Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Stanzo sanoi:
On muuten tolla rykkösellä keula pystyssä koko matkan :rock:

:anssi:

pvp sanoi:

Jeesus vei multa hampaat. Tämän täytyy olla seksikkäin video ikinä, täydellinen katselunautinto. Vielä kun joku miksaisi Wehrmachtin jyräämässä eteenpäin mustavalkovideolla Slayerin soidessa taustalla, niin voisin lopettaa sunnuntaikirkossa käymisen ja antautua kokonaan Eugenille.

Strappado sanoi:
Jeesus vei multa hampaat. Tämän täytyy olla seksikkäin video ikinä, täydellinen katselunautinto. Vielä kun joku miksaisi Wehrmachtin jyräämässä eteenpäin mustavalkovideolla Slayerin soidessa taustalla, niin voisin lopettaa sunnuntaikirkossa käymisen ja antautua kokonaan Eugenille.

Unterm Nabel im Geäst
wartet schon ein weißer Traum
Brüderlein komm halt dich fest
und schüttel mir das Laub vom Baum

Spiel ein Spiel mit mir
gib mir deine Hand und
spiel mit mir

p.s. privaa tulossa lähiaikoina uusimmista seikkailuista

Eugen sanoi:
p.s. privaa tulossa lähiaikoina uusimmista seikkailuista
Mein Gott. Mun täytyy laittaa tappurakruunu päähäni, rasvata valtikkani ja hakea syntymättömien seepravauvojen ihosta tehty viittani pesulasta, jotta olen sopivassa valmiusasemassa kuuntelemaan uusimpia rietastelujasi, sinä hävyttömyyksien herttua.

Strappado sanoi:
Mein Gott. Mun täytyy laittaa tappurakruunu päähäni, rasvata valtikkani ja hakea syntymättömien seepravauvojen ihosta tehty viittani pesulasta, jotta olen sopivassa valmiusasemassa kuuntelemaan uusimpia rietastelujasi, sinä hävyttömyyksien herttua.

Minä olen ihan kiltti poika, niinkuin translaatio viestistäni antaa osoittaa.

Navan alla, pöheikössä
valkoinen uni jo odottaa
rakas veli, tule halaamaan lujaa
ja ravistele lehdet minun puusta

Leiki leikki kanssani
anna kätesi ja
leiki kanssasi
leikki

Back
Ylös Bottom