Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Asiallinen bussikuski :D

Nauroin ihan for real.

OT. Hieno toi käytetty fontti ainakin lopussa, Birth of a Hero. Anton Kuivasella samaa fonttia sivuillaan paikoin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;9Xy2InXXIkk]http://youtu.be/9Xy2InXXIkk[/video]

:rolleyes:

Länsimaissa varmaan olisi samanlaista jos Justin Bieber kuolisi...

Totaali repeäminen tälle kommentille:
women dont even scream this loud when they're getting raped or beaten!
:hyper:

^ Bussivideossa musiikin alku ajoitettu loistavasti ja biisi sopii täydellisesti. Harvoin tulee ihan vedet silmissä naurettua, mutta nyt kävi niin...

Jengi lippailee portaissa. 0:55 kaveri ottaa aika rennosti vastaan. Suurimmalla osalla kädet taskussa takaraivolleen 10 pistettä.

[video=youtube_share;LHHuvrFmEL4]http://youtu.be/LHHuvrFmEL4[/video]
Järjestäen jokanen mutsi korkokengissään joka tuli lapsen kanssa tohon pysy pystyssä, onko äideillä joku supergeeni ettei kaadu ku pitää lasta suojella, penskat kaatuili ja äipät korkkareissaan nosti ne tyynesti ylös ja jatkoi matkaa, ja sit pari jotain vanhaa patuu vaan luisu tasapaino ihan kondiksessa tosta yli. Jännä nähä miten toisilla on tasapaino ihan eritavalla hanskassa.

:offtopic:

Järjestäen jokanen mutsi korkokengissään joka tuli lapsen kanssa tohon pysy pystyssä, onko äideillä joku supergeeni ettei kaadu ku pitää lasta suojella, penskat kaatuili ja äipät korkkareissaan nosti ne tyynesti ylös ja jatkoi matkaa, ja sit pari jotain vanhaa patuu vaan luisu tasapaino ihan kondiksessa tosta yli. Jännä nähä miten toisilla on tasapaino ihan eritavalla hanskassa.

Ite voin rehellisesti sanoa että en oo ikinä vetäny lippoja talvella oli sitten jäätä tahi ei. Monet kerrat oon tätä ihmetellyt ja ollut siitä salaa jopa ylpeä...
Aina kun oon meinannu kaatua niin oon vain savettanu sen, oon vielä toivonu että joku ois nähny sen loistosuorituksen ja sen jälkeen jopa kattonu ympärille että joku ois nähny, mutta oon aina ollu yksin :(

katoin eilen tätä leffaa ja vielki menee kylmät väreet ku Al laittaa vähän jalalla koreasti. Ei tollasta charmia voi vaa olla

:offtopic:

Ite voin rehellisesti sanoa että en oo ikinä vetäny lippoja talvella oli sitten jäätä tahi ei. Monet kerrat oon tätä ihmetellyt ja ollut siitä salaa jopa ylpeä...
Aina kun oon meinannu kaatua niin oon vain savettanu sen, oon vielä toivonu että joku ois nähny sen loistosuorituksen ja sen jälkeen jopa kattonu ympärille että joku ois nähny, mutta oon aina ollu yksin :(

Katsopa kenkies pohjamatskua - olet tod.näk. osannut ostaa juuri oikein!
Liian moni ostaa jotain intialais/kiinalaisperäisiä muka-talvijalkineita ja kärsivät sitten kylmistä jaloista kun jalat ei meinaa lämmetä millään vaik on karvavuoret ja villasukat ja sitten ne vielä on lentää persiilleen joka ikisessä mestassa missä on millikin jäätä.

Back
Ylös Bottom