Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Banaania poskeen
Pirun tyylikäs PS3-mainos!
pakkiksen jonne taas vauhdissa
e:meinaan siis davidumia
Kusetustahan tuo on. Olisko taas joku ihmelaite, jota sitten kaupataan jossain ja on hommattu vähän promomateriaalia. Meinaan todellakin, jos et ikinä ole puhunut tai kuullut puhetta, niin et vain voi osata puhua. Ihmisellä on joku ihan tarkka raja, jonka jälkeen ei enää pysty oppimaan kommunikointia, en tosin tiedä sulkeutuuko tämä optio sitten jos kommunikoi alunperin viittomakielellä. Olikohan se kriittinen ikä jotain 14v. Mut toi on paskaa, että koskaan puhetta kuulematon muka ymmärtää silmät kii kuulemansa ja vielä vastaa normaalilla äänellä. Mitä mä olen kuuroja kuullut, niin sieltä ei paljoa puhekieltä tule.Aika jännä, että osaa puhua ja ymmärtää puhetta, vaikka on kuurona syntynyt ja kuulee ensimmäistä kertaa.
Kuurothan eivät toki ole mykkiä, mutta oppisiko puhumaan noinkin hyvin... Yleensä tuppaa puhe olemaan enemmänkin mongerrusta syntymäkuuroilla. Veikkaan, ettei ole ollut täysin kuuro.
Nope. Kyllä mä lähtisin ensimmäisenä karsimaan esim. noita nimimerkki Möykkysen ja muiden sankareiden viestejä pois. Taidonnäytteitä voi lukea Zyzz-ketjusta:Anybody else agree with me?
Jos olisin homo niin en olisi pannut Syssiä perseen sisälle peräaukon kautta.
tissit
pieru