Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Huh huh. Sanotaan et jos odotan 2 tuntia tossa mateluruuhkassa, ja auto vie sillä aikaa tyhjäkäynnillä 7 litraa, ja sit tankkaan 40l eli tankin täyteen, niin se maksaa mulle 2 tunnin palkan+bensakulut 7e=n30e.
Tankkaamalla bensaa 40l hintaan 1e/litra vs. 40l 1,5e/litra, säästän 20e.

Eli tässä jää vain 10e tappiolle. Hyvä diili.

Näytä mulle auto mikä vie tyhjäkäynnillä 3.5l/h ja omaa 40l tankin. 1l/h tyhjäkäynnillä ja tossa ruuhkassa ehkä 2l/h ja 60-80l tankki on jo helvetisti lähempänä normaalin auton lukemia.

80litraa 0.5euron säästöllä = 40e
4l bensaa jonottelussa = 6e

Eli voittoa 34e

Jos oot vapaa-ajalla tuolla niin vapaa-aika on aika arvotonta ja voittoa 34e
Jos oot työajalla tuolla niin hyvä diili, tuntipalkka 15e jolloin voittoa 64e
Jos oot ottanut töistä vapaata 2h jonottamiseen niin voittoa 4

Itse en jaksais vaivautua ellei olis jotakin 150litran tuplatankkeja, ja 2h tuskin riittää tohon jonotteluun.

Ok... eli 2 litraa, ei 7 litraa. Autossa 47l tankki, 40 litraa aika normaali tankkaus.

Mun vapaa aika ei ainakaan ole arvotonta.

Tappiota edelleen 5e.

Legendaarisia videoita. Ilmeisesti selkä on kuin onkin pysynyt jotakuinkin kasassa, vaikka jo 2007 vedettiin näin
Niissä 130 kg vedoissa on paskin maastavetotekniikka mitä olen koskaan nähnyt. Ja jo 100 kg vedot tulee pienellä reisikannatuksella, jalat on koukussa vielä kun tanko on melkein jo loppuasennossa. Eli nissä jo loppuu voimat jostakin päin kroppaa. Naisen vastaus kun joku kritisoi tekniikkaa: "You're just a weak individual. 10 years like this workout, and many ... many competitions. And never any problems." :D No toivotaan ettei selkä hajoa.

STALLONE
If you're lookin' to get the job done,
Be it murder or rescuing ladies,
You cannot do better than old guys
Who were popular back in the '80s.
Yes, old, or prematurely bald,
The fearless fighting force that's called:

TEAM
The Expendables! (Repeat)

Kannattaa katsoa kaksikon muutkin videot. Ainakin Conan ja Commando ovat huimaa tavaraa.:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom