Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Turisas sanoi:
Tuohan on jotain näitä Backyard Wrestling-hommia eli ei ole aito. Ja onhan siinä vähän "pehmustetta" välissä. Sattuu kyllä varmaan silti. Aivan älytöntä hommaa. :down:
Eipä ole, (aito siis on)nuilla oli joku tappelu menossa ja tuohon tais loppua.

E:Jossain näin pidemmän version

Eugen sanoi:
Voi ristus... Tais olla polvi koko jalan paksuin kohta. Alko muute loppupuolella kääntyä jo horroriks koko klippi ku sen naama tuli extraextra lähikuvaan, mä jo pelkäsin et kohta kajahtaa kajareista infernaalista kiekumista ja näytöllä pomppii joku zombin pää sateenkaaren värien välkkyessä epilepsiatapdancea.

Art2 sanoi:
Grönholm - Rautiainen
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=383
Vissiin sattu selkään

Ihan ku oisin kuullut, että päähän. Hypyn jälkeen tuli kevyt "whip lash". Aika paha sinänsä, ettei saanut edes sanaa suustansa. Paitsi tietenkin lopussa: "Lopetanko?"
"ET"

Aika sissi tuo kartturi, ja Grönholmki jatko muuten ajamista, vaik kartturi ei enää pystynyt kertomaan tulevia mutkia.

Terminator2 sanoi:
Ihan ku oisin kuullut, että päähän.
MTV3 Internet sanoi:
Grönholm pääsi jatkamaan kilpailua huoltotauon jälkeen. Rautiaisen vaivaksi paljastui lihaskramppi.Rautiainen loukkasi selkänsä Peugeot-auton pitkän hypyn päätteeksi.
.

Pantha sanoi:
.Originally Posted by MTV3 Internet
Grönholm pääsi jatkamaan kilpailua huoltotauon jälkeen. Rautiaisen vaivaksi paljastui lihaskramppi.Rautiainen loukkasi selkänsä Peugeot-auton pitkän hypyn päätteeksi.

Oliks toi Rautiainen sama kaveri jolla meni se rautatappi perseeseen autonpohjan läpi joku vuosi?

Terminator2 sanoi:
http://www.ebaumsworld.com/videos/takedown.html

Tämä vanki on niin vaarallinen, että siihen tarvittiin 15 vartijaa ja ase. Repesin ihan totaalisesti, kun vartijalössi liikkuu askel askeleelta lähemmäksi alastonta linnakundia. :)

Mä luulen että toi menee tolleen ihan ohjesäännön takia oli riehujia sitte yks tai kymmenen. Kukaan ei saa ramboilla vaikka toi mutkamies olis voinu pudottaa sen yksinkin tolla kumipatikalla vai olikos toi sellanen stunneripussi...

Back
Ylös Bottom