Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Kolmannen maailman ihmiset lukemassa ensimmäisen maailman ongelmia. Synkkää, mutta osuvaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pelataan sitä suomessakin mutta miksi koko kentällä. Täällä pelataan 10 vuotiaaksi puolella kentällä.
Pelataanko?
Ite pelasin 5-12 vuotiaana lätkää ja aina koko kentällä. Toi on kyllä ihan fiksua jos noin tehdään, enemmän tilanteita.
10-vuotiaana on muuten hienoa olla pelaamassa Helsingin Jäähallissa peli - vanhemmat katsomossa hurraamassa :D

Nuohan vaan tepastelee jäällä luistimet jalassa. Vaikuttaa niin turhalta hankkia pelivarusteet pikkulapselle, joka kasvaa niistä hetkessä ulos.

Kyllä ne siitä kehittyy ja oppii. Mulla yksi kaveri veti luistimet ensimmäisen kerran jalkaan 15 vuotiaana ja luisteli huonommin kuin nuo taaperot. Samalla ajatuksella tälle kaverille voisi sanoa, että mitä sä turhaan yrität luistella kun et ole valmis seppä syntyessäs. Veikkaan, että nämä kaverit vetävät 15 vuotiaina luistimilla kovempaa 90 % pakkislaisista.

Nuohan vaan tepastelee jäällä luistimet jalassa. Vaikuttaa niin turhalta hankkia pelivarusteet pikkulapselle, joka kasvaa niistä hetkessä ulos.

Oma poika aloitti jääkiekon kaksi vuotiaana. Ekana vuonna oli vain luistimet ja kypärä. Seuraavaksi vuodeksi ostettiin kaikki vehkeet. Nyt 9 vuotiaana luistelee kovemmin kuin minä vaikka itse pelasin 15 vuotta lätkää. Tuon ikäiset törmäilee niin paljon että turvallisuuden takia on parempi olla hyvät vehkeet.

Tää nyt on vanha juttu, jonka kaikki on jo nähnyt, ja pitäisi olla threadissa "myötähäpeä" ennemminkin, mutten sellaistakaan löytänyt (enkä kyllä etsinytkään). Tulvahti vaan taas jostain monen vuoden jälkeen uudelleen naamalle, niin pakko laittaa esille, etteivät ihmiset unohda:

Kyseessä siis Ronn Moss (Ridge) ja Lauri Karhuvaara:

Kaippa se on tämäkin tekele jaettava pakkiksen väelle. Arkistojen kätköistä löyty läjä vanhempia klippejä.

Back
Ylös Bottom