Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Sukulaku sanoi:
Toi kani on kyllä aika söpö:)

Kani :confused: Mun mielestä siinä oli koira ja 2 kissaa, mutta kania en millään keksinyt tuosta.

seppo-x sanoi:
Kani :confused: Mun mielestä siinä oli koira ja 2 kissaa, mutta kania en millään keksinyt tuosta.

ai kissahan se olikin:D
näytti ihan kanilta se valkonen. ehkä se oli ne sarvet siinä kypärässä

ei saakeli,ei noille sais kyllä autoa luovuttaa! rättipäät sais pysyä kameleissa

Kusimato sanoi:
Siis mitä helvettiä nuo oikein touhaa?:confused:

Ei saa selvää. Kiinnostaisi kanssa kyllä että mitä tuossa yritetään tehdä? Oletettavasti kuitenkaan tarkoitus ei ole tappaa maksimaalinen määrä katsojia ja kolhia 16 sivullista autoa samalla kun vedetään oma pirssi valotolpan ympärille.

Jarek sanoi:
Toi avara luonto pätkä oli kyllä tiukkaa tavaraa,noi biisitkin sattu just olemaan mun makuuni.

Tuli ihan joku Hollywood pätkä mieleen.

Ensin jengien välinen sota siinä, kaikki saa tasapuolisesti turpaansa.
Sitten hyeenat sai yhden leijonan, joka oli tietenkin ITSE LEIJONANKUNINKAAN veli, ja aamulla kun ITSE LEIJONAKUNINGAS sai kuulla että hänen veli oli kuollut, niin lähti yksinäiselle kostoretkelle, etsimään veljensä tappa /jaa/jia.

Musiikkikin kuvasi hyvin :rock:

Hapero sanoi:
Osa taisi olla tuttuja, mutta useampi uusia. Säväytti varsinkin se, kun auto ajoi ojaan ja sitten turvamiehet juoksi auton luokse kaivamaan kuskia ulos ja sitten se auto leimahtikin liekkeihin. Mutta itseäni kiinnostaa näissä aina enemmän se, selvisikö kuski (nimenomaan selvisikö, ei kiinnosta tietää, kuoliko hän).

Back
Ylös Bottom