Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän pariskunnan jutut on parempia..
Huhuh, ihan sairaan siisti tämä cryengine 3

Voi se ehkä alkaakin jos ei ole noihin tottunut. Tietysti pahenee vain kunnes siinä puolen minuutin kohdilla saavuttaa huippunsa. Olen mä nähnyt senkin, kun yksi Blairin Cheddar-Jalapeno -sipsi lentää suusta noin puoli sekuntia sen jälkeen kun se on sinne tungettu. Ja ne ei ole edes tulisia. Jotkut vaan on niin herkkiä, että sen poltteen huomaa heti.Just tollasta näyteltyä paskaa mitä "nykyään" tuubin videot on. On muutes itsellä tollanen Daven putelli. Toki se on kuin nestemäistä tulta, mutta ei se todellakaan ala välittömästi polttamaan. Menee siinä se 30s-1m ennen kuin alkaa suussa tapahtumaan.
Olen mä nähnyt senkin, kun yksi Blairin Cheddar-Jalapeno -sipsi lentää suusta noin puoli sekuntia sen jälkeen kun se on sinne tungettu.
Johan siinä menee kauemmin kun hermosignaali saavuttaa aivokopan ja käsky vetää sipsi pois suusta. Plus tietenkin lihaksien reakointi nopeus. Toki voi se näyttää sivusta seuraavalta tapahtuvan salaman nopeesti, mutta todellisuus on toista. Sinällä mielenkiintoinen aihe tuo parin sekunnin viive ihmisen mielessä. Tuo on hyvin luultavasti tullu jokaiselle selväksi, vaikkei sitä ajattele. Parhaiten tuo viive esiintyy tapauksessa, jossa laitat kätesi vahingossa kuumaan rautaan kiinni. Vaikka kuvittelet vetäväsi kätesi pois välittömästi on se jo palannu. Jos teet sen tiedostamalla, et polta kättä, mutta jos se tapahtuu vahingossa on toinen lopputulos. 
Iskelmätaivaan uusin komeetta tässä kappaleella "Sinun Ikuisesti Ja Aina", klassikko jo syntyessään.
Tahdotko olla kanssani iankaiken ainiaan?
Tuskinpa vain, mutta kaiken saat.
Ota minut hitaasti, ota minut nopeasti,
älä katso kopeasti. Rouhi minua.
Luottaisit, en sua liiskaa. Annan sinulle piiskaa.
Ottaisit kultaseni vihtaa. Minä en sinulta pihtaa.
Olisin lähelläsi siellä, jos en olisi muka tiellä.
Kaipaat kiihkeästi. Älä kiellä.
Yksinkö vain anelen? Näetkö miten palelen?
Suklaalla sinut valelen. Nuolen sinua.

Tätä en välttämättä kirkossa kuuluttaisiJohan siinä menee kauemmin kun hermosignaali saavuttaa aivokopan ja käsky vetää sipsi pois suusta. Plus tietenkin lihaksien reakointi nopeus. Toki voi se näyttää sivusta seuraavalta tapahtuvan salaman nopeesti, mutta todellisuus on toista. Sinällä mielenkiintoinen aihe tuo parin sekunnin viive ihmisen mielessä. Tuo on hyvin luultavasti tullu jokaiselle selväksi, vaikkei sitä ajattele. Parhaiten tuo viive esiintyy tapauksessa, jossa laitat kätesi vahingossa kuumaan rautaan kiinni. Vaikka kuvittelet vetäväsi kätesi pois välittömästi on se jo palannu. Jos teet sen tiedostamalla, et polta kättä, mutta jos se tapahtuu vahingossa on toinen lopputulos.
Sama koskee myös suussa olevia hermosoluja, se pitää tietää, että kohta polttaa. Muuten sama viive on mukana.
Nussin nyt pilkkua, mutta noin se menee.
On varmasti ollut täälä mutta kun tuli katottua nyt tuota batman saagaa niin löytyi sattumalta hyvä spooffi :D
Löytyy myös muita osia :D
Typerä akka ei ravistellu tuota pulloa, ja kaikki mitä se kaato tonne soppaan oli ekstraktia. Ja se kama polttelee kovaa ja lähes heti. Jos sulla on oma pullo vielä tallessa niin kannattaa laittaa se vaikka jääkaappiin viikoksi tai kahdeksi, niin huomaa miten eri aineet erottuu toisistaan ja puhdas kapsaisiiniuute nousee pintaan.Just tollasta näyteltyä paskaa mitä "nykyään" tuubin videot on. On muutes itsellä tollanen Daven putelli. Toki se on kuin nestemäistä tulta, mutta ei se todellakaan ala välittömästi polttamaan. Menee siinä se 30s-1m ennen kuin alkaa suussa tapahtumaan.
Semmonen kisa sitten. Huippuvauhdit ~330km/h. Huikeeta menoa kyllä, hieno pätkä ja suosittelen katsomaan koko ~6 minuuttia.