä, että typpi oli "vasta" syytetty, eli ei vielä VARMASTI syyllinen. En minäkään usko, että meno kovinkaan paljon muuttuisi vaikka tuomioita ei oikeudessa viranomaisten toimesta jaettaisikaan. Itse en muuttaisi käyttätymistäni juurikaan. En kuitenkaan haluaisi elää maailmassa, jossa joutuisin pelkäämään, että joku ei ehkä ajattelisikaan kuin minä. Mikä muu olisi jonkun muun mielestä laakin arvoinen teko? Autovarkaus? Sylkeminen toisen takapihalle? Rumat hiukset? Kärjistettyjä esimerkkejä, mutta varmasti löytyisi hulluja, joille virkavallan puuttuminen = ei moraalia.

Hahaahhheheheh, jee, kiitosh onnistuneesta yökön silmien aukasusta....i want more! :)

Olin ihan varma ko se Norris tuli kehiin että nyt seuraa jotain ilmiömäistä. Pettymys oli kova. Se näytti siltä niinku se ois ollu sen porukan johtotähti, päänauha ja kaikki. Tiättäkö....niinku river dance esityksissä se yx hemmo joka aina sitte veti kauhean shown. Nimeä en muista.

Kypha sanoi:
Joo, Chuck Norris oli paras. Sitten se jossain 0:50 kohdalla se kunnon heiluttelu meinasi myös hymyilyttää...
:offtopic:
Joo chuck oli kova, ja sen vois päätellä jo lookista ilman että kattois suoritusta. Pelkkä yhdennäköisyyskin on jo kova sana! Tässä vielä 16 kivenkovaa faktaa itse miehestä:

1. Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.

2. Chuck Norris once roundhouse kicked someone so hard that his foot
broke the speed of light, went back in time, and killed Amelia Earhart
while she was flying over the Pacific Ocean.

3. Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets
the information he wants.

4. When Chuck Norris has sex with a man, it is not because he is gay,
but because he has run out of women.

5. If you ask Chuck Norris what time it is, he always says, "Two seconds
till." After you ask, "Two seconds to what?" he roundhouse kicks you in
the face.

6. Rather than being birthed like a normal child, Chuck Norris instead
decided to punch his way out of his mother's womb. Shortly thereafter he
grew a beard.

7. Chuck Norris sold his soul to the devil for his rugged good looks and
unparalleled martial arts ability. Shortly after the transaction was
finalized, Chuck roundhouse kicked the devil in the face and took his
soul back. The devil, who appreciates irony, couldn't stay mad and
admitted he should have seen it coming. They now play poker every second
Wednesday of the month.

8. Chuck Norris does not have AIDS but he gives it to people anyway.

9. Chuck Norris lost his virginity before his dad did.

10. Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the
JFK assassination. As Oswald shot, Chuck met all three bullets with his
beard, deflecting them. JFK's head exploded out of sheer amazement.

11. Chuck Norris does not sleep. He waits.

12. Chuck Norris once lined up to kick the winning field goal of a high
school football game. When the football went flat, he persuaded the
referees to let him kick the field goal with a 3 month old child. Chuck
roundhoused kicked the baby 60 yards through the uprights and then
proceeded to bang every girl in the stadium.

13. Chuck Norris was the fourth Wiseman. He brought baby Jesus the gift
of "beard". Jesus wore it proudly to his dying day. The other Wisemen,
jealous of Jesus' obvious gift favoritism, used their combined influence
to have Chuck omitted from the Bible. Shortly after all three died of
roundhouse kick related deaths.

14. To prove it isn't that big of a deal to beat cancer, Chuck Norris
smoked 15 cartons of cigarettes a day for 2 years and aquired 7
different kinds of cancer only to rid them from his body by flexing for
30 minutes.

15. It was once believed that Chuck Norris actually lost a fight to a
pirate, but that is a lie, created by Chuck Norris himself to lure more
pirates to him.

16. The chief export of Chuck Norris is pain.

Back
Ylös Bottom