Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Liikaa tiskattavia osia, ei kiitos. Nytkin sheikkereistä tulee jo heitettyä ne vitun turhat ritilät suoraan roskiin.

Bosch_SGU54E08SK_astianpesukone_1.jpg

Mulla riittää 2 sheikkeriä kierrossa. Ainakin Fastin heran kohdalla ritilä on melkein pakollinen, paakkuuntuvaa tavaraa.

Se tosin loppu nyt, ja Star Nutrition sekoittuu hyvin.

Kertokaas ny tyhmälle mikä tossa sheikkerissä on olevinaan se idea? Mä en ainakaan keksisi mitään järkevää käyttöä tuollaiselle. Joko sheikkaa kotona setit valmiiksi ennen kuin kun lähtee salille tai vaihtoehtoisesti heittää jauhot sheikkerin pohjalle ja lisää veden vasta salilla.

Kertokaas ny tyhmälle mikä tossa sheikkerissä on olevinaan se idea? Mä en ainakaan keksisi mitään järkevää käyttöä tuollaiselle. Joko sheikkaa kotona setit valmiiksi ennen kuin kun lähtee salille tai vaihtoehtoisesti heittää jauhot sheikkerin pohjalle ja lisää veden vasta salilla.
Sen lisäks että olisi hifiarvoa, mun mielestä hauskaa, niin tollanen 3dl jauhosetti on kyllä mahdoton sekoittaa ensin kotona ja sit se valuu 1-1½ tunnin ajan osittain sheikkerin pohjalle taas. Tollanen määrä jauhoja kun ei sheikkeriin mahtuvaan veteen oikeasti sekoitu. Sitten taas salilla kun täyttää sheikkeriin vedet, niin ainakin tuolla reilummalla jauholla jää sinne pohjan reunoihin ajoittain sitä jauhoa. Tuo sheikkerin vois luulla olevan siitä hyvä että se jauho valuu alas sinne nesteeseen ja kun lähtee sekoittaa niin aika hetihän se on levinny kokonaan ympäri sheikkerin.

Joo... eihän se ole mikään suuri asia ollenkaan, ja plus tohon sheikkeriin ei mahdu jauhoa paskaakaan eli siitä turha laite.

Sen lisäks että olisi hifiarvoa, mun mielestä hauskaa, niin tollanen 3dl jauhosetti on kyllä mahdoton sekoittaa ensin kotona ja sit se valuu 1-1½ tunnin ajan osittain sheikkerin pohjalle taas. Tollanen määrä jauhoja kun ei sheikkeriin mahtuvaan veteen oikeasti sekoitu.
Jos kotona sekoittaa protskut niin salille meneminen on vähän hankalaa kun sitä shakeriä pitää sen jälkeen kantaa tosi rauhallisesti ettei se ravintoliuos enää matkalla sekoitu lisää. En uskalla ajatellakaan mitä siitä tulisi jos salilla treenin päätteeksi heiluttais sitä shakeria kun se protsku on valunut sinne pohjalle.

Jos kotona sekoittaa protskut niin salille meneminen on vähän hankalaa kun sitä shakeriä pitää sen jälkeen kantaa tosi rauhallisesti ettei se ravintoliuos enää matkalla sekoitu lisää. En uskalla ajatellakaan mitä siitä tulisi jos salilla treenin päätteeksi heiluttais sitä shakeria kun se protsku on valunut sinne pohjalle.
Heh-heh.

Osa heroista tahtoo vaan paakkuuntua aika tiukastikin sinne pohjaan jos antaa olla.

Oli miten oli, sekoitan itse vasta salilla.

Heh-heh.

Osa heroista tahtoo vaan paakkuuntua aika tiukastikin sinne pohjaan jos antaa olla.

Oli miten oli, sekoitan itse vasta salilla.
Ei paakkuunnu kun kuivaa pohjan ennen jauheen laittamista. Ihme laastia teillä jauheet kun itse laitan 120g ja hyvin sekoittuu ainakin kun juonnin jälkeen vielä kerran vettä ja ravistus.

^HAHAHA, suoraan napaan hitto että repes. :D:D:D

ps: näyttäis olevan hyviä nuo muutki sketsit.

Back
Ylös Bottom