Niin no joku, ei niin rationaaliseen ja selkeään ajatteluun kykeneväinen, yksilö voi mieltää verojen keruun ryöstöksi. Heidän onnekseen tuo ryöstäminen tapahtuu Robin Hood-mallisesti minun taskustani kelan kautta näiden samojen veijarien kaljoihin... Itse taas koen, että ostan vero rahoillani palveluita valtiolta. Näihin liittyy poliisin tarjoama suoja näiden älykääpiöiden päähän pistojen varalta, ei sillä tosin etten pärjäisi noille 16v hamppua polttaville kasvissyöjille ihan itsekkin.
Itse kyllä näkisin mielelläni jonkun vuoden parin koe luontoisen anarkisti valtion, jos vaikka ahvenanmaata voisi lainata tähän tarkoitukseen? Facebookkin tai johonkin missä noi kaverit pyörii ilmottautumis lomake vaan ja kaikki halukkaat saarelle mukaan vähän maataloustarvikkeita. Ei kuitenkaan traktoreita tai lannotteita, koska fossiiliset polttoaineet ja myrkyt on saatanasta. Veikkaan, että alkaisi tuossa syyskuun kohdalla olemaan paluu muuttajia aika reilusti :D Siellä ei meinaan eliitti juhlisi, eikä kyllä kukaan muukaan. Hyvä jos kolme viikkoa menisi kun katsoo minkälaista valioyksilöä noissa porukoissa pyörii.