Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mies rikkkoo auton lasit sormi voimillaan! Katsokaa video

Aika uskomattomalta näyttää että toleen voisi tehdä, lieneekö hanskoissa ollut jotain ylimääräistä?

[mod] Ei mainoksia tonne blogiin[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika uskomattomalta näyttää että toleen voisi tehdä, lieneekö hanskoissa ollut jotain ylimääräistä?
Kohdassa 1:25 näkyy jonkinmoinen vehje kädessä. Liekö tuolla hajottanut ikkunan.

Liittyiskö tuo siihen että naputtelu sopivalla tahdilla ja oikeaan paikkaan saa lasin värähtelemään, eli vähän sama idea kuin juomalasin rikkomisessa sopivan taajuisella äänellä...

Liittyiskö tuo siihen että naputtelu sopivalla tahdilla ja oikeaan paikkaan saa lasin värähtelemään, eli vähän sama idea kuin juomalasin rikkomisessa sopivan taajuisella äänellä...

Juomalasin hajottaminen oikealla taajuudellakin on aika vaikeaa. Myytinmurtajissa testasivat tuon joskus:

On tullu nähtyä vierestä kun pelkääjänpaikan lasi hajoaa melkein kuin itsestään. Kaveri laitto oven kiinni ihan normaalisti ja räks poks pau!

Tervetuloa internetin ihmeelliseen maailmaan! Wanhempi kuin Homo neanderthalensis eli Neandertalinihminen....

Tervetuloa internetin ja varsinkin pakkotoiston ihmeelliseen maailmaan! Tapana on että jos joku on wanha niin itkupillin on linkitettävä kyseinen video tästä ketjusta todisteena että on wanha, itseasiassa tapa on wanhempi kuin Homo neanderthalensis eli Neandertalinihminen....

toivottavasti nyt itsetunto nousi ja voi sit perjanaina kertoo tytöille baarissa että "mä huusin netissä WANHA! mennää panee"

Fatass rage :D
Feikki, tolla on kaikkee. Tää on siis niitä, jotka tekee kaikkee vamppia että saa vähän referahaa katsontakerroista. Ei noi siis ole tilanteita, joissa kaveri oikeasti kilahtaa ja sitten joku toki tulee kuvaamaan ja vielä itse sitten menee ja uppaa videon tuubiin kun itse mukamas kilahti.

Back
Ylös Bottom