Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Voi olla ehkä aikaisemminkin postattu, mutta itse repesin ainakin ihan huolella :D

e: ^mitäköhän noiden vanhempienkin päässä liikkunut.

Ei kovin vaativia vanhempia jos pitää olla 10 kaikki aineet :D

Ventti jatkoa...tälle kyllä repee aina, varsinkin hieman väsyneenä :D (niin ja vanhahan tää on joten tod.näk repost)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Teemu Selänne saa arvoisensa vastaanoton, entisessä kotikaupungissaan...

Harvemmin olen tälläistä vastaanottoa vierasjoukkueen pelaajalle nähnyt, vaikka muutama matsi on jo katsottuna...

Ei helvetti mitkä naurut sai näin aamusta ku katto ton venäläispätkän eka, sit ton naurupätkän ja sit viel noi venttijutut :D toi maten mutsi o iha mahtava.. tulee mieleen omat cs ajat ku kaverilta vedettii piuhat pois seinästä et lopettais pelaamisen :D

Teemu Selänne saa arvoisensa vastaanoton, entisessä kotikaupungissaan...

Harvemmin olen tälläistä vastaanottoa vierasjoukkueen pelaajalle nähnyt, vaikka muutama matsi on jo katsottuna...

Uskomattoman hienoa miten vuosienkin jälkeen ihmiset osottaa arvostusta Selänteelle, huhhuh, ihan mieletöntä. Tollasista hetkistä varmasti kaikki urheilijat unelmoi. Kyllä se urheilu vaan herättää niin paljon tunteita.

Voitko tarkentaa mikä tuossa meni vituiksi? Noin sitä voimaa niihin hanskoihin oikeasti hankitaan eikä vääntämällä superhitaasti/puhtaasti selkä seinää vasten 40kg:lla vuodesta toiseen. Olihan tuossa heijaria mukana mutta ei missään nimessä silti mikään tangon alle sukellus.
Hauiksen voimankasvu ei välity millään tavalla oikeisiin voimanostoliikkeisiin, joten sen voimatreenaamisessa ei ole mitään ideaa. Ja tuolla tyylillä ei lihasta tulla kasvattamaan koskaan.

Hauiksen voimankasvu ei välity millään tavalla oikeisiin voimanostoliikkeisiin, joten sen voimatreenaamisessa ei ole mitään ideaa. Ja tuolla tyylillä ei lihasta tulla kasvattamaan koskaan.

No jaa, olen aina treenannut noin (en toki joka sarjaa) ja 53cm on tällä hetkellä lapasen mitta kylmänä enkä ole edes bulkkikunnossa.

Tämä olisi mielenkiintoinen väittely mutta ketju taitaa olla väärä. Joka tapauksessa esim. edesmennyt nimimerkki NEUTRAALI vannoi ns. voimatyyliseen treenaamiseen nimeen myös käsille ja sälli oli ihan "kohtuullisen" iso ja vahva :D

Edit: Piti vielä lisätä, että n. 7 vuotta sitten kokeilin n. puolen vuoden ajan 100% "puhdasta" treenityyliä käsille mutta tulokset eivät puhuneet sen puolesta. Voimatasot laski ja kädet (varsinkin forkut) pienenivät.

Hieno tuo Teemun paluu.

Tässä on pari muuta hienoa videota.

Saku Koivun paluu Montrealiin

Pyongyanties cries after message about Kim Jong Il dead

[video=youtube_share;9Xy2InXXIkk]http://youtu.be/9Xy2InXXIkk[/video]

:rolleyes:

Avaisivat nyt rajat tuolla, tulis rahaa ovista ja ikkunoista kun länsimaalaiset lentäis kattomaan miten siellä on eletty. Mä ainakin lähtisin saman tien, olis kiva jutella paikallisten kanssa.

Sama siellä P-Koreassa tapahtuu kuin Neukuissa aikanaan - jengit ryöstää, raiskaa, tappaa yms. ja virkakoneisto on täysin korruptonoitunutta. Tungos E-Korean rajalle ja sinne paremman elämän toivossa hirmuinen. Kansa syö edelleen vaikka mitä, rottapihvit voi olla gourmet-herkkua. Ne myy turistille ihan mitä vaan, pedofiilien unelmamesta arvaan.
Kaaosta tarvitaan jotta voi tapahtua jotain muutosta.

Back
Ylös Bottom