Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Hetkeen paras! :lol2: Etenkin The Oatmeal fanit arvostaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aikoinaan ennen kuin noit Naga tai Scorppion lajikkeita ei tunnettu, olin siinä uskossa, ettei mokomassa marjassa ole minulle vastusta. Jalapeño oli ihan ok. Sellaista mukavan polttavaa, sit maistoin Cheyenne/Habanero paprikoita. Potkua löyty ja parin vuoden päästä, kun eka oma kasvi tuotti sadon, onnistuin rääkkäämään mahani siihen kuntoon, että jäi kaikki mausteet pois ruuasta. Jo pelkkä pippuri/orregano riitti saamaan niin hurjan poltteen mahassa, että kyyneleet virtas silmistä. Jopa tippa sitruunaa pisti minut kävelemään ympäri kämppää.
Oisko siinä menny noin 4-5 vuotta kun alko maha kestämään taas mausteita. Toki sorruin joskus vieraissa maistamaan jotain grillattua tai käristettyä possun kylkeä, mutta parin minuutin jälkeen todellisuus muistutti miestä.

Olkaa hyvät pakkislaiset varovaisia noiden nykyajan chilien kanssa. Käskeä en voi, voin vain antaa varoituksen painavan sanan, koska tiedän miten käy tyhmälle :face:

Jos chilit kiinnostaa voin suositella youtuben kanavaa TheHippySeedCompany - YouTube

Suklainen Trinidad Scorpion näyttääkin niin tykiltä, että jäisi maistamatta, vaikkakin naga kuuluu nykyään käytettyihin mausteisiin.

6- vuotias pikkutyttö laulaa black metallia. Varmaan ainoa kultainen hetki koko roskaohjelman historiassa :hyvä:

[video=youtube_share;_NZtIj9vq1s]http://youtu.be/_NZtIj9vq1s[/video]

Soon.

[video=youtube_share;qAEIlk5ms9o]http://youtu.be/qAEIlk5ms9o[/video]

Kimi Räikkönen päätyi Pohjois-Korean uutislähetykseen, pahoittelut jos on konsta.

Hämeenlinnan Poliisit!

https://www.facebook.com/photo.php?v=189468007885246&set=vb.100004661441273&type=3&theater

ACAB
icon_twisted.gif

Aikoinaan ennen kuin noit Naga tai Scorppion lajikkeita ei tunnettu, olin siinä uskossa, ettei mokomassa marjassa ole minulle vastusta. Jalapeño oli ihan ok. Sellaista mukavan polttavaa, sit maistoin Cheyenne/Habanero paprikoita. Potkua löyty ja parin vuoden päästä, kun eka oma kasvi tuotti sadon, onnistuin rääkkäämään mahani siihen kuntoon, että jäi kaikki mausteet pois ruuasta. Jo pelkkä pippuri/orregano riitti saamaan niin hurjan poltteen mahassa, että kyyneleet virtas silmistä. Jopa tippa sitruunaa pisti minut kävelemään ympäri kämppää.
Oisko siinä menny noin 4-5 vuotta kun alko maha kestämään taas mausteita. Toki sorruin joskus vieraissa maistamaan jotain grillattua tai käristettyä possun kylkeä, mutta parin minuutin jälkeen todellisuus muistutti miestä.

Olkaa hyvät pakkislaiset varovaisia noiden nykyajan chilien kanssa. Käskeä en voi, voin vain antaa varoituksen painavan sanan, koska tiedän miten käy tyhmälle :face:

Jos chilit kiinnostaa voin suositella youtuben kanavaa TheHippySeedCompany - YouTube

Suklainen Trinidad Scorpion näyttääkin niin tykiltä, että jäisi maistamatta, vaikkakin naga kuuluu nykyään käytettyihin mausteisiin.

Samoin itsekkin "rikoin" vatsani liiallisilla tulisilla jutuilla! Nagaa tuli maistettua ja sen jälkeen enää ei pystynytkään vetään mitään tulista pitkiin pitkiin aikoihin. Nyt taas kestää jonkin verran mutta oon nyt ymmärtänyt jättää homma "habanero tabascon" tasolle! Ei tosiaan kannata hirveästi pelleillä noiden aineiden kanssa. Onhan tuo hippyseedin äijäki käyny ainakin kerran sairaalassa kun veti niin huonoon kuntoon chilin syönnin jälkeen.

Musiikkiin ->

Aikamoinen ylläri nimi oli ainakin itselle! Helvetin hyvin vetää ja hyvä biisi! Tuota Snooppia olis edes tarvinnu tos. Mutta jos totta puhutaan alun 1min ajan odotin koska tulee se kuuluisa hörönauru :D

Tuli chilivideoista mieleen... Mulla on ihme pakkomielle aina ottaa vähän normaalia tulisempaa, oli kyse mistä safkasta vaan. Ongelma on että kestän loppupeleissä helvetin huonosti mitään tulista ja se päättyy aina "voi vitun vitun vittu!" tyyliseen reaktioon. Silti sama homma toistuu aina uudestaan.

Näiden chilien syömisvideoiden jälkeen on aina fiilis että jos itekin, mut toistaseksi olen onnistunut pitämään itteni kurissa.

Back
Ylös Bottom