Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ai hitto, kun mulla ois tiukka video, mutta sensuurin rajat paukkuu täällä yli. Menee tuonne punasenputken sivuille :D

Ai hitto, kun mulla ois tiukka video, mutta sensuurin rajat paukkuu täällä yli. Menee tuonne punasenputken sivuille :D

Pistä profiiliin mulle tms :I

Mutta Jonnan jalka kasvoi samankokoseks ku toinen!!!

Mua alko ahistaan ku toi äijä tossa lopussa osotteli mua ja uhkaili miten jumalan läsnäolo tulee nyt mun kotiin ja saan täyttyä siitä D:
Eipä oo kyllä pitkään aikaan tullu naurettua yhtä paljoo ku tätä katellessa :D Pelasti koko viikon ihan kirkkaasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Seuraavaa kesää odotellessa...ihan tuli kylmät väreet :)

ai bomber-iltoja missä voi sitten räyhää ja olla kovis? vaikka itseltäkin löytyy moottoripyörä niin tommonen herättää lähinnä myötähäpeää. auton taustapeilistä jos ehdin havaitsemaan nii surutta vilkku vasempaan.

ai bomber-iltoja missä voi sitten räyhää ja olla kovis? vaikka itseltäkin löytyy moottoripyörä niin tommonen herättää lähinnä myötähäpeää. auton taustapeilistä jos ehdin havaitsemaan nii surutta vilkku vasempaan.
Missä kohtaa sanoin olevani räyhäävä bomberkovis? Kesän ikävöimisellä tarkoitin lähinnä moottoripyöräilyä yleensä. Tykkään itsekin välillä ajaa kovaa, mutta en kuitenkaan koskaan aseta sivullisia vaaraan kuten videon herrat tekivät. En silti tuomitse heitä, ajakoon kukin omalla tavallaan.

Jos tommosta toimintaa harrastat, niin syyllistyt kyllä ihan itsekkin siihen liikenteenvaarantamiseen.

Tykkään itsekin välillä ajaa kovaa, mutta en kuitenkaan koskaan aseta sivullisia vaaraan kuten videon herrat tekivät. En silti tuomitse heitä, ajakoon kukin omalla tavallaan.

Eiköhän jokainen järkevä ihminen tuomitse kadulla rälläämisen, mun mielestä todella idioottimaisesti sanottu.

Eiköhän jokainen järkevä ihminen tuomitse kadulla rälläämisen, mun mielestä todella idioottimaisesti sanottu.

Ei vaan tää on idioottimaisesti sanottu:

Noin ajatteleville ihmisille ei pitäis myöntää ajokorttia ollenkaan. Ei muuta kun kuolemantuomio kaikille ylinopeutta ajaville motoristeille.

Onko uskovaiset sun mielestä vammaisia?
Henkisesti ovat vakavasti vammaisia, joten antaa reppanoiden elää omassa satumaailmassaan, ei ne kuitenkaan tee mitään pahaa kellekään, mitä nyt vähän ristiretkeili aikanaan, mut muuten nykyään vajakkeilevat vain täällä. Harmittomia hölmöjä, joita ei kannata ottaa liian vakavasti.

Mutta Jonnan jalka kasvoi samankokoseks ku toinen!!!

Jumalalla ei ole tunnareita documentrealityyn kun sillä on aikaa kasvatella Jonnan jalkoja. Olis nyt kasvattanut samalla vähän munaa tolle puppelille juontajalle sekä vähän isommat meloonit Jonnalle. Mulle vois kasvattaa vähän pankkitiliä lisää, kiitos!

Eihän mennyt heijastinliivi kardaaniin väliin?

Tuotakaan ei tarvitsisi liikenteen seassa harrastaa, jos olisi muutama suoran pätkä missä saisi ääliöidä rauhassa.. Toki itse katson missä avaan kaasua, ei sitä päiväkodin/koulun edessä tarvi tehdä..

Jotta ei enenmpää offtopikkia niin uusinta kyöstiä, jotta ei ahdista enempää..

e:http://vimeo.com/32506285 stunt tour..

Repesin tälle videolle. Toi nainen on laittanut ison läjän videoita joissa se jauhaa jostain, mutta kaiken huomion vie nuo älyttömän isot tissit.

Repesin tälle videolle. Toi nainen on laittanut ison läjän videoita joissa se jauhaa jostain, mutta kaiken huomion vie nuo älyttömän isot tissit.
Katsoin nuo molemmat videot moneen kertaan, mutten pysty sanomaan edes aihepiiriä mihin mimmin löpinä liittyi.

Back
Ylös Bottom