Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Missä tuo Gangnam style ei enää ole.

[video=youtube_share;QZmkU5Pg1sw]http://youtu.be/QZmkU5Pg1sw[/video]

Niin saatanan eeppinen tuo tanssi :D Kyllä vetelesin baarissa tolleen menemään jos osaisin :D Onneks töissä on aikaa harjotella...

Maailman vastenmielisin realitysarja.

Mä kun luulin tietäväni mitä ällöttävyys ja inhottavuus ja rumuuden huipentuma on.. En tiennyt noista paskaakaan.
Siinä on hyvät geenit perheellä, joka tytölle on varmaan sulhasehdokkaita jonoksi asti.

Pystyn syömään ja katsomaan mitä tahansa päänleikkaus-tappovideoita mutta oikeasti meinasi kinkkukiusaus tulla ulos, kun näin tuon ämmän naaman. Tuo Mama on kyllä kuvottavin olento maan päällä.
PS: Olen muuten katsonut muutamien jaksojen clippejä ja tuo ämmä on vielä vastenmielisempi, kuin promo antaa ymmärtää.

Hauska visio.

[video=youtube_share;9s2oYUy_cVY]http://youtu.be/9s2oYUy_cVY[/video]

Kyllä luulen että tällainen voisi olla myynnissä jo ennen vuotta 2015, koska tekniikathan ovat jo varmasti Applen tuotekehityspuolella valmiina, niitä vaan ei välttämättä ole saatu järkevän hintaisiksi vielä.

Applen tapauksessa kaikki hauskinta on että jokainen uusi tuote on varmasti vallankumous vanhaan verrattuna, jos iPad 3 on oikeasti tuollainen, niin Nokia on varmasti konkurssissa. :wtf:

Anteeksi, että tulee videoiden puolelle, mutta tämä on omistettu Testosiimalle!

83505.jpg

.

- - - Updated - - -

Kyllä luulen että tällainen voisi olla myynnissä jo ennen vuotta 2015, koska tekniikathan ovat jo varmasti Applen tuotekehityspuolella valmiina, niitä vaan ei välttämättä ole saatu järkevän hintaisiksi vielä.

Applen tapauksessa kaikki hauskinta on että jokainen uusi tuote on varmasti vallankumous vanhaan verrattuna, jos iPad 3 on oikeasti tuollainen, niin Nokia on varmasti konkurssissa. :wtf:

iPad 3 on jo ollut keväästä markkinoilla.

Videolla näykyviä konseptitason ominaisuuksia voitaisiin toteuttaa jo nykyteknologialla: Magneetin avulla kaksi iPadia kiinni ja WLAN:illa synkkaamaan läpsykät keskenään. Sivulle avautuvat valonäppikset ovat jo nykyteknologiaa eli näitä virtuaalinäppiksiä löytyy. Ainoa mikä videolla näkyvästä asiasta ei onnistu nykyteknologialla on videon lopussa näkyvä amerikkalaisen futiksen pelaajien näkyminen irti pädin pinnasta eli holograafinen näyttö. Nyky 3D teknologia ei auta tuossa asiassa.

Mutta muuten ihan mahdollista jo nykyteknologialla tuo videossa esitetty keissi.

Back
Ylös Bottom